Cristina Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Katten min har fått fem nydelige kattunger. Jeg må gi dem bort så fort som mulig, pga flytting. Jeg håper at minst en av dem kan få et godt hjem. Jeg vil ikke ta dem til dyrelegen. :cry: Det er tre hankatter og to hunkatter, tre av dem er hvite med svarte flekker, og to er mørke, med hvit hals. Deler av innlegget er fjernet. Prøv heller markedsplassen. Lea (moderator) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Prøv på: www.dyrenett.no og www.omplassering.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristina Skrevet 21. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har prøvd, men fikk ingen svar. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Vær kritisk når du gir bort kattungene dine! Skjønner at du er desperat, MEN det er bedre å ta livet at kattene når de er små enn at de ikke får det godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cristina Skrevet 21. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2003 Nei, jeg vil ikke drepe dem, det er forferdelig. Jeg gir ikke opp før jeg har funnet et nytt hjem til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå