Livets datter Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Kan jeg foreslå at du skaffer deg en ny avatar, da en annen aktiv bruker her inne har den samme? Var litt forvirrende. Kan jeg foreslå en av disse: Og mens jeg er i gang; velkommen til KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teip1 Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Takk... min var jo litt simpel i utgangspunktet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. august 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 21. august 2003 Se der, ja! Det ble jo mye bedre. Håper du vil trives her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 Hehe... IOM at den avataren er en av de tre-fire avatarene KG har liggende tilgjenglig.. burde man ikke ta nye brukere i nakken for slikt! ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 21. august 2003 Det er sant! Men det er ingen som er tatt i nakken heller, da. Det var bare et forslag, så man ikke skal forveksle disse brukerne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pandura Skrevet 21. august 2003 #6 Del Skrevet 21. august 2003 Hehe... IOM at den avataren er en av de tre-fire avatarene KG har liggende tilgjenglig.. burde man ikke ta nye brukere i nakken for slikt! ;D LD har fått i oppgave å passe på mens Trøffel er borte, skjønner du! Jeg synes du gjør en god jobb jeg, LD! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 21. august 2003 LD har fått i oppgave å passe på mens Trøffel er borte, skjønner du! Jeg synes du gjør en god jobb jeg, LD! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå