Gå til innhold

Hva pynter du til jul med?

Lille85

Anbefalte innlegg

Julepynten min er tydelivis forsvunnet.. Og jeg husker ikke alt jeg hadde.. Vet jeg ikke hadde mye nisser..

Nå har jeg tre røde lysestaker, tre røde blomsterpotter, fire glassengler og en adventstake.. Thats it!

Så må nok ut på shopping ja.. Forslag?

Og hva har DU av julepynt?? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julepynten min er tydelivis forsvunnet.. Og jeg husker ikke alt jeg hadde.. Vet jeg ikke hadde mye nisser..

Nå har jeg tre røde lysestaker, tre røde blomsterpotter, fire glassengler og en adventstake.. Thats it!

Så må nok ut på shopping ja.. Forslag?

Og hva har DU av julepynt?? =)

Julestjerner og andre juleblomster, flere advendtstaker, hjerter, julekuler, duker/løpere... Kommer ikke på mer akkurat nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har all julepynten din forsvunnet?? Huff! Har du ikke noe til treet heller? Isåfall trenger du jo noen juletrekuler og en stjerne, kanskje noen kremmerhus og bjeller, juletrelys, og glitter hvis du er typen som liker det. Hvis du vil ha rød jul kommer du langt med røde stearinlys, det hjelper.

Du vil vel kanskje ha stjerne i vinduet også?

I år er første gang jeg skal pynte eget hus med min egen julepynt, men jeg har litt og samler fortsatt. Jeg har adventsstake, adventsstjerne, noen røde løpere, juleduker som bestemor har brodert til meg, noen nisser fra Firkløveren, litt nissejenter i tekstil, røde kjøkkenhåndklær, hvite kremmerhus, sinkbokser med julemotiv, store røde keramikkhjerter med rom til f.eks. granbar oppi, hjemmelaget julekalender, julehus til lys, glassbjeller fra Holmegaard (kommer nye hvert år, jeg samler), julestrømper, røde lys, stråfigurer, og når det gjelder julekulene til treet er det viktig for meg at de er i glass og at jeg har mye forskjellig, så jeg handler gjerne vintage på ebay :)

Det er litt av det jeg har iallefall. Det er mye forskjellig, men det er slik jul er for meg: Bland alt mulig så lenge det blir julete og en liker det en pynter med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...