Gå til innhold

Drikke vann svært raskt

Gjest Drikke vann svært raskt

Fremhevede innlegg

Gjest Sandbekken
Skrevet (endret)

Da jeg var liten skulle vi se hvem som kunne drikke mest vann på kortest mulig tid. Jeg, liten spinkel jente på 10 år drakk 8 store glass vann på 10 minutter. Huff jeg vant, men gud, det var en ubehagelig opplevelse! Jeg fikk skikkelig fæl hodepine og ble kortpusta og svimmel. Det endte med at jeg spydde opp store mengder vann, og lå flat en lang stund.. :(

Ts, vær forsiktig! Jeg opplevde nok ikke vannforgiftning siden jeg spydde opp mesteparten, men grusomt ubehagelig var det likevel. Så pass på og følg kroppens signaler !

Endret av Sandbekken
Videoannonse
Annonse
Gjest youlookslashy
Skrevet
Jeg tenkte kanskje å holde på med det en 10-14 dager. Regner vel med at det blir kanskje 6-7 liter om dagen da.

Jeg kan ikke forstå at 3 liter vann på styrten har noe å si ihvertfall. Dette er nok veldig små kvinner, tror du ikke? Jeg er mann, og da er det nok plass til en hel del mer, tror du ikke?

6-7 liter om dagen, aner du hvor FARLIG det er? Et vanlig menneske skal ha 2-3 liter om DAGEN, 6-7 kan være livs,arlig, spesielt hvis dette går over perioder. Og 3 liter på styrten, selvfølgelig har det noe og si, det er det dagsinntaket ditt skal være på. Veldig små kvinner får plass til like mye i magen, siden du er mann betyr ikke det at du nødvendigvis får plass til mer.

Ang- 4 liter vann på 25 min.. Herregud, "det er ikke så mye det vel, er det?". Jeg ler, høyt. Vann går rett igjennom, husk det.

Men for all del, gambl helsa di bort :)

Gjest Christabelle
Skrevet

2 x "Tror du ikke?" på rad; eh .. Særlig :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...