Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #1 Del Skrevet 21. august 2003 Om du har samboer eller ektemann - pleier han da å ta bilder av deg og barna uoppfordret? Min gjør aldri det. Da må jeg tvinge han. Og det er ikke engang sikkert han gjør det da. Jeg tar bilder stadig vekk av han og ungene..Synes dette er litt trist å tenke på til vi blir eldre. Kanskje jeg bare er en egoist...men har da også lyst til å ha minner om meg og barna sammen. (Svigerforeldrene mine har da også bare bilder av sin sønn og barna. Ikke at det gjør noe. Men viser kanskje noe av holdningen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. august 2003 #2 Del Skrevet 21. august 2003 Si at du vil han skal gjøre det da vel. Du kan da ikke være gift med en mann du ikke kan si såpass til....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Skaff kamera med selvutløser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå