Gjest Gjest_Renate_* Skrevet 15. november 2009 #1 Del Skrevet 15. november 2009 Trenger inspill til valg av tilbehør til gullkjole. Er forelsket i en gullkjole, men er ikke sikker på hvilket tilbehør som passer. Jeg elsker sølv, men det blir kanskje rart med sølv tilbehør og gull kjole:p Trenger ihvertfall hjelp her:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 15. november 2009 #2 Del Skrevet 15. november 2009 Bruk for all del ikke sølv ved siden av! Jeg ville gått for sort og smaragdgrønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondie912000 Skrevet 22. november 2009 #3 Del Skrevet 22. november 2009 Trenger inspill til valg av tilbehør til gullkjole. Er forelsket i en gullkjole, men er ikke sikker på hvilket tilbehør som passer. Jeg elsker sølv, men det blir kanskje rart med sølv tilbehør og gull kjole:p Trenger ihvertfall hjelp her:) Hei! For all del ikke bruk sølv til! Da virker du bare som et juletre! xD Siden kjolen er gull og så "mye" i seg selv, så ville jeg gått for enkelt tilbehør i fargen sort - Monica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #4 Del Skrevet 22. november 2009 Hva med et par lekre gullsko? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 22. november 2009 #5 Del Skrevet 22. november 2009 Trur eg ville satsa på svart. Gull er nok lekkert, men då må fargen og teksturen på skoa vere ganske lik synest eg, og det kan nok bli vanskeleg å finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Renate_* Skrevet 22. november 2009 #6 Del Skrevet 22. november 2009 takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
charlott Skrevet 22. november 2009 #7 Del Skrevet 22. november 2009 Svarte pumps, passer til nesten alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #8 Del Skrevet 22. november 2009 Hei! For all del ikke bruk sølv til! Da virker du bare som et juletre! xD Siden kjolen er gull og så "mye" i seg selv, så ville jeg gått for enkelt tilbehør i fargen sort - Monica Nå er ikke svart en farge da Men ville nok gått for svart jeg og, evt røde sko om du er en daredevil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondie912000 Skrevet 23. november 2009 #9 Del Skrevet 23. november 2009 Nå er ikke svart en farge da Men ville nok gått for svart jeg og, evt røde sko om du er en daredevil. Sant det Synes rødt blir veldig "juletre" igjen jeg. For å ikke ta helt knekken på kjolen så er nok sort tilbehør best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virvel Skrevet 23. november 2009 #10 Del Skrevet 23. november 2009 Brunt kan også være veldig fint til gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuith Skrevet 24. november 2009 #11 Del Skrevet 24. november 2009 Synes lyseblått/turkis kan være nydelig til den "rette" gullfargen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondie912000 Skrevet 27. november 2009 #12 Del Skrevet 27. november 2009 Brunt kan også være veldig fint til gull. Brunt kan også være veldig fint til ja! :D Man må bare velge riktig bruntone - Monica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå