Gjest Gjest_dr0ps_* Skrevet 14. november 2009 #1 Del Skrevet 14. november 2009 Jeg skal håndlage julekortene i år, og må innrømme at kreativiteten stopper når det kommer til å finne på fine og stemningsfulle setninger/smådikt og ellers julete utsagn å skrive inni... Hva skriver dere, bortsett fra god jul og godt nyttår-regla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. november 2009 #2 Del Skrevet 15. november 2009 God jul kan godt bytte ut med fredelig julehøytid, det synes jeg høres bedre ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #3 Del Skrevet 16. november 2009 Først kommer nyttår og nissen er glad Nå skal han hvile og ha det så bra Så kommer våren med pinner og strå, blomster på bakken og kyllinger små Så kommer sommeren med mange slags bær og alle går barbeint med mange slags tær Så kommer høsten og åkeren blir gul Så kommer snøen og SÅ BLIR DET JUL "Når nettene blir lange og kulda setter inn. Da sender jeg ut julekort til venneflokken min" Må julen bli fin og gi ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul til deg og dine. Det e ikke pakka og mat som e bæst. Det e ikke gløggen som varme mæst. Men en ting man ikke kan ta i ; næmli tankan på dæm man e gla i. Ha ei fin adventstid / jul Ønsket er gammelt og ennå så ekte, en fredelig jul vi ønsker med dette. Sender deg en juleklem og håper den finner frem. Stjerner tennes over landet julefreden senker seg gleden over Jesusbarnet gaven var til deg og meg. Kom til kirke, klokker kimer for nå ringes julen inn fred på jord i disse timer julefred i sjel og sinn. Varme hjerter, gode venner julegleden sprer seg, men - opp til Han vi bønnen sender; julefred til hvert et hjem. Julekveld med lys og varme minner oss om Jesus som bar de små i sine arme og med fred til jorden kom Tida før kan være den beste, den like før det har hendt. Da alle pakker ennå er pakker, og før alle lysa er tent. Julens gleder finner du ikke under treet, men i ditt hjerte. Glede - av barn, familie og venner Omtanke - i sorg og smerte Drømmer - om fremtid og visjoner Jubler - over mål og fremgang Utfordring - i nye muligheter Løfter - i felleskap og bønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2009 #4 Del Skrevet 16. november 2009 Tusen takk kjære med-gjest ! Nå har jeg fått inspirasjon til litt mer kreative julekort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå