Salander Skrevet 14. november 2009 #1 Del Skrevet 14. november 2009 Hei Mine svigerforeldre bygger nytt hus, og da tenkte jeg å kjøpe en gave som de kan ha nytte av i det nye huset.. De har jo det meste fra før av.. noen som kommer på noe som hadde vært hyggelig å gi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 14. november 2009 #2 Del Skrevet 14. november 2009 For så pass voksne mennesker er gavekort en fantastisk ide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 14. november 2009 #3 Del Skrevet 14. november 2009 Når jeg bare leste overskriftene trodde jeg du skulle gi dem et nytt hus i julegave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siri K. Skrevet 15. november 2009 #4 Del Skrevet 15. november 2009 Spesielt nå før jul er det masse fine kunstutstillinger, der du får kjøpt ting i alle prisklasser. Jeg synes det er gøy å gi bort noe ingen andre har. Du kjenner jo svigerforeldrene dine og vet hvilken smak de har, så det er helt sikkert ikke noe problem å finne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 15. november 2009 #5 Del Skrevet 15. november 2009 Hvis de liker vin - et fint vinstativ som passer inn i det nye huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå