JumboJenny Skrevet 17. mai 2011 #1561 Skrevet 17. mai 2011 Hallo ! Ikke bare jeg som stresser nei. Har også en eksamen i morgen, samt 24mai, bacheloroppgave innlevering den 28, og enda en eksamen 1 juni.. så er det 3 uker til de neste tre eksamenene. Jeg har idag heldigvis forstått at det er ingen kjære mor... jeg må sitte her foran maskina til det er ferdig. Lykke til dere andre!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #1562 Skrevet 17. mai 2011 Lykke til alle som har denne uken! Jeg sitter inne og koser meg med 17.mai på tv, velferdsrett og kakao
Gjest Anuket Skrevet 17. mai 2011 #1563 Skrevet 17. mai 2011 Først: Gratulerer med dagen til alle! Har eksamen på fredag, og vurderer å komme meg ut av 17mai kjolen min og lese - men nå har solen tittet frem igjen! Og da frister det lite å sitte her å lese Lykke til alle dere andre som har denne uken
ninuska_ Skrevet 17. mai 2011 #1564 Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med dagen Har kommet meg gjennom et par artikler allerede (startet dagen litt sent..). Eksamen på mandag - og det er bare to artikler igjen i kompendiet som jeg må repetere. Det er målet for i dag. Alt annet er bonus
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #1565 Skrevet 17. mai 2011 Anuket: Jeg har løpt rundt i bunad siden kl 7, og når jeg endelig tok den av, DA kom solen Hjemmeeksamen på torsdag, gruer meg. Helgen er fylt med hesteutstilling og annet dill, så kommet j*vlig sent igang med besvarelsen...
Gjest Anuket Skrevet 17. mai 2011 #1566 Skrevet 17. mai 2011 Anuket: Jeg har løpt rundt i bunad siden kl 7, og når jeg endelig tok den av, DA kom solen Hjemmeeksamen på torsdag, gruer meg. Helgen er fylt med hesteutstilling og annet dill, så kommet j*vlig sent igang med besvarelsen... Haha typisk! ååå nå bare LETER jeg etter en unnskyldning til å gå ut og spise sukkerspinn, se på leker etc.. og ikke lese. Blah, men jeg har ingen å være med heller usj. Da blir det vel bøkene og meg resten av dagen..
ninuska_ Skrevet 17. mai 2011 #1567 Skrevet 17. mai 2011 ååå nå bare LETER jeg etter en unnskyldning til å gå ut og spise sukkerspinn, se på leker etc.. og ikke lese. Blah, men jeg har ingen å være med heller usj. Da blir det vel bøkene og meg resten av dagen.. Unnskyldning: Det er bare 17. mai en gang i året?
Gjest Anuket Skrevet 17. mai 2011 #1568 Skrevet 17. mai 2011 Unnskyldning: Det er bare 17. mai en gang i året? Sant! Føler jeg burde dra med meg en venninne eller noen bare for å unngå dårlig samvittighet
Gjest Naenia Skrevet 17. mai 2011 #1569 Skrevet 17. mai 2011 Første eksamen på fredag, er ikke en gang gjennom alle bøkene!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #1570 Skrevet 17. mai 2011 A: Du skulle joinet meg mens jeg virret rundt på Festplassen blant sukkerspinn, unger og ballonger! Klarte ikke slappe helt av dog, så jeg dro meg hjem til bøker og klesvask.
Gjest Anuket Skrevet 17. mai 2011 #1571 Skrevet 17. mai 2011 A: Du skulle joinet meg mens jeg virret rundt på Festplassen blant sukkerspinn, unger og ballonger! Klarte ikke slappe helt av dog, så jeg dro meg hjem til bøker og klesvask. åå ja! det skulle jeg Klesvask..hmm der sa du noe! Jaja tror jeg skal prøve å komme meg ut av kjolen (glidelåsen er bak i nakken og jeg er alene hjemme...) kan bli morsomt! Så får jeg gjøre noen plikter og lese - har jo tross alt feiret litt idag
ninuska_ Skrevet 17. mai 2011 #1572 Skrevet 17. mai 2011 Første eksamen på fredag, er ikke en gang gjennom alle bøkene! Masse igjen å lese?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 17. mai 2011 #1574 Skrevet 17. mai 2011 Igjen 30 sider av det jeg skulle lese i dag, her går det unna Om jeg er flink, så blir jeg kanskje ferdig med bok to av tre i pensumet i ene faget. Har igjen bittelitt i denne boken + litt i bok nr. tre. I fag nr. 2 har jeg ikke begynt på pensum (eksamen 17.juni), men lest masse teori, løst oppgaver og sett over notater fra i fjor (hadde undervisning i fjor, men fikk ikke tatt eksamen pga sykdom). Wuhu 1
Gina_ Skrevet 17. mai 2011 #1575 Skrevet 17. mai 2011 Eksamen imorgen, og masse pensum igjen. Dette går ikke I tillegg skal jeg straks lage middag, bake bursdagskake, og sove. Jadda. Får lese en del i kveld, og litt imorgen...
FruLuna Skrevet 17. mai 2011 #1578 Skrevet 17. mai 2011 Jeg er så trøtt , sliten og lei i dag, og i tillegg er jeg urolig i kroppen og frustrert Har ikke fått gjort så veldig mye i dag, og nå begynner jo dagen å gå mot kveld ARGH (Og så har jeg lyst på is - det er jo 17.mai )
Gjest Naenia Skrevet 17. mai 2011 #1579 Skrevet 17. mai 2011 Tre bøker er det jeg ikke har åpnet. Ops? Har lest de viktigste bøkene, da. Og så skal jeg skumme gjennom disse i morgen og torsdag, i tillegg til å lage meg tankekart. Det har funket før, i hvert fall!
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2011 #1580 Skrevet 17. mai 2011 Herreguuud som jeg gruer meg til å bli student når jeg ser hvordan dere sliter sånn med eksamen! Jeg går tredje året på allmenn, og kan ikke akkurat si at jeg har lest eller kommer til å lese... blir heller å se raskt igjennom, og det er det de færreste som gjør på skolen min. Er det vanskelig "høyere opp" i systemet? Mange som stryker, hvor tidlig begynnner dere å lese til en eksamen?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå