Metazoa Skrevet 1. mai 2011 #1441 Skrevet 1. mai 2011 Nå er det bare en uke til første eksamen! Tror jeg er lammet av eksamensapati, for jeg klarer ikke få gjort noe som helst. Nå er nervene begynt å gjøre seg gjeldende da, så fra og med i morgen er det deaktivering av FB, sletting av msn og blokkering av KG. Lunsj og middag på lesesal, avbrutt av trening, søvn og en og annen vakt på jobb. Lykke til alle sammen, siste innspurt nå!
ninuska_ Skrevet 1. mai 2011 #1442 Skrevet 1. mai 2011 Veldig stolt over å ha lest to artikler i dag Spent på oppgaven i morgen!
FruLuna Skrevet 2. mai 2011 #1443 Skrevet 2. mai 2011 Første eksamen på onsdag - muntlig Så nå er det fullt fokus på den, så får jeg ta opp igjen de virkelig store fagene når den er overstått. Føler alt bare er et kaos for tiden, har ikke helt oversikt over hva jeg kan og hva jeg ikke kan. I tillegg er det utrolig vanskelig å motivere seg for å sitte inne og lese når folk ligger og soler seg, griller og drikker øl i parken utenfor (jeg også vil )
Gina_ Skrevet 2. mai 2011 #1444 Skrevet 2. mai 2011 Panikk. Én oppgave skal leveres imorgen, og jeg har igjen 140 sider pensum å lese i dag for å kunne løse den, i tillegg til å skrive mye. Er 900 ord under minimumsgrensa, og har egentlig ikke forstått oppg, men skal jo levere likevel. Etter dette, blir det ny oppgave som skal leveres til torsdag. Den er jeg halvveis på i alle fall, men må lese en del pensum til den også, og skrive mye bedre. Å gud...
ninuska_ Skrevet 2. mai 2011 #1445 Skrevet 2. mai 2011 Føler alt bare er et kaos for tiden, har ikke helt oversikt over hva jeg kan og hva jeg ikke kan. I tillegg er det utrolig vanskelig å motivere seg for å sitte inne og lese når folk ligger og soler seg, griller og drikker øl i parken utenfor (jeg også vil ) Du kan ligge ute og sole deg mens du leser? Det pleier jeg å gjøre Nå har jeg ikke muligheten til det, for jeg må skrive oppgave, men.. Bare 1,5 time igjen til oppgaven blir utlevert!
Gjest Anuket Skrevet 2. mai 2011 #1446 Skrevet 2. mai 2011 Ingen motivasjon, jeg er mer keen på å se en episode Game of Thrones enn å lese om USA politikk under den kalde krigen
Gjest idakaroline Skrevet 2. mai 2011 #1447 Skrevet 2. mai 2011 Må sette i gang med lesing jeg også! Leste en pensumbok i går og nå må jeg til på bok nr. to i tillegg til at jeg må lese kjapt over tre romaner og en novelle. Hvordan skal dette gå? Begynner å bli litt stressa nå, ja ..
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 2. mai 2011 #1448 Skrevet 2. mai 2011 Hjemmeeksamen snart.. Kommer til å gå dritt.
FruLuna Skrevet 2. mai 2011 #1449 Skrevet 2. mai 2011 Du kan ligge ute og sole deg mens du leser? Det pleier jeg å gjøre Nå har jeg ikke muligheten til det, for jeg må skrive oppgave, men.. Bare 1,5 time igjen til oppgaven blir utlevert! Er helt avhengig av pc'n for å kunne forberede meg til den muntlige eksamen - må se på en del bilder og slikt. Eksamen går ut på tolkning av bilder, så er ikke så mye å lese på. Dessuten blir jeg ofte mer opptatt av at bøkene ikke må skygge for sol på kroppen, og at kroppen får jevn bestråling, enn at jeg faktisk får med meg det jeg leser. Men jeg beundrer deg som klarer det! Lykke til med oppgaven
ninuska_ Skrevet 2. mai 2011 #1450 Skrevet 2. mai 2011 Hjemmeeksamen snart.. Kommer til å gå dritt. Da er vi to Tror det er en blanding av sykdom, panikk og trøtthet som har slått inn hos meg, så tar en blund før jeg angriper den
Gjest idakaroline Skrevet 2. mai 2011 #1451 Skrevet 2. mai 2011 Jeg fikk nettopp telefon fra skolen jeg skal ta eksamen ved om at de ikke har fått leselistene mine! Det syns jeg var fryktelig rart, siden jeg sendte de for over en måned siden. Håper ikke at det blir noe kluss med eksamen i morgen fordi at skolen har rotet bort leselistene mine. Uansett, nå har jeg sittet å lest og hørt på lydklipp veilederen min har sendt til meg. Vanskelig å klare og konsentrere seg 100% når det er sol og fint vær ute. Jaja, håper været holder seg bra en stund til fremover sånn at jeg også får vært ute.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #1452 Skrevet 2. mai 2011 Panikk. Én oppgave skal leveres imorgen, og jeg har igjen 140 sider pensum å lese i dag for å kunne løse den, i tillegg til å skrive mye. Er 900 ord under minimumsgrensa, og har egentlig ikke forstått oppg, men skal jo levere likevel. Etter dette, blir det ny oppgave som skal leveres til torsdag. Den er jeg halvveis på i alle fall, men må lese en del pensum til den også, og skrive mye bedre. Å gud... All grunn til panikk, men med litt konstruktiv panikk blir det likevel overkommelig! Sove kan du gjøre når det blir helg. Lykke til!
Gjest idakaroline Skrevet 2. mai 2011 #1453 Skrevet 2. mai 2011 Nå har jeg lest og stått på i bortimot 7 timer! Føler at jeg ikke husker noen verdens ting, men jeg tror det er fordi at jeg er så nervøs for morgendagen. Har markert det som er viktig i teksten og satt lapper i bøkene sånn at jeg lett skal finne frem til hvert enkelt kapittel.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #1454 Skrevet 2. mai 2011 Hvordan klarer dere å konsentrere dere? Jeg gjør og tenker på alt annet enn å lese Skulle ønske jeg var fokusert!! I dag laget jeg en leseplan frem mot eksamenene, så håper jeg klarer å holde meg til den
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #1455 Skrevet 2. mai 2011 Hvordan klarer dere å konsentrere dere? Jeg gjør og tenker på alt annet enn å lese Skulle ønske jeg var fokusert!! Jeg klarer ikke det Har eksamen i morgen, men leste kun frem til kl 13 eller 14 i dag
Gjest idakaroline Skrevet 2. mai 2011 #1457 Skrevet 2. mai 2011 Hvordan klarer dere å konsentrere dere? Jeg gjør og tenker på alt annet enn å lese Skulle ønske jeg var fokusert!! I dag laget jeg en leseplan frem mot eksamenene, så håper jeg klarer å holde meg til den Jeg fant plutselig ut at det jeg skulle lese om var ganske interessant og da ble det plutselig veldig mye enklere å konsentrere seg. Har også en deal med en jeg har noe på gang med - hvis jeg klarer å få toppkarakter på muntlig eksamen i morgen så skal han spandere en koselig kveld på meg med god mat og vin
Gjest Anuket Skrevet 2. mai 2011 #1458 Skrevet 2. mai 2011 Hvordan klarer dere å konsentrere dere? Jeg gjør og tenker på alt annet enn å lese Skulle ønske jeg var fokusert!! I dag laget jeg en leseplan frem mot eksamenene, så håper jeg klarer å holde meg til den Jeg sliter en del med konsentrasjonen, har vært på trening og er nå nydusjet. Skal lese litt nå, men kjenner jeg begynner å få litt panikk, 12 mai nærmer seg med stormskritt og jeg har 3 andre store fag og lese til utenom dette Motivasjon motivasjon
Gjest idakaroline Skrevet 3. mai 2011 #1459 Skrevet 3. mai 2011 Nå er det bare timer til jeg skal opp! Har nesten ikke sovet i natt, så det kan jo bli spennende å se hvordan det går utover dagen. Føler at jeg ikke kan noen verdens ting heller, så gruer meg voldsomt til eksamen. Siden jeg er privatist, kjenner jeg ikke eksaminatoren noe som jeg også syns er litt "ubehagelig". Skal bli utrolig godt når jeg er ferdig med muntlig! Lykke til dere andre som også skal ha eksamen idag!!
Gina_ Skrevet 3. mai 2011 #1460 Skrevet 3. mai 2011 Lykke til idakaroline! Skal selv levere en eksamen i dag, og nå er jeg stressa fordi det er full stans på banen, og den MÅ jeg ta om 2 timer. Frister ikke med taxi for å si det sånn... Og så er jeg heller ikke ferdig med oppgaven. Hjelp!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå