ninuska_ Skrevet 19. april 2011 #1401 Skrevet 19. april 2011 Kanskje vi skal sette i gang leteaksjon? Jeg har bare surret i dag jeg.. og det fortsetter jeg med tydeligvis.
Gina_ Skrevet 19. april 2011 #1402 Skrevet 19. april 2011 Kanskje vi skal sette i gang leteaksjon? Jeg har bare surret i dag jeg.. og det fortsetter jeg med tydeligvis. Jeg skulle opp klokka 0730 for å få unnagjort en treningsøkt, før jeg var hjemme igjen klokka 10 for å lese. Sov til 11 og kom på at jeg skulle ha vært hos tannlegen akkurat da! Nei, nå skal jeg lese en time før jeg drar på jobb... SKAL!
Gjest idakaroline Skrevet 19. april 2011 #1403 Skrevet 19. april 2011 Kanskje vi skal sette i gang leteaksjon? Jeg har bare surret i dag jeg.. og det fortsetter jeg med tydeligvis. Ja, det syns jeg vi skal! Oppgavene jeg skal skrive er så fobaska kjedelige og så lite interessante at jeg syns det er så trått. Har utsatt det så lenge at jeg nå bare må bite i det sure eplet, men jeg tror nok at jeg gjør som deg - surrer bort verdifull tid
ninuska_ Skrevet 19. april 2011 #1404 Skrevet 19. april 2011 surrer bort verdifull tid Vi gjør hvertfall noe vi har lyst til med den tiden..! (ja, jeg prøver å trøste meg selv med det) Nei, fra og med i morgen skal jeg være skikkelig flink og lese til jeg stuper!
Gina_ Skrevet 19. april 2011 #1405 Skrevet 19. april 2011 Vi gjør hvertfall noe vi har lyst til med den tiden..! (ja, jeg prøver å trøste meg selv med det) Nei, fra og med i morgen skal jeg være skikkelig flink og lese til jeg stuper! Ditto.
Gjest idakaroline Skrevet 19. april 2011 #1406 Skrevet 19. april 2011 Nei, fra og med i morgen skal jeg være skikkelig flink og lese til jeg stuper! Slenger meg på den jeg også!
FruLuna Skrevet 19. april 2011 #1407 Skrevet 19. april 2011 Egentlig godt å høre at flere har vært ukonsentrerte i dag... Jeg surret rundt noen timer, fikk lest litt, men så kapitulerte jeg og dro på skogstur i stedet. Grillet pølser, drakk kaffe, var borte i fire timer - vips hadde dagen gått. Jaja. Føler det var vel anvendte timer når jeg først ikke skulle lese da 1
Gjest idakaroline Skrevet 20. april 2011 #1408 Skrevet 20. april 2011 Jeg har ikke fått lest idag heller, jeg At det går an! Nei og nei, da er jeg absolutt helt nødt til å sitte inne resten av påsken og lese!
Gjest Anuket Skrevet 20. april 2011 #1409 Skrevet 20. april 2011 Blah ikke jeg heller! Var på jobb til 16.30, så gikk jeg hjem og nøt solen, spiste litt middag og skypet i 2 timer og 30 min med min kjære, vips var dagen borte... Ikke får jeg lest noe imorgen heller, skal jobbe da og, og i helgen. Fredag skal jeg i familiebesøk. Tiden bare flyr!!
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #1410 Skrevet 20. april 2011 Har skrevet fire rapporter hittil i påsken (ikke helt ferdig, men nesten), brukt to dager på et gruppearbeid og begynt på en semesteroppgave. Nå skal resten av "ferien" brukes til semesteroppgaver, jobb og kanskje et lite familiebesøk. Hadde vært så deilig med ordentlig fri, det eneste luksuriøse med denne påsken er at jeg kan sove lenge noen av dagene...
Gjest idakaroline Skrevet 22. april 2011 #1411 Skrevet 22. april 2011 Litt frokost nå, også er det å sette i gang med lesing og oppgaveskriving!
ninuska_ Skrevet 22. april 2011 #1412 Skrevet 22. april 2011 Litt frokost nå, også er det å sette i gang med lesing og oppgaveskriving! Ikke tatt deg påskeferie? Vi var ute i går kveld til fire om natta, men jeg var oppe ti (sola vekket meg ) og satte i gang med å lese artikler. Iblant så blir jeg demotivert for det tar så lang tid å komme gjennom én, men jeg prøver å trøste meg med at hvis jeg gjør det nøye nok, så slipper jeg å gå gjennom de en gang til!
Gjest idakaroline Skrevet 22. april 2011 #1413 Skrevet 22. april 2011 Ikke tatt deg påskeferie? Vi var ute i går kveld til fire om natta, men jeg var oppe ti (sola vekket meg ) og satte i gang med å lese artikler. Iblant så blir jeg demotivert for det tar så lang tid å komme gjennom én, men jeg prøver å trøste meg med at hvis jeg gjør det nøye nok, så slipper jeg å gå gjennom de en gang til! Nei, har ikke det. Har hatt fri tidligere i uken, så da må jeg jobbe nå. Sånn går det når man bare utsetter og utsetter
Gina_ Skrevet 22. april 2011 #1414 Skrevet 22. april 2011 Ikke tatt deg påskeferie? Vi var ute i går kveld til fire om natta, men jeg var oppe ti (sola vekket meg ) og satte i gang med å lese artikler. Iblant så blir jeg demotivert for det tar så lang tid å komme gjennom én, men jeg prøver å trøste meg med at hvis jeg gjør det nøye nok, så slipper jeg å gå gjennom de en gang til! Samme her, artikler er kjedelig. Men leser man de nøye nok og noterer hovedpoengene i notatblokk, slipper man som du sier å lese de på nytt. Jeg gjør det, selv om det tar litt ekstra tid!
Gjest Anuket Skrevet 22. april 2011 #1415 Skrevet 22. april 2011 Ah jeg kjemper meg gjennom Kjønnspolitiske bevegelser kompendiet mitt...dette går så utrolig tregt! Prøver å skumme gjennom og streke under det viktigste denne uken, så gå tilbake og notere hovedpunktene. Spørs om jeg får tid til alt før eksamen
ninuska_ Skrevet 22. april 2011 #1416 Skrevet 22. april 2011 Det verste er at noen ganger så leser jeg samme setning flere ganger for å sitte igjen som et spørsmålstegn Og jeg får det ikke til å stemme.. tror noen artikler er skrevet vanskelig kun for å virke mer kompliserte enn de er I morgen skal jeg hvertfall lese to artikler! Blir en kort dag, men noe må jeg få gjort.
FruLuna Skrevet 23. april 2011 #1417 Skrevet 23. april 2011 Jeg føler denne påskeuken har gått altfor fort Har ikke fått gjort alt jeg skal, og begynner å stresse litt... Må bli ferdig med det ene emnet i dag, men kan ikke lese lenger enn til kl 15-16... Huff, alt jeg skal lese til disse eksamenene er uoverkommelig! For ikke å snakke om å lære seg det også...
ninuska_ Skrevet 24. april 2011 #1418 Skrevet 24. april 2011 Bacheloressayet (frist 1. juni) = check!
Gjest idakaroline Skrevet 24. april 2011 #1419 Skrevet 24. april 2011 (endret) Jeg har tre oppgaver og en haug med lesing som må bli gjort ferdig innen fredag. Eksamen 3.mai :O Føler meg stressa! Endret 24. april 2011 av idakaroline
lilla¤ Skrevet 26. april 2011 #1420 Skrevet 26. april 2011 sto opp tidlig i dag for å lese, har brukt en time på å våkne, men skal sette meg ned med boka nå!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå