Gjest idakaroline Skrevet 5. april 2011 #1381 Skrevet 5. april 2011 Du er meg i går Var det en oppgave du måtte ha godkjent på? Eller.. hvordan funker det hos dere? ( litt vel aktiv på eksamenstråden i dag jeg.. men det er faktisk litt spennende det jeg leser/skriver om nå - world buisness culture ) Jeg hadde skrevet bortimot 10 sider om Det moderne prosjektet. Jeg studerer norsk for å få generell studiekompetanse. Uansett, jeg følte at jeg hadde jobbet så utrolig bra, drøftet, forklart og det meste, men jeg hadde visst ikke fått med det viktigste og drøftet det. Jeg endte opp med en 3. Skikkelig surt, for jeg er egentlig en som pleier å få 5 eller 6 på sånne type oppgaver. Men men, har fortsatt tre oppgaver igjen å levere før jeg kan si meg helt ferdig med norskfaget, så jeg for satse på at det går bedre med de
ninuska_ Skrevet 5. april 2011 #1382 Skrevet 5. april 2011 Jeg hadde skrevet bortimot 10 sider om Det moderne prosjektet. Jeg studerer norsk for å få generell studiekompetanse. Uansett, jeg følte at jeg hadde jobbet så utrolig bra, drøftet, forklart og det meste, men jeg hadde visst ikke fått med det viktigste og drøftet det. Jeg endte opp med en 3. Skikkelig surt, for jeg er egentlig en som pleier å få 5 eller 6 på sånne type oppgaver. Men men, har fortsatt tre oppgaver igjen å levere før jeg kan si meg helt ferdig med norskfaget, så jeg for satse på at det går bedre med de Ah, jeg skjønner! Det er veldig bittert å føle at man har gjort det kjempebra når sensor ikke deler den oppfatningen. Det er ikke alltid man får med seg det de er ute etter - og de er ikke alltid like klare på det heller Håper det går bedre på de andre oppgavene! Jeg får svar på semesteroppgaven i morgen.. gruer meg litt merker jeg!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 5. april 2011 #1383 Skrevet 5. april 2011 iiiik, en uke og tre dager igjen til eksamen.
sauen87 Skrevet 5. april 2011 #1384 Skrevet 5. april 2011 Føler jeg har mye mer kontroll dette semesteret enn forrige. I forrige semester satt jeg dagene før eksamen, uten å være ferdig med pensum engang i noen av fagene. Fikk B'er, C'er og D'er, med litt flaks :-) Nå er vi ferdig med forelesninger for det meste, bare noen repetisjonsforelesninger igjen. Statistikk anser jeg meg som omtrent ferdig med. Har skrevet formelbok og 1-2-3 for alle fremgangsmåter, og vi får ha denne med på eksamen. Skal bare regne litt oppgaver. Ellers har jeg et fag der jeg er ferdig med pensum og notater, og et fag der jeg er ferdig med pensum. Det siste faget - matte- sliter jeg med, men alle hjelpemidler er tillatt, og jeg har ikke noe høyere forhåpninger enn å stå. Kommer nok til å bruke mest tid på dette. Har ca 40 lesedager igjen til siste eksamen, og med 8 timer lesing om dagen blir dette ca 320 timer - 20 til statistikk, og 300 til resten. Burde vel gå fint når det bare er puggingen som gjenstår, har jo vært igjennom stoffet flere ganger?
Gjest Anuket Skrevet 5. april 2011 #1385 Skrevet 5. april 2011 Å, studietur? De bytter ut alle innedørene hos meg i dag, så jeg må nok innrømme at det ikke var helt frivillig oppmøte på lesesalen så tidlig når jeg ikke sovnet før halv fire Kaffen står og avkjøles foran meg. Jeg skal nok klare å ikke surre bort hele tiden på KG! Nesten studietur - besøker kjæresten min som er på utveksling har blitt litt andre ting enn lesing haha Nei men nå er kl 9.30 så skal hoppe i dusjen så fort den er ledig - og deretter bort på campus og lese lese lese. Auda! Ikke så gøy det nei, men du kom deg tidlig opp i hvertfall Lykke til idag!
FruLuna Skrevet 5. april 2011 #1386 Skrevet 5. april 2011 Jeg har vært på lesesalen fra 9-13, deretter et par timer forelesning. Etterpå gikk jeg hjem (lang gåtur...viktig med frisk luft!) og lagde en god middag (viktig med sunn og næringsrik mat ) Skal ta dagens siste leseøkt nå - blir ikke så lenge, for må i seng til 22.30. Skal i praksis i morgen, og da må jeg være uthvilt!
ninuska_ Skrevet 5. april 2011 #1387 Skrevet 5. april 2011 (endret) Jeg var på lesesalen i 9 timer i dag. Følte meg passe flink egentlig, men det går litt tregt med oppgaveskrivingen. Jeg pirker på alt mulig - perfekt skal det bli! Siden snekkerne ikke kom i dag, så kommer de i morgen. Enda en tvungen lesedag! Endret 5. april 2011 av ninuska_
Gjest idakaroline Skrevet 5. april 2011 #1388 Skrevet 5. april 2011 Gleder meg helt enormt til alt av oppgaveskriving, lesing og eksamener er overstått! Da skal jeg belønne meg selv med et par dyre sko og et smykke jeg har siklet på i årevis :D
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. april 2011 #1390 Skrevet 6. april 2011 <--- på lesesalen +1. Jeg er så TRØTT! Skal på jobbintervju kl 9.30, deretter noe skolegreier fra kl 10, trenger jeg å si at jeg er überstresset?? Gah.
ninuska_ Skrevet 6. april 2011 #1391 Skrevet 6. april 2011 +1. Jeg er så TRØTT! Skal på jobbintervju kl 9.30, deretter noe skolegreier fra kl 10, trenger jeg å si at jeg er überstresset?? Gah. Uu, lykke til!
Gina_ Skrevet 6. april 2011 #1392 Skrevet 6. april 2011 +1. Jeg er så TRØTT! Skal på jobbintervju kl 9.30, deretter noe skolegreier fra kl 10, trenger jeg å si at jeg er überstresset?? Gah. Lykke til!
Gjest Anuket Skrevet 17. april 2011 #1394 Skrevet 17. april 2011 utsetter det til imorgen - idag er det middagsbesøk
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1395 Skrevet 17. april 2011 Her er det omtrent en måned til eksamen, men jeg har tre semesteroppgaver som skal i havn (én liten jeg har kommet ca halvveis på, én på 5 stp hvor vi vel også er halvveis, og tror vi har gjort det mest tidkrevende, og én på 12-15 s jeg har ambisjoner om å skrive mye på i påsken), har levert 12 rapporter i to fag, skrevet to til, gjenstår fem (relativt greie), i tillegg fikk jeg plutselig litt jobb utenom studiene. Har jobbet endel med pensum underveis, men veldig mye tid har gått med til praktisk arbeid og rapportskriving. Heldigvis er jo det også eksamensrelevant, og teller (heldigvis? Dessverre?) på karakteren. Føler egentlig ikke jeg har full kontroll, selv om jeg tror jeg rekker å komme gjennom pensum innen eksamen. I hvert fall i to av tre fag. Gleder meg så sykt til eksamen er over, men så har jeg kurs igjen i juni, juli og august (heldigvis med noen få uker fri i mellom), og har relevant sommerjobb...
Gjest idakaroline Skrevet 17. april 2011 #1396 Skrevet 17. april 2011 Jeg har utsatt og utsatt og utsatt den siste tiden, men nå MÅ jeg komme i gang og få gjort siste rest. Må ha minst en uke til bare pugging og lesing til eksamen. Det vil si at jeg har fire store oppgaver å få gjort ferdig i løpet av påsken ... Aaaah, det skal bli så utrolig godt å bli ferdig!
Gjest Anuket Skrevet 18. april 2011 #1397 Skrevet 18. april 2011 Og jeg som skulle være på plass på lesesalen kl 8 og ha gjort så mye frem til nå! Ligger ennå i sengen, våknet nettopp...uff. Sov dårlig inatt så det har sikkert påvirket noe og. Nå er det opp, ta en dusj og sette meg i stuen og lese. Lykke til dere andre!
ninuska_ Skrevet 19. april 2011 #1398 Skrevet 19. april 2011 Det nærmer seg eksamen her også! Og jeg som ikke har fått tak i bøkene til den eksamen enda.. men jeg prøver å roe meg selv ned med at det er hjemmeeksamen, så jeg satser på at jeg får oversikt mens jeg skriver oppgaven
Gjest idakaroline Skrevet 19. april 2011 #1399 Skrevet 19. april 2011 Jeg leter etter motivasjon idag også jeg huff ...
Gina_ Skrevet 19. april 2011 #1400 Skrevet 19. april 2011 Jeg og, null motivasjon her, og jeg skal levere to oppgaver om to uker, og uka etter har jeg to eksamener to dager etter hverandre. Makes sense? Nei, alt for mye å gjøre på en gang. Så er det jo jobb og konfirmasjon innimellom alt dette, for et styyyr
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå