ninuska_ Skrevet 30. mars 2011 #1361 Skrevet 30. mars 2011 Men har ikke fått lest så mye til nå så lurer på om jeg kanskje skal droppe det Har samme følelse selv.. men jeg innser at jeg er nødt til å ta det nå siden det er mitt siste semester på bacheloren Var tidlig oppe i dag - eller.. en halvtime forsinket for jeg sovnet med vinduet åpent og da var det fryktelig kaldt på rommet.. måtte kvinne meg opp av senga
FruLuna Skrevet 30. mars 2011 #1362 Skrevet 30. mars 2011 Har lest siden ca. kl 09, og er for første gang på lenge (noensinne?) ferdig med dagens plan før tiden Skal på vakt kl 15, så blir uansett ikke lesing i kveld. Håper dagens store bragd betyr at jeg har begynt å bli effektiv God lesing!
ninuska_ Skrevet 1. april 2011 #1363 Skrevet 1. april 2011 Deilig med langhelg - tok en ekstra fridag siden jeg leverte semesteroppgaven i dag! Tilbake til nerdehverdagen på mandag! Ha en flott helg alle sammen
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. april 2011 #1364 Skrevet 1. april 2011 Flinke dere er! God helg, alle eksamensslitere og oppgaveskrivere (og alle andre) Selv skal jeg lese litt på eksamen. Bestemte meg for å ta den eksamenen fra i fjor jeg egentlig ikke må ta. Skader ikke å prøve, for det er ingen krise om det går rett vest.
Gjest idakaroline Skrevet 1. april 2011 #1365 Skrevet 1. april 2011 Jeg må nok jobbe 24/7 fremover. Har fem oppgaver som skal leveres før 1.mai. Første eksamen er 3.mai, så ja, nå begynner jeg å bli temmelig stressa ja!
Gjest Violently Happy Skrevet 1. april 2011 #1366 Skrevet 1. april 2011 Jeg må nok jobbe 24/7 fremover. Har fem oppgaver som skal leveres før 1.mai. Første eksamen er 3.mai, så ja, nå begynner jeg å bli temmelig stressa ja! Jeg har en semesteroppgave på 8 sider samt en tilleggsoppgave på 3 sider som skal leveres 9 mai. Så skal jeg ha eksamen før det 6 mai og så enda en eksamen 20 mai. Vet jeg har valgt det selv, men noen som tror jeg gleder meg? >.< Begynner å bli litt stresset, for vil ikke sitte siste dagen før innlevering. Har gått bra før, menneh... O.O
Gjest idakaroline Skrevet 4. april 2011 #1367 Skrevet 4. april 2011 Da sitter jeg her igjen da, og håper på at motivasjonen og inspirasjonen kommer fallende ned i fanget på meg
ninuska_ Skrevet 4. april 2011 #1368 Skrevet 4. april 2011 Da sitter jeg her igjen da, og håper på at motivasjonen og inspirasjonen kommer fallende ned i fanget på meg Da er vi to - men jeg har gitt opp for dagen og satt meg til å se på tv med god samvittighet siden jeg ikke hadde fått gjort noe uansett
Gjest idakaroline Skrevet 4. april 2011 #1369 Skrevet 4. april 2011 Da er vi to - men jeg har gitt opp for dagen og satt meg til å se på tv med god samvittighet siden jeg ikke hadde fått gjort noe uansett Jeg startet dagen med tv og frokost, så jeg må få gjort litt nå. Frister mye mer og sette seg ned foran tvn igjen, haha Du får kose deg med tv-titting!
Gjest Anuket Skrevet 5. april 2011 #1370 Skrevet 5. april 2011 ah har prøvd å lese helt siden jeg kom hit - men motivasjonen mangler! Kom meg gjennom EN artikkel om feminisme idag, EN. Jeg kan nå i hvertfall nyte solen mens jeg leser - men det er skjerpings..når jeg kommer hjem er det kun 3 uker til første eksamen! Uff. Jaja lykke til!
ninuska_ Skrevet 5. april 2011 #1371 Skrevet 5. april 2011 ah har prøvd å lese helt siden jeg kom hit - men motivasjonen mangler! Kom meg gjennom EN artikkel om feminisme idag, EN. Jeg kan nå i hvertfall nyte solen mens jeg leser - men det er skjerpings..når jeg kommer hjem er det kun 3 uker til første eksamen! Uff. Jaja lykke til! Jeg prøver å våkne enda på lesesalen
Gjest Anuket Skrevet 5. april 2011 #1372 Skrevet 5. april 2011 Jeg prøver å våkne enda på lesesalen Jeg er i California, har vært her en uke - men lesemotivasjonen er lik null Du er tidlig ute! Jeg skal legge meg om ikke så lenge, så satser vi på en sterk lesedag i morgen! MOTVIASJON...I need you
Gjest Silvermist Skrevet 5. april 2011 #1373 Skrevet 5. april 2011 I dag begynner alvoret for meg, nå blir det full lesing hver dag frem til 9.mai. Hepp hepp, fremad ungdom! (Noen ganger forbanner jeg den j**la skippertaksmentaliteten min )
ninuska_ Skrevet 5. april 2011 #1374 Skrevet 5. april 2011 Jeg er i California, har vært her en uke - men lesemotivasjonen er lik null Du er tidlig ute! Jeg skal legge meg om ikke så lenge, så satser vi på en sterk lesedag i morgen! MOTVIASJON...I need you Å, studietur? De bytter ut alle innedørene hos meg i dag, så jeg må nok innrømme at det ikke var helt frivillig oppmøte på lesesalen så tidlig når jeg ikke sovnet før halv fire Kaffen står og avkjøles foran meg. Jeg skal nok klare å ikke surre bort hele tiden på KG!
ninuska_ Skrevet 5. april 2011 #1375 Skrevet 5. april 2011 I dag begynner alvoret for meg, nå blir det full lesing hver dag frem til 9.mai. Hepp hepp, fremad ungdom! (Noen ganger forbanner jeg den j**la skippertaksmentaliteten min ) Jeg skulle ihvertfall ønsket at jeg hadde den innstillingen med full lesing hver dag når jeg velger skippertaksmetoden
Gjest Silvermist Skrevet 5. april 2011 #1376 Skrevet 5. april 2011 Jeg skulle ihvertfall ønsket at jeg hadde den innstillingen med full lesing hver dag når jeg velger skippertaksmetoden Jeg har strengt tatt ikke noe valg..skal gjennom to(helst tre, men litt realistisk må man være ) bøker på en måned, og helst få med meg en slump kunnskap, så hei lesing og lite sosialt samvær! Jaja, jeg kan takke meg selv
ninuska_ Skrevet 5. april 2011 #1377 Skrevet 5. april 2011 Jeg har strengt tatt ikke noe valg..skal gjennom to(helst tre, men litt realistisk må man være ) bøker på en måned, og helst få med meg en slump kunnskap, så hei lesing og lite sosialt samvær! Jaja, jeg kan takke meg selv Hvis det er noen trøst, så har jeg enda ikke har kjøpt bøkene i faget jeg har eksamen i 2. mai Tidligere har jeg alltid lest jevnt og trutt, til og med fra før skolestart - dette semesteret var virkelig et unntak!
Gjest Silvermist Skrevet 5. april 2011 #1378 Skrevet 5. april 2011 Hvis det er noen trøst, så har jeg enda ikke har kjøpt bøkene i faget jeg har eksamen i 2. mai Tidligere har jeg alltid lest jevnt og trutt, til og med fra før skolestart - dette semesteret var virkelig et unntak! Ja, det er faktisk en liten trøst..
Gjest idakaroline Skrevet 5. april 2011 #1379 Skrevet 5. april 2011 Jeg burde egentlig komme i gang igjen med lesing og oppgaveskriving, men er så lite motivert at jeg bare blir sittende foran tvn innpakket i et pledd sammen med tekoppen. Fikk tilbake svar på en tidligere oppgave igjen i går, og jeg kan ikke akkurat si at jeg ble fornøyd ... Følte at jeg hadde gjort det så bra noe veilederen min ikke var helt enig i. Er skikkelig surt, for jeg hadde brukt så lang tid på den! Jaja, bedre lykke neste gang.
ninuska_ Skrevet 5. april 2011 #1380 Skrevet 5. april 2011 Jeg burde egentlig komme i gang igjen med lesing og oppgaveskriving, men er så lite motivert at jeg bare blir sittende foran tvn innpakket i et pledd sammen med tekoppen. Fikk tilbake svar på en tidligere oppgave igjen i går, og jeg kan ikke akkurat si at jeg ble fornøyd ... Følte at jeg hadde gjort det så bra noe veilederen min ikke var helt enig i. Er skikkelig surt, for jeg hadde brukt så lang tid på den! Jaja, bedre lykke neste gang. Du er meg i går Var det en oppgave du måtte ha godkjent på? Eller.. hvordan funker det hos dere? ( litt vel aktiv på eksamenstråden i dag jeg.. men det er faktisk litt spennende det jeg leser/skriver om nå - world buisness culture )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå