Gjest idakaroline Skrevet 18. mars 2011 #1341 Skrevet 18. mars 2011 Kjære motivasjon, kom til meg !!!!
ninuska_ Skrevet 18. mars 2011 #1342 Skrevet 18. mars 2011 Kjære motivasjon, kom til meg !!!! Hvis den kommer til deg; del gjerne litt med meg, for min har vært savnet lenge
Gjest idakaroline Skrevet 18. mars 2011 #1343 Skrevet 18. mars 2011 (endret) Hvis den kommer til deg; del gjerne litt med meg, for min har vært savnet lenge Har dessverre ikke fått noe motviasjon enda Har en oppgave som skal leveres i kveld, så jeg sliter litt nå! Endret 18. mars 2011 av idakaroline
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. mars 2011 #1344 Skrevet 18. mars 2011 Ah, starter med nytt fag på mandag, blanke ark
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2011 #1345 Skrevet 19. mars 2011 Har ikke eksamen før i mai, men skal skrive tre semesteroppgaver og levere et ukjent antall rapporter innen den tid. Så nå sitter jeg og lurer på hvordan jeg skal få tid til alt... det er vel bare å hive seg uti det, ikke tenke for mye
Gjest Anuket Skrevet 21. mars 2011 #1346 Skrevet 21. mars 2011 ingen motivasjon Og jeg MÅ få gjort unna en del før helgen siden jeg reiser snart. Men motivasjonen er borte! Etterlyses!
Gjest idakaroline Skrevet 21. mars 2011 #1347 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har vært på leit etter motivasjon lenge, men idag kom den til meg som lyn ifra klar himmel!!
Gjest Miam Skrevet 22. mars 2011 #1348 Skrevet 22. mars 2011 Har litt problemer med å komme skikkelig i gang med bacheloroppgaven
ninuska_ Skrevet 28. mars 2011 #1349 Skrevet 28. mars 2011 Har litt problemer med å komme skikkelig i gang med bacheloroppgaven Hva skriver du om? Forrige uke startet flott med masse motivasjon og masse jobbing på mandag. Selvfølgelig endte jeg opp med å bli syk, så jeg har ligget rett ut hele uka Har innlevering av semesteroppgave på fredag - nok å gjøre frem til da!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 28. mars 2011 #1350 Skrevet 28. mars 2011 Lykke til med oppgave, ninuska! Selv er jeg så ekstremt i tvil om jeg skal ta opp igjen eksamen i et fag der jeg fikk C i fjor. HMMMM.
ninuska_ Skrevet 28. mars 2011 #1351 Skrevet 28. mars 2011 Lykke til med oppgave, ninuska! Selv er jeg så ekstremt i tvil om jeg skal ta opp igjen eksamen i et fag der jeg fikk C i fjor. HMMMM. Hvorfor er du i tvil da? Jeg tar selv opp et fag som jeg har fått C i. Syns egentlig C er en god karakter, men jeg følte at jeg hadde så uflaks på eksamen. Når jeg tok tidligere eksamen i emnet to år senere, så fikk jeg nesten A - uten å ha lest noe mer. Liker ikke MC-eksamen!
Gjest Miam Skrevet 28. mars 2011 #1352 Skrevet 28. mars 2011 Hva skriver du om? Forrige uke startet flott med masse motivasjon og masse jobbing på mandag. Selvfølgelig endte jeg opp med å bli syk, så jeg har ligget rett ut hele uka Har innlevering av semesteroppgave på fredag - nok å gjøre frem til da! Siste Dagers Hellige og pinsekikrken :gjeiper: Skal sammenligne bryllupet og ekteskapet, med fokus på kjønn, kjønnsroller og slikt.
Gina_ Skrevet 28. mars 2011 #1353 Skrevet 28. mars 2011 Fikk sensuren på min tidlige eksamen, fikk en C og er fornøyd Jeg mangler det gode faglige språket for å kunne heve meg høyere, og jobber hardt med det... Har to oppgaver til dette semesteret, satser på en B på en av dem!
ninuska_ Skrevet 29. mars 2011 #1354 Skrevet 29. mars 2011 Fikk sensuren på min tidlige eksamen, fikk en C og er fornøyd Jeg mangler det gode faglige språket for å kunne heve meg høyere, og jobber hardt med det... Har to oppgaver til dette semesteret, satser på en B på en av dem! Så bra du er fornøyd - og øvelse gjør mester! Jeg slet tidligere med egne drøftinger, men nå pleier jeg alltid øve på å skrive eksamensoppgaver. Jeg velger ut et par tidligere oppgaver med ganske sentralt tema og setter dem opp og drøfter slik jeg ville gjort på eksamen - det hjelper hvertfall meg med å vippe meg over C. Jeg har skrevet oppgave siden 9. Jeg føler meg ferdig, så jeg legger den til side. Skal fortsette på bacheloressayet mitt nå! Satser på å bli her en stund.
Gjest idakaroline Skrevet 29. mars 2011 #1355 Skrevet 29. mars 2011 Noen som kan hjelpe meg litt med leseliste? Går opp som privatist, og må derfor lage leseliste selv. Har fått en mal jeg kan gå ut ifra av veilederen min, og under "Ressurser" står det hvilket lærerverk jeg har brukt og at jeg har brukt diverse nettressurser. Vil det da si at jeg må liste opp alle nettressursene jeg har brukt? Holder det å bare skrive f.eks "Wikipedia" eller må jeg skrive mer spesifikt? Går det greit å bare google frem siden å kopiere linken inn i listen? Har prøvd å få tak i veilederen min i to dager nå uten å lykkes, så nå spør jeg her istendefor. Også står det litt lenger ned på lista: "Under kapitlene «modernisme» og «perspektiv» er dessuten diverse tekster lest ekstensivt" - hva menes med det?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. mars 2011 #1356 Skrevet 29. mars 2011 Hvorfor er du i tvil da? Jeg tar selv opp et fag som jeg har fått C i. Syns egentlig C er en god karakter, men jeg følte at jeg hadde så uflaks på eksamen. Når jeg tok tidligere eksamen i emnet to år senere, så fikk jeg nesten A - uten å ha lest noe mer. Liker ikke MC-eksamen! Er nok fordi jeg vet jeg kan mye mer, men jeg har skrekkelig tett program fremover, og attpåtil andre planer på selve eksamensdagen (rett før påske). Jeg får gruble litt til.
Gjest Naenia Skrevet 29. mars 2011 #1357 Skrevet 29. mars 2011 Noen som kan hjelpe meg litt med leseliste? Går opp som privatist, og må derfor lage leseliste selv. Har fått en mal jeg kan gå ut ifra av veilederen min, og under "Ressurser" står det hvilket lærerverk jeg har brukt og at jeg har brukt diverse nettressurser. Vil det da si at jeg må liste opp alle nettressursene jeg har brukt? Holder det å bare skrive f.eks "Wikipedia" eller må jeg skrive mer spesifikt? Går det greit å bare google frem siden å kopiere linken inn i listen? Har prøvd å få tak i veilederen min i to dager nå uten å lykkes, så nå spør jeg her istendefor. Også står det litt lenger ned på lista: "Under kapitlene «modernisme» og «perspektiv» er dessuten diverse tekster lest ekstensivt" - hva menes med det? Skriver du Wikipedia, kan du like godt skrive leksikon. Når man bruker kilder fra nettet, skal hele kildeadressen og datoen den ble brukt skrives inn.
Gjest Miam Skrevet 29. mars 2011 #1358 Skrevet 29. mars 2011 Og Wikipedia er jo strengt tatt ikke en "stueren" kilde heller. På vgs går det kanskje, men du kan jo bruke google scholar eller google books fks www.sokogskriv.no er en flott side hvor du kan se på forskjellige skrivestiler/sitering/kilder osv
Kitty_katt Skrevet 29. mars 2011 #1359 Skrevet 29. mars 2011 Sliter skikkelig med motivasjonen for tiden og får ikke gjort noe, og har mye som mp gjøres Er også i en litt vanskelig situasjon for tiden som ikke akkurat hjelper på heller..
Gjest Anuket Skrevet 30. mars 2011 #1360 Skrevet 30. mars 2011 Lykke til med oppgave, ninuska! Selv er jeg så ekstremt i tvil om jeg skal ta opp igjen eksamen i et fag der jeg fikk C i fjor. HMMMM. Jeg tar og opp et fag som jeg fikk C i ifjor! Snakket med veilederen min, og hun sa at den beste karakteren ble gjeldende, så om det skulle gå rett vest beholder jeg i hvertfall C en min. Men har ikke fått lest så mye til nå så lurer på om jeg kanskje skal droppe det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå