Gjest Anuket Skrevet 3. mars 2011 #1301 Skrevet 3. mars 2011 5 eksamner i år! Min egen feil, prøver å få opp snittet slik at jeg kan komme inn på master - men nå vurderer jeg å ta et friår før masteren, men snittet mitt må opp uansett. Min første er nå på mandag Jeg sliter litt med motivasjonen min så tidlig på året merker jeg!
FruLuna Skrevet 3. mars 2011 #1302 Skrevet 3. mars 2011 Jeg har 6 eksamener dette semesteret - 1 muntlig/praktisk i begynnelsen av mai - 3 skriftlige i slutten av mai - 2 muntlige i juni Er ferdig på studiet til sommeren, så dette blir vel mine siste eksamener noensinne! Nå har jeg hatt en slapp uke, og jeg forbanner meg selv for at jeg er så tiltaksløs. Har en stram leseplan å holde meg til, men henger ekstremt etter... DISIPLIN! Har vært veldig tidlig oppe (05.45) fordi jeg har hatt en del praksis denne uken, så det kan nok forklare noe av latskapen. Til vanlig står jeg opp mellom 06.30 og 06.45, og jeg klarer aldri å legge meg før tidligst kl 23.30, så når jeg får en time mindre søvn, merkes dette godt.
Gjest idakaroline Skrevet 5. mars 2011 #1304 Skrevet 5. mars 2011 Har fem eksamener dette semesteret! Tre skriftlig og to muntlig. Ligger langt bak planen min ettersom at jeg har vært mye syk i vinter, så har masse og ta igjen til det hele starter for fullt i mai! Begynner å bli så ufattelig lei nå, så må tvinge meg selv igjennom oppgaver og tekster sånn at jeg klarer å bli ferdig i tide.
ninuska_ Skrevet 6. mars 2011 #1305 Skrevet 6. mars 2011 (endret) 5 eksamner i år! Min egen feil, prøver å få opp snittet slik at jeg kan komme inn på master - men nå vurderer jeg å ta et friår før masteren, men snittet mitt må opp uansett. Min første er nå på mandag Jeg sliter litt med motivasjonen min så tidlig på året merker jeg! Jeg tar også opp et fag slik at jeg kan komme inn på master. Har ganske greit snitt som jeg tror jeg kommer inn med, men jeg tenkte det var greit når jeg hadde litt "ekstra tid". Mentalt sett, før semesteret startet, så var det ekstra tid - nå ser jeg det var optimistisk Jeg klagde på en karakter fra høstsemesteret, men jeg har ikke fått svar enda.. så lang tid det skulle ta! Lykke til med eksamen i morgen! Jeg har 6 eksamener dette semesteret - 1 muntlig/praktisk i begynnelsen av mai - 3 skriftlige i slutten av mai - 2 muntlige i juni Er ferdig på studiet til sommeren, så dette blir vel mine siste eksamener noensinne! Har prøvd å tenke selv at "ninuska_, dette er dine siste eksamener! Stå på!" - ikke at det har hjulpet så langt Gleder meg litt til å lese i morgen faktisk - motivasjonen sniker seg innpå! Endret 6. mars 2011 av ninuska_
Ametrin Skrevet 6. mars 2011 #1306 Skrevet 6. mars 2011 Motivasjooon... hvor er du?? Har mistet motivasjonen min, og har ikke funnet den igjen. Føler jeg har så mye å lese på, at de dagene jeg har vært flink og lest masse, så føles det som en nål i en høystakk...det har liksom ikke minsket i mengde
Gjest idakaroline Skrevet 6. mars 2011 #1307 Skrevet 6. mars 2011 Motivasjooon... hvor er du?? Det samme lurer jeg på
Gjest Anuket Skrevet 6. mars 2011 #1308 Skrevet 6. mars 2011 Jeg har nå gitt opp repitisjonen for idag...eksamen er i morgen så jobber litt med et annet fag for å se om jeg får litt mer motivasjon for imorgen. Skal repetere forelesningsnotatene mine etter middag i dag, så får det holde. Satser på at det går i morgen!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. mars 2011 #1309 Skrevet 6. mars 2011 Hvis noen finner motivasjon, send litt i min retning....!
Anglofil Skrevet 6. mars 2011 #1310 Skrevet 6. mars 2011 Hva skjer med at de setter eksamen på en lørdag? Jaja, slikt skjer, bare kjedelig fordi jeg egentlig skal jobbe. Nåvel, har eksamen i mai og juni, merker at det nærmer seg med stormskritt! Mvh Yvonne
Gjest idakaroline Skrevet 6. mars 2011 #1311 Skrevet 6. mars 2011 Har nå sittet foran bøkene og oppgavene i et par timer! Klarer ikke få ned et eneste ord, men jeg skal nok ikke gi meg helt enda. Har satt meg som et mål at jeg skal skrive ned minst 500 ord på oppgavene hver dag. Hjelper ikke på at det jeg holder på med er så lite interessant som overhodet mulig ..
Gjest Anuket Skrevet 6. mars 2011 #1312 Skrevet 6. mars 2011 Ser ut som om de fleste mangler motivasjon idag! Kanskje en luftetur hjelper?
Gina_ Skrevet 7. mars 2011 #1313 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har levert første eksamen i dag! :D Bare 50 studiepoeng igjen dette semesteret! Stå på folkens!
ninuska_ Skrevet 7. mars 2011 #1314 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har levert første eksamen i dag! :D Bare 50 studiepoeng igjen dette semesteret! Stå på folkens! Yey, gratulerer!
Gjest Anuket Skrevet 7. mars 2011 #1315 Skrevet 7. mars 2011 Jeg har levert første eksamen i dag! :D Bare 50 studiepoeng igjen dette semesteret! Stå på folkens! Gratulerer! Jeg hadde min første idag og, så nå er det bare 4 igjen wohoo
Gina_ Skrevet 7. mars 2011 #1316 Skrevet 7. mars 2011 Gratulerer! Jeg hadde min første idag og, så nå er det bare 4 igjen wohoo Kanskje vi har hatt det samme Gratulerer du også!
Gjest Anuket Skrevet 7. mars 2011 #1317 Skrevet 7. mars 2011 Kanskje vi har hatt det samme Gratulerer du også! Kanskje det! Satt og frøs inne i det lokalet, og har fremdeles litt krampe i hånden hehe - velfortjent pause i kveld
Gina_ Skrevet 7. mars 2011 #1318 Skrevet 7. mars 2011 Kanskje det! Satt og frøs inne i det lokalet, og har fremdeles litt krampe i hånden hehe - velfortjent pause i kveld Da har vi ikke det samme, jeg hadde hjemmeeksamen som ble levert Men uansett utrolig deilig med en goood pause i kveld!
FruLuna Skrevet 9. mars 2011 #1319 Skrevet 9. mars 2011 Moootivasjooon...? Jeg sliter faktisk litt med at jeg ikke er stresset. Leser mye bedre under press, så selv om jeg vet hvor mye stoff jeg skal gjennom før eksamen i mai/juni, er jeg liksom ikke stresset nok (enda) til at jeg leser så effektivt som jeg ønsker. Så i stedet finner jeg på mye annet å gjøre (som å henge på KG) Men jeg synes det jeg leser er interessant, og det er jo et voldsomt pluss!
Metazoa Skrevet 9. mars 2011 #1320 Skrevet 9. mars 2011 Første eksamen i morgen! Har en hel haug dette semesteret, de fleste fagene er delt opp i deleksamener. Blir vel totalt 11 før jeg kan ta sommerferie.. Egentlig liker jeg det litt, jeg jobber så mye bedre under skikkelig press
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå