Gjest Miam Skrevet 11. januar 2011 #1221 Skrevet 11. januar 2011 Har kjøpt pensumbøker for en formue i dag!!!
Gjest Galithralia Skrevet 11. januar 2011 #1222 Skrevet 11. januar 2011 Fikk B på min siste eksamen, overlykkelig! Måtte sjekke hele tre ganger fordi jeg trodde jeg kanskje hadde sett feil hihi
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. januar 2011 #1223 Skrevet 11. januar 2011 Fikk B på min siste eksamen, overlykkelig! Måtte sjekke hele tre ganger fordi jeg trodde jeg kanskje hadde sett feil hihi Gratulerer Er godt i gang med pensum, første eksamen er 25.februar.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 11. januar 2011 #1224 Skrevet 11. januar 2011 Har kjøpt pensumbøker for en formue i dag!!! Kjent problem. Du skjønner du er student når en pitteliten pocketbok koster flere hundrelapper
Gjest Galithralia Skrevet 11. januar 2011 #1225 Skrevet 11. januar 2011 Har min første 7 mars, så er bare å sette i gang, men lit vanskelig er det skal jeg innrømme! Hmm har heldigvis ikke så mye pensum i år, skal ta opp igjen en del fag for å få snittet til mastergrad. Men jeg må kjøpe et kompendium og det gruer jeg meg til, de pleier som regel å koste flesk!!
Gjest Miam Skrevet 11. januar 2011 #1226 Skrevet 11. januar 2011 Kjent problem. Du skjønner du er student når en pitteliten pocketbok koster flere hundrelapper Ikke sant... Fader altså, jeg blir så sint på de som setter disse horrible prisene! Vi er jo fattige studenter for svarte svingende! Jeg har mange, mange kompendier jeg skal kjøpe også, de bruker jo sjeldent å være så veldig billige de heller...
Rosalynn Skrevet 11. januar 2011 #1227 Skrevet 11. januar 2011 Har bare kjipe fag i år. Klokka 16. skal jeg begynne å regne oppgaver... Er dessverre matematiske fag, så ikke mulig å utsette jobbinga der. Kjøpte også pensumbøker for 3000,- i går. Og handlet studieguider for 600 på fredag.
Gina_ Skrevet 11. januar 2011 #1228 Skrevet 11. januar 2011 Er også i gang, lest to bøker til nå. Første eksamen i mars... Tidlig! Men blir herlig å bli så fort ferdig med det faget da Jeg snuser litt på 60 stp i vår jeg... iiik.
Gjest Galithralia Skrevet 11. januar 2011 #1229 Skrevet 11. januar 2011 Ikke sant... Fader altså, jeg blir så sint på de som setter disse horrible prisene! Vi er jo fattige studenter for svarte svingende! Jeg har mange, mange kompendier jeg skal kjøpe også, de bruker jo sjeldent å være så veldig billige de heller... Kompendiumene er bare tull, jeg kan ikke huske sist vi hadde veldig bruk for dem - også er de svindyre! Ofte er jo de og veldig dårlig kopiert opp! Usj
Rosalynn Skrevet 11. januar 2011 #1230 Skrevet 11. januar 2011 Kompendiumene er bare tull, jeg kan ikke huske sist vi hadde veldig bruk for dem - også er de svindyre! Ofte er jo de og veldig dårlig kopiert opp! Usj Jeg pleier å droppe kompendiumer som kun består av enkeltartikler. De mest relevante (som gjennomgås på forelesninger) får jeg lånt på biblioteket, eller søkt opp essensen av på nett. Merker dessuten at jeg aldri rekker å gå gjennom dem før eksamen uansett. Tror jeg har til gode å få spørsmål fra et kompendium på eksamen.
Gjest Galithralia Skrevet 11. januar 2011 #1231 Skrevet 11. januar 2011 Jeg pleier å droppe kompendiumer som kun består av enkeltartikler. De mest relevante (som gjennomgås på forelesninger) får jeg lånt på biblioteket, eller søkt opp essensen av på nett. Merker dessuten at jeg aldri rekker å gå gjennom dem før eksamen uansett. Tror jeg har til gode å få spørsmål fra et kompendium på eksamen. Har vært litt heldig selv og fått låne av medstudenter eller funnet de på bibliotek etc, men noen (går historie) er kun tilgjengelige i kompendiumene som studia selger. Og det er irriterende..
FruLuna Skrevet 11. januar 2011 #1232 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er i gang med siste semester av medisinstudiet, og har kommet i gang med lesing:) Har 6 eksamener, 3 skriftlige og 3 muntlige/praktiske i mai og juni. Det er lenge til, men skal jeg komme gjennom alt er det nødvendig å starte med en gang... Allerede lange dager, skole fra 8-16 hver dag og så lesing etterpå. Prøver å unngå å lese i helger ennå, men tror jeg må det etter hvert. Lykke til med semesteret!
Gjest Violently Happy Skrevet 11. januar 2011 #1233 Skrevet 11. januar 2011 Jeg er enkeltemnestudent nå i vår og og håper jeg får de fagene jeg vil ha.
ninuska_ Skrevet 13. januar 2011 #1234 Skrevet 13. januar 2011 Nå er jeg supermotivert til dette semesteret! Fikk A på bacheloroppgaven - eneste på kullet
Gjest Galithralia Skrevet 13. januar 2011 #1236 Skrevet 13. januar 2011 gratulerer! Jeg regner med du er i denne modusen nå? :
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. januar 2011 #1237 Skrevet 13. januar 2011 Nå er jeg supermotivert til dette semesteret! Fikk A på bacheloroppgaven - eneste på kullet woho!
ninuska_ Skrevet 13. januar 2011 #1238 Skrevet 13. januar 2011 (endret) gratulerer! Jeg regner med du er i denne modusen nå? : Ja! Skrek og lo i sikkert en halvtime før jeg klarte å roe meg Endret 13. januar 2011 av ninuska_
Gjest Violently Happy Skrevet 14. januar 2011 #1239 Skrevet 14. januar 2011 Litt utenom selve eksamen, men idag var jeg på Studentweb for å sette meg på de emnene jeg ville ha. De fikk jeg. Studentweb var raskt i dag- tok meg 7 min mot nesten 1 time i fjor. Så yay!
Gjest Galithralia Skrevet 14. januar 2011 #1240 Skrevet 14. januar 2011 Fy f***, måtte ut med hele 960 kr for et kompendium idag!! Jeg hater kompendium!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå