AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1201 Skrevet 16. desember 2010 heldig du er! Jeg sitter her og har en eksamen klokka 19 ikveld og en klokka 12 i morgen. Er drittlei og gidder egentlig ikke lese lenger.
Gjest Vampen Skrevet 16. desember 2010 #1202 Skrevet 16. desember 2010 JULEFERIE!! Lykke til alle sammen!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1203 Skrevet 16. desember 2010 Jeg vil også ha ferie!! Men jeg har en siste eksamen på mandag, og det er jo fortsatt noen dager til Vil ikke lese mer! Er så lei!!
Emmaa Skrevet 16. desember 2010 #1204 Skrevet 16. desember 2010 Er det noen NTNU-mennesker her? Sitter her med et fag jeg har eksamen i i morgen, det er et bestått/ikke bestått-fag, og 50 % kommer fra labprosjekt, som gikk helt greit. Derfor satset jeg på å lese bare igår og idag (hadde eksamen tirsdag), men nå sitter jeg her med skjegget i postkassa. Tror jeg kommer til å stryke, og får ikke tatt konten til sommeren da jeg skal til utlandet... Må jeg da ta den som ordinær eksamen når jeg kommer hjem? Og da må jeg vel ta laben om igjen? Iiiiik!
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1205 Skrevet 16. desember 2010 Jeg er en NTNU-menneske. Du kan ta den ordinære til høsten igjen ja, og laben vil fortsatt telle. Hvertfall har det vært sånn i mine fag med lab/prosjekter. Kontene er som regel i begynnelsen av august, men da er du bortreist? Men det kan jo hende at du får bestått!
Emmaa Skrevet 16. desember 2010 #1206 Skrevet 16. desember 2010 Ok. Mener å ha hørt om en ny ordning, slik at om om man styker på eksamen og kont, må alle tellende arbeider gjøres om igjen. Tenkte å dra til Australia hele neste studieår, og der starter man jo i juli! Så er litt usikker på hvordan det blir. Men kan jo hende jeg står, panikken blir nok litt forsterket sånn kvelden før :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1207 Skrevet 16. desember 2010 Det er kanskje andre regler på NTNU (nå), men jeg mener det har pleid å stå på mine labjournaler eller bevis på slike kurs at det er gjeldende i to år. Synes det burde være slik fortsatt, det er jo dyrt for dem også når man tar opp labressurser for andre gang på et år da...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2010 #1208 Skrevet 16. desember 2010 Jeg snakket med veileder nå i høst om å ta noen fag på nytt, og da sa hun at jeg ikke trengte å ta labkurs ol på nytt:)
Haustlauv Skrevet 16. desember 2010 #1209 Skrevet 16. desember 2010 Har min siste eksamen i morgen, en kjempevanskelig en!! Nå snurrer bare alt pensumet rundt i hodet, og jeg tror ikke jeg greier å lese det siste som jeg hadde tenkt.. Men jeg har i alle fall gjort mitt beste
Gjest Uglefot Skrevet 16. desember 2010 #1210 Skrevet 16. desember 2010 Å fyttige fisen! snart eksamen men snart julefri også. Lykke til alle som skal i ilden imorgen
sauen87 Skrevet 17. desember 2010 #1211 Skrevet 17. desember 2010 Dere andre som har hatt finans-eksamen på BI i dag, flere som syns eksamenen var helt på trynet? Samtlige jeg snakket med og overhørte i dag var sikker på de kom til å stryke, for eksamen var helt på trynet... Stryker nok på del 3 jeg, så blir nok konteeksamen til våren... blæh! Men nå er det JULEFERIE!
Gjest Violently Happy Skrevet 17. desember 2010 #1212 Skrevet 17. desember 2010 Jeg hadde min siste eksamen på onsdag, så nå er det juleferie for meg. ^^ Skrev 17 sider på 3,5 timer (hadde 5 timers eksamen, men gadd ikke sitte lenger).
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2010 #1213 Skrevet 18. desember 2010 Gratulerer med overstått dere! Jeg har ferie i over i morgen Føles som en evighet til!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 19. desember 2010 #1215 Skrevet 19. desember 2010 Lykke til dere som har i morgen Har sovet og bare slappet av de siste dagene, deilig med ferie.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #1216 Skrevet 19. desember 2010 Så heldig dere som har ferie! Jeg har siste eksamen i morgen tidlig , og har ikke lest alt pensum en gang. Har bare ligget på soafen i helgen og gitt blanke f. Ikke vet jeg hvorfor jeg bryr meg så lite! :klø: Vil bare ha ferie!!
Green Lady Skrevet 21. desember 2010 #1217 Skrevet 21. desember 2010 Nå kan jeg endelig ta ferie med god samvittihet! Jeg fikk et gavekort på 1 times massaje i fjor, så min belønning for blodslitet denne eksamensperioden, er 1 time massasje om to timer. Aahh, det skal bli deilig det!
Gjest Galithralia Skrevet 23. desember 2010 #1218 Skrevet 23. desember 2010 Litt ironisk at jeg begynte å lese til min neste eksamen idag - men det er koselesing heldigvis, den er ikke før i mars. Men greit å få begynt litt nå uten å stresse. God jul til dere alle
Gjest Violently Happy Skrevet 10. januar 2011 #1219 Skrevet 10. januar 2011 Vel. Lønte seg å skrive mye for meg på den siste eksamenen gitt. Jeg trodde jeg skulle få en C jeg, men så fikk jeg en B og nå er jeg skikkelig happy. Woot! ^^
ninuska_ Skrevet 10. januar 2011 #1220 Skrevet 10. januar 2011 Vel. Lønte seg å skrive mye for meg på den siste eksamenen gitt. Jeg trodde jeg skulle få en C jeg, men så fikk jeg en B og nå er jeg skikkelig happy. Woot! ^^ Gratulerer! Jeg fikk min første karakter i statistikken. Etter eksamen gråt jeg som en idiot en hel dag og truet med å gi opp på studiene. Var helt sikker på at jeg fikk E eller lavere. Og jeg fikk helt sjokk og skrek for full hals når jeg så C'en
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå