ninuska_ Skrevet 7. juni 2010 #801 Skrevet 7. juni 2010 (endret) Tro meg, det skal jeg gjøre. Blir det lite søvn på meg, blir det lite søvn på henne. Har du fått snakket med henne? Jeg liker ikke å jobbe i grupper egentlig, for jeg er en person som liker å få ting gjort før jeg gir meg selv lov til å prioritere andre ting - og når jeg jobber i grupper, ender jeg opp for det meste å gjøre mye selv til slutt, for hvis ikke jeg gjør det, blir det heller ikke gjort. Nå skal jeg legge meg. Vært en super dag - motivasjonen har vært på topp! Jeg kunne egentlig sittet opp lenger, men jeg må legge meg om det skal bli en god lesedag i morgen. Satser på en så bra dag i morgen, for da må jeg gå gjennom de siste tre kapitlene! God natt! Endret 7. juni 2010 av ninuska_
MissStiles Skrevet 8. juni 2010 #802 Skrevet 8. juni 2010 Har du fått snakket med henne? Nei, snakket ikke noe mer med henne igår. Hun unngikk meg skikkelig. Tror hun absolutt ikke likte at jeg ble så masete og kjeftete igår. Men det kommer til å fortsette idag. Fordi gjett hva?! Hun er ikke ferdig!! Hun må jo skjønne at hun gjør det verre for både seg selv, og ikke minst meg. Vi kommer oss ikke videre før hun ferdig.
ninuska_ Skrevet 8. juni 2010 #803 Skrevet 8. juni 2010 Nei, snakket ikke noe mer med henne igår. Hun unngikk meg skikkelig. Tror hun absolutt ikke likte at jeg ble så masete og kjeftete igår. Men det kommer til å fortsette idag. Fordi gjett hva?! Hun er ikke ferdig!! Hun må jo skjønne at hun gjør det verre for både seg selv, og ikke minst meg. Vi kommer oss ikke videre før hun ferdig. Har dere samarbeidet godt tidligere? Jeg håper at hun tar seg sammen og blir ferdig. Kjedelig når hele arbeidet avhenger av den ene - som tydeligvis ikke er så interessert To kap igjen nå.. gleder meg til sommerferie i morgen!
FruLuna Skrevet 8. juni 2010 #804 Skrevet 8. juni 2010 Hold ut, dere som fortsatt leser til eksamen! Jeg hadde to eksamener forrige uke, og nå skriver jeg på hovedoppgave som skal inn neste fredag... Jeg har tatt litt sommerferie og har en del andre planer disse to ukene, så det blir nok travelt. I tillegg må den i hvert fall én tur innom veileder før jeg sender den inn, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så rolig. Men, i dag har jeg satt av hele dagen til skriving, og så får jeg ikke gjort noe før til søndag sannsynligvis... Passer i hvert fall bra at været ikke er helt på topp i dag, for da tror jeg det hadde vært vanskelig å motivere seg.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #805 Skrevet 8. juni 2010 Hadde eksamen i dag. Gikk ikke så bra Det var 1 kapittel jeg ikke leste på, og gjett hva. Halvparten av oppgavene var fra det ene kapittelet (pensum på 20 kapitler). Hvorfor leste jeg det ikke?? Jaja, bare å begynne å lese på eksamen som jeg skal ha på fredag!!
MissStiles Skrevet 8. juni 2010 #806 Skrevet 8. juni 2010 Har dere samarbeidet godt tidligere? Jeg håper at hun tar seg sammen og blir ferdig. Kjedelig når hele arbeidet avhenger av den ene - som tydeligvis ikke er så interessert Dette er faktisk første gang vi jobber sammen. Tok en sjanse når jeg byttet gruppe rett før siste semesteret startet. Men jeg hadde hørt at hun er veldig flink. Det er hun også, men hun har sitt eget tempo og har alltid andre ting som kommer i veien for skolen. Spesielt gutter!! Jeg fikk alt hun hadde skrevet til slutt. Veldig fornøyd med det. Hun satt vist oppe til kl 3 i natt og jobbet. Så hun tok vist til seg all den masinga og kjeftinga mi igår. Det er bra!! Får bare håpe at det ikke endrer seg noe nå!! At tempoet bare stiger!!
superior Skrevet 8. juni 2010 #807 Skrevet 8. juni 2010 Jeg trenger litt trøst............ Lest som f til siste eksamen, men fikk brev i dag - jeg får ikke gå opp. Grunnen er at jeg mangler et arbeidskrav (fikk underkjent en oppgave jeg skrev rett etter bestemor døde, men fikk ikke dispensasjon). Det betyr at jeg må ta all undervisningen (den er obligatorisk) opp igjen neste år - parallellt med obligatorisk undervisning i et annet fag. Kjenner jeg er sint, skuffet og irritert på meg selv akkurat nå. Det positive er dog at jeg har sommerferie.....
Gjest Vanndråpe Skrevet 8. juni 2010 #808 Skrevet 8. juni 2010 Eksamen i morgen - og alle årstall og filosofenes meninger og tanker er en eneste smørje. Og så bærer det rett til jobbintervju en time senere. Vet ikke hva jeg er mest nervøs for jeg..
MissStiles Skrevet 8. juni 2010 #809 Skrevet 8. juni 2010 10 timer på skolen!! Fy, det tar på! Er helt sykt sliten! Men begge har faktisk vært flinke idag. Det var godt å komme hjem. Nå skal jeg lage meg litt middag før jeg gjør et par småting med oppgaven.
ninuska_ Skrevet 9. juni 2010 #810 Skrevet 9. juni 2010 Min siste eksamen i dag - gleder meg til å bli ferdig!
MissStiles Skrevet 9. juni 2010 #811 Skrevet 9. juni 2010 Min siste eksamen i dag - gleder meg til å bli ferdig! LYKKE TIL!!
MissStiles Skrevet 9. juni 2010 #812 Skrevet 9. juni 2010 Jeg trenger litt trøst............ Lest som f til siste eksamen, men fikk brev i dag - jeg får ikke gå opp. Grunnen er at jeg mangler et arbeidskrav (fikk underkjent en oppgave jeg skrev rett etter bestemor døde, men fikk ikke dispensasjon). Det betyr at jeg må ta all undervisningen (den er obligatorisk) opp igjen neste år - parallellt med obligatorisk undervisning i et annet fag. Kjenner jeg er sint, skuffet og irritert på meg selv akkurat nå. Det positive er dog at jeg har sommerferie..... Nei fy.. den er kjip!! Jeg skjønner at du er skuffet og sint. Det hadde jeg også vært. Du får prøve og nyte litt av ferien da. Selvom dette er kjipt!! God sommer!!
MissStiles Skrevet 9. juni 2010 #813 Skrevet 9. juni 2010 Nestsiste dag på skolen!! Er helt sykt at slutten ved skolen min snart er her. Men det skal bli sykt godt å bli ferdig. Tror det blir en 10-12 timers dag idag!!
Mir Skrevet 9. juni 2010 #814 Skrevet 9. juni 2010 Blir nok rart MissStiles! Det er bachelor du blir ferdig med nå, sant ? Skal du noe mer etter det? Selv har jeg fått tilbake enda en karakter, og jeg tror gluggene mine nærmest spratt ut av ansiktet da jeg så det. Jeg fikk 8! (skalen er fra 1-10, og man må ha 5.5 for å bestå) , men ingen fikk 10=A, siden det omtrent aldri deles ut her på dette universitetet, så jeg er strååålende fornøyd med å få 8! Jeg slo til og med en venninne av meg som alltid får bedre enn meg, og jeg trodde ikke jeg kunne noen ting! :D
ninuska_ Skrevet 9. juni 2010 #815 Skrevet 9. juni 2010 Jeg fikk 8! (skalen er fra 1-10, og man må ha 5.5 for å bestå) , men ingen fikk 10=A, siden det omtrent aldri deles ut her på dette universitetet, så jeg er strååålende fornøyd med å få 8! Gratulerer så masse! Min siste eksamen gikk kjempebra, mye bedre enn forventet - jeg nedprioriterte dette faget, og det verste er at jeg tror denne eksamen gikk best God sommer alle sammen!
Mir Skrevet 9. juni 2010 #816 Skrevet 9. juni 2010 Så flott når man har den gofølelsen Ninuska! =) Ha en fin sommer du og! Snakkes til høsten!
MissStiles Skrevet 9. juni 2010 #817 Skrevet 9. juni 2010 Blir nok rart MissStiles! Det er bachelor du blir ferdig med nå, sant ? Skal du noe mer etter det? Selv har jeg fått tilbake enda en karakter, og jeg tror gluggene mine nærmest spratt ut av ansiktet da jeg så det. Jeg fikk 8! (skalen er fra 1-10, og man må ha 5.5 for å bestå) , men ingen fikk 10=A, siden det omtrent aldri deles ut her på dette universitetet, så jeg er strååålende fornøyd med å få 8! Jeg slo til og med en venninne av meg som alltid får bedre enn meg, og jeg trodde ikke jeg kunne noen ting! :D Neimen, så bra!! Gratulerer!! Er du ferdig med eksamen?? Da har jeg fått bachelor grad ja.. Trodde aldri jeg skulle klare 3 år på skolen. Men det har vært gøy og lærerikt!! Ikke minst, slitsomt og. Men det hører med!! Ingen store planer for fremtiden enda. Fortsetter litt i den jobben jeg har fra før. Kanskje ta litt kurs eller noe til høsten. Men først skal jeg en uke på ferie. Allerede på søndag. Gleder meg!
MissStiles Skrevet 9. juni 2010 #818 Skrevet 9. juni 2010 Gratulerer så masse! Min siste eksamen gikk kjempebra, mye bedre enn forventet - jeg nedprioriterte dette faget, og det verste er at jeg tror denne eksamen gikk best God sommer alle sammen! Så bra da!! Du får ha god sommer!!
Lista Skrevet 9. juni 2010 #819 Skrevet 9. juni 2010 (endret) Fikk første eksamenskarakter i dag. B Skulle gjerne hatt A siden eksamen ikke var spesielt vanskelig, men sånn går det når man kun jobber litt med det uka før eksamen. Venter spent på neste! Endret 9. juni 2010 av soenes
MissStiles Skrevet 9. juni 2010 #820 Skrevet 9. juni 2010 12 timer på skolen idag!! Sykt sliten!! Ikke helt ferdig enda.. men blir ferdig imorgen. Håper jeg. Skal nok skrive litt mer ikveld/inatt for å slippe mest mulig imorgen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå