Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er lei! Bare eeeeeeeeeeeeen igjen nå. Men jeg vil ut i finværet og drikke øl!

Tre dager. Ett fag. Ett ulest pensum. Can I do it?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvordan har det gått/går det med mine KG-medstudenter? De fleste har vel sommerferie, men det er nok et par av oss som fortsatt er fanget innendørs med nesa i bøkene mens sola skinner inn gjennom vinduet!

Jeg sitter her med boka i fanget på sofaen og leser.. ja, det er snart natt, men etter en kopp kaffe kom motivasjonen - og når motivasjonen kommer frivillig, da må man utnytte det!

:kaffekopp:

Endret av ninuska_
Skrevet

Hei ninuska =)

Joda, jeg må fremdeles jobbe i flere uker til, Har neste eksamen i slutten av juni, min siste eksamen er 13 juli! :) JEg setter igang for fulle mugger igjen i morgen tidlig!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvordan holder dere konsentrasjonen oppe? Jeg har eksamen på tirsdag, og klarer absolutt ikke å lese!

Skrevet

Hvordan holder dere konsentrasjonen oppe? Jeg har eksamen på tirsdag, og klarer absolutt ikke å lese!

Jeg forestiller meg selv sitte på eksamen og ikke kunne noen ting og angre på at man ikke leste mer, er det som vanligvis hjelper på min motivasjon.

Skrevet

Hei ninuska =)

Joda, jeg må fremdeles jobbe i flere uker til, Har neste eksamen i slutten av juni, min siste eksamen er 13 juli! :) JEg setter igang for fulle mugger igjen i morgen tidlig!

Såpass sent! Jeg håper du får nyte sola bittelitt i løpet av eksamensperioden din. Jeg melder meg ut fra og med onsdag - det skal bli så deilig med ferie.

Og jeg holder min motivasjon oppe på samme måte som Mir. Tanken på den forferdelige følelsen av å sitte på eksamen og ikke kunne noe, å tenke at jeg kunne ha gjort noe for å ikke ha den følelsen, spiser meg opp innvendig. Å vite at jeg kan gjøre en innsats, gjøre mitt beste (så får det være godt nok!) motiverer meg. Det er bedre å gi litt ekstra før eksamen enn å føle at man kunne gitt litt ekstra senere. For da er det for sent.

Akkurat nå er jeg superengasjert i pensumet. Det endrer seg nok med neste artikkel :sjenert: Leser om flerkulturelle gruppers positive og negative funksjoner, samt hvordan man kan redusere fordommer og diskriminering på arbeidsplassen ved å innføre ulike tiltak, f.eks interkulturell trening. Nå følte jeg meg litt geek av å glede meg over mitt eget pensum, men det er lov til tider! :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Åh, så bra at dere delte dette med meg! :D

Så nå er jeg skikkelig konsentrert med gamle eksamensoppgaver! Dessverre er det bare lagt ut ett eksamenssett, for faget er helt nytt. Så det hjelper kanskje ikke så mye å bare gjøre de få oppgavene der. Men da får jeg hvertfall en indikasjon på hvordan eksamen vil bli :)

Håper vi får de samme oppgavene da, for disse fikk jeg til :fnise:

Skrevet

5 dager til innlevering av bachelor oppgaven!!!!!! HJELP!!!

Skrevet

5 dager til innlevering av bachelor oppgaven!!!!!! HJELP!!!

Hvordan går det med skrivingen da? :)

Jeg har lest i hele dag, gjennomgår boka med viktige uttrykk og modeller. Føler meg utrolig rolig av en eller annen grunn :roll:

Skrevet

Hva driver folk med!? Er det mulig å bruke så lang tid på å publisere karakterer?

Her jeg studerer er det 15 arbeidsdagers frist, og på onsdag er det 1 mnd siden vi hadde den eksamenen. Ikke har det kommet enda... Kjenner jeg blir rød i toppen. Må jo melde meg opp til konting, og koster 25 Euro for hvert fag.. må vite! Skal få tilbake 2 karakterer idag, men jeg tviler egentlig..

Latsabber alle mann!

Lykke til resten ;)

Skrevet

Jeg er så leiiii! Så ufattelig lei! Siste eksamen 21. juni... Burde ikke være lovlig!

Gjest Vanndråpe
Skrevet

Jeg er så lei av å lese! Føler jeg kan noe, men kan jeg nok? Vet ikke om jeg orker å gå gjennom emnet en gang til før onsdag, ikke når jeg i følge planen min skal lese noe annet i morgen. Det er vel ikke lurt å overlese heller, slik at man blir lei og ikke får med seg noe?

Skrevet

Jeg venter også på karakter. Skulle publiseres i dag, men ingen karakter foreløpig :kjefte: Hater å vente på karakterer! Pining :gjeiper:

Skrevet

jeg har en stor eksamen på torsdag, men kan i teorien ta opp eksamener helt frem til juli. Så dere er ikke alene om å ikke ha ferie, om noen skulle tro dét;)

Skrevet

Jeg venter også på karakter. Skulle publiseres i dag, men ingen karakter foreløpig :kjefte: Hater å vente på karakterer! Pining :gjeiper:

Fikk iallefall 1 tilbake, men den andre var "forsinket på grunn av problemer med logistikk".. Hva nå enn det betyr. ; )

Skrevet

Hvordan går det med skrivingen da? :)

Herregud, det går så sakte. Partneren min er så innmari treg med å bli ferdig med det hun skal. Hun fikk en frist på å være ferdig innen vi møttes kl 3-4 igår. Men nei.. Også igjen ikveld kl 20. Men nei.. Jeg blir gal!! Snart gjør jeg det selv! Hun MÅÅÅÅ ha det ferdig innen kl 9 imorgen tidlig.

Selv hadde jeg også litt av en dag. Mista et helt dokument. Hadde ikke backet opp hele og måtte skrive det nesten helt på nytt. Da var jeg nesten på gråten!!

Skrevet

Herregud, det går så sakte. Partneren min er så innmari treg med å bli ferdig med det hun skal. Hun fikk en frist på å være ferdig innen vi møttes kl 3-4 igår. Men nei.. Også igjen ikveld kl 20. Men nei.. Jeg blir gal!! Snart gjør jeg det selv! Hun MÅÅÅÅ ha det ferdig innen kl 9 imorgen tidlig.

Selv hadde jeg også litt av en dag. Mista et helt dokument. Hadde ikke backet opp hele og måtte skrive det nesten helt på nytt. Da var jeg nesten på gråten!!

Fatter hun ikke at det er kristisk for dere begge to om hun ikke følger planen? Hva er det som er vanskelig? Håper hun har det klart til i morgen!

Skrevet

Fatter hun ikke at det er kristisk for dere begge to om hun ikke følger planen? Hva er det som er vanskelig? Håper hun har det klart til i morgen!

Tro meg, jeg tenker også det. Skjønner hun ikke at det går utover oss begge om hun holder på sånn. Seriøst!! Jeg måtte til slutt mase om at hun sendte meg det hun hadde skrevet, ferdig eller ikke ferdig. Da fikk jeg det men HALLO, hun er ikke halvferdig en gang. Jaja, håper hun jobber for harde livet med å bli ferdig.

Skrevet

Du får ringe henne i natt og spørre hvordan fremgangen er ;)

Skrevet

Du får ringe henne i natt og spørre hvordan fremgangen er ;)

Tro meg, det skal jeg gjøre. Blir det lite søvn på meg, blir det lite søvn på henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...