AnonymBruker Skrevet 25. mai 2011 #1682 Skrevet 25. mai 2011 Jeg var ferdig med siste eksamen på mandag, utrolig godt Regner med karakteren fra muntlig eksamen blir lagt ut på Fronter snart, men vet ikke om jeg orker å sjekke før sensuren faller for fler av fagene Føler muntlig gikk greit (ikke superbra, men innen B/C), men halve karakteren er basert på en semesteroppgave som virkelig ikke var bra. Jeg må være verdens feigeste karaktersjekker - pleier å være fornøyd med resultatet (og ønsker ikke å la karakterene bety så mye), men får helt sammenbrudd i forkant.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. mai 2011 #1684 Skrevet 25. mai 2011 AnonymBruker: Lykke til med karakteren Dere som har eksamen imorgen og fredag: Jeg skal tenke masse på dere!!!
Sulosi Skrevet 25. mai 2011 #1685 Skrevet 25. mai 2011 Har eksamen i morgen og skulle bare lese ett par småting i dag og roe litt ned men nå ramler alt ut igjen...Mista helt konsentrasjonen og self masse pugg så det nytter ikke å stole på mine skriftige evner til å røre rundt (
Ametrin Skrevet 25. mai 2011 #1686 Skrevet 25. mai 2011 Jeg henger selv inne på studentweb, selv om det er flere dager igjen til sensuren.. bare sånn i tilfelle de blir ferdig før Hehe, det bruker jeg også å gjøre. Reloader gjerne titalls ganger daglig. Og det også i tilfeller hvor jeg faktisk vet hva karakteren kommer til å bli (eksamen med fasit som har blitt lagt ut) Godt å se at det ikke bare er meg da Sitter å reloader og reloader..."kanskje det er lagt ut nå? Nå da?...Ikke det nei...Nå da?" Fikk resultatet nå i stad. Ikke sånn superhappy, men er iallefall bestått
ninuska_ Skrevet 25. mai 2011 #1687 Skrevet 25. mai 2011 Godt å se at det ikke bare er meg da Sitter å reloader og reloader..."kanskje det er lagt ut nå? Nå da?...Ikke det nei...Nå da?" Fikk resultatet nå i stad. Ikke sånn superhappy, men er iallefall bestått f5-knappen får kjørt seg under eksamenstiden! Jeg har sikkert vært innom tre-fire ganger i dag.. jeg har bestemt meg for å la være å sjekke i morgen (yeah right..) Jeg har ikke lest så fryktelig masse i dag. Egentlig ingenting. I morgen skal jeg opp på skolen for å lese - da får jeg hvertfall gjort noe! Nå sitter jeg og lurer på hva jeg skal gjøre angående vitnemålet og søknadsfrister for master - hva om ikke alle karakterene har kommet inn og jeg ikke får vitnemålet før denne fristen for å ettersende dokumenter har gått ut
Gjest Anuket Skrevet 25. mai 2011 #1688 Skrevet 25. mai 2011 Nå orker jeg rett og slett ikke mer repetering, jeg skulle egentlig ha repetert det en gang til, men det svir i øynene. Så da blir det på meg, og satse på en liten repetisjon på bybanen i morgen tidlig! 1
Sulosi Skrevet 25. mai 2011 #1689 Skrevet 25. mai 2011 Har kapitulert nå. Har på HØY musikk (beklager naboer) og drikker kaffe og bailys så får bare den morradagen komme som den vil. Satser på at jeg tar eksamen før den tar meg
Gjest Anuket Skrevet 26. mai 2011 #1690 Skrevet 26. mai 2011 4 overstått og 1 igjen... Eksamen i dag gikk dritt dårlig (pardon my french) og jeg har bare lest til denne eksamenen den siste uken fordi jeg er avhengig av å få en C eller B. Da blir det konting til høsten...Jeg er så forbanna på meg selv, på sensor, på hele faget etc! Skal spise noe middag og nilese på den siste imorgen som har blitt nedprioritert fordi jeg måtte gjøre det bra på den idag. Føler meg slik: :frown:
ninuska_ Skrevet 26. mai 2011 #1691 Skrevet 26. mai 2011 Føler meg slik: :frown: Jeg har vært kjempemotivert i dag. Skulle aldri trodd nomader var et engasjerende tema, men noen ganger blir man overrasket
HedvigR Skrevet 26. mai 2011 #1692 Skrevet 26. mai 2011 Jeg er ferdig med PEL-eksamen Herregud så deilig å få den overstått! Vet faktisk ikke helt hvordan det gikk, er så vanskelig å si med sånne store, åpne oppgaver. Men er helt sikker på å stå, og fikk brukt en god del teori!
Potteplanten Skrevet 26. mai 2011 #1693 Skrevet 26. mai 2011 Slenger meg på her! Nest siste eksamen i morgen, Hurra! Sommerferien er virkelig innen rekkevidde 2
Gjest idakaroline Skrevet 26. mai 2011 #1695 Skrevet 26. mai 2011 Hadde eksamen igjen idag! Det gikk kjempe bra Nå er det bare EN eksamen igjen! Det skal bli så vanvittig godt å bli ferdig nå!
Lumos Skrevet 26. mai 2011 #1696 Skrevet 26. mai 2011 Herregud, jeg har ikke lest et enda ord i dag jeg... Har vasket, ryddet, støvsugd, vært nede i byen, spist middag, og nå skal jeg på quizz! Haha, jaja, en ny dag i morgen? :gjeiper: 2
Gjest Aliyyah Skrevet 26. mai 2011 #1697 Skrevet 26. mai 2011 Jeg får vite resultatet på min første eksamen imorgen. Jeg GRUER meg litt!
ninuska_ Skrevet 26. mai 2011 #1698 Skrevet 26. mai 2011 (endret) Herregud, jeg har ikke lest et enda ord i dag jeg... Har vasket, ryddet, støvsugd, vært nede i byen, spist middag, og nå skal jeg på quizz! Haha, jaja, en ny dag i morgen? :gjeiper: Du har jo vært flink! Selv om det er til andre ting Jeg får vite resultatet på min første eksamen imorgen. Jeg GRUER meg litt! Lykke til med resultatet! Håper du får det du satset på Endret 26. mai 2011 av ninuska_
Gjest Vinglepetra Skrevet 26. mai 2011 #1699 Skrevet 26. mai 2011 Uff, for en forferdelig dag! Har sittet på lesesalen i 8 timer har nesten ikke fått lest. Det er så irriterende, klarte bare ikke å fokusere. Begynner å bli stressa nå, eksamen nærmer seg og jeg ennå ikke kommet igjennom pensum. Har dere noen tips? Hva gjør dere når motivasjonen er på bunn?
Kladd Skrevet 26. mai 2011 #1700 Skrevet 26. mai 2011 Oh yeah! Eksamen i morgen, og enda ikke kommet meg gjennom hele pensum! Får bare håpe det ikke kommer... Så var det å lære seg ting også da :/ Nei, dette var en forferdelig eksamensperiode - henger hele tiden etter! Men etter i morgen er det bare EN igjen! HURRA!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå