HedvigR Skrevet 24. mai 2011 #1661 Skrevet 24. mai 2011 Gratulerer Gina! Uff, jeg gruer meg noe sykt til eksamenen min på torsdag i pedagogikk 6timers med ÉN stor oppgave, som kan være hva som helst.. JEG VIL IKKE!
Liinnak Skrevet 24. mai 2011 #1662 Skrevet 24. mai 2011 Matte eksamen i morgen Matte er noe jeg virkelig ikke kan..
Samulita Skrevet 24. mai 2011 #1663 Skrevet 24. mai 2011 Matte eksamen i morgen Matte er noe jeg virkelig ikke kan.. Ditto! Satser på å stå og blir overlykkelig for det
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mai 2011 #1664 Skrevet 24. mai 2011 Lykke til! Hjemmeeksamen her. Ser jævlig svart på det
JumboJenny Skrevet 24. mai 2011 #1665 Skrevet 24. mai 2011 Lykke til folkens! Jeg har hatt en eksamen idag.. gud bedre for en historie. Jeg tror eksamen i seg selv gikk greit, men problemet var at jeg ikke hadde fått med meg at A, B og c delen skulle skrive så separate ark. Dumt. Vakta sier "nei..det er ikke greit". Ja men hva skal jeg gjøre da? Heldigvis fikk jeg lov til å skrive over C delen på et separat. Så gikk jeg fra unviersitetet på vei til toget, mens jeg tenkte at søren heller, jeg hadde så dårlig magefølelse, fordi jeg vet at et av papirene mine var bare kladd, og jeg tenkte de hadde kastet de virkelige svarene mine. Gikk tilbake, ventet i 45 min på å få snakke med vakta..Satt på gangen og snufset og var helt på gråten.. fikk dobbeltsjekket.. og takk Jesus, alt var heldigvis i orden. I mellomtiden hadde jeg skrevet mail til professor, der jeg unnskylde for at jeg hadde surret det til men håpet alt ville bli ok likevel. Med stressfaktor 100, en migrene som satt igang som følge av dette, vondt i ræva og dårlig i magen kom samboer og henta meg. Er letta siden professoren har skrevet tilbake at det er greit og at oppgaven selvfølgelig vil bli rettet likevel. Dog, kan ikke ta pause , nå er det bare å vente på at migrenemedisinen skal jobbe og så må jeg skrive ferdig bacheloroppgaven det neste 2,5 døgnet (som jeg for øvrig mangler 2 kapitler i) . Igjen, lykke til dere andre!
Gjest Anuket Skrevet 24. mai 2011 #1666 Skrevet 24. mai 2011 Samme her anuket.. Leverer nok en mappeeksamen på torsdag, og hele dagen på onsdag går bort på jobb.. Men klarer ikke å få gjort noe som helst, er så drittlei av studiet og faget og alt at jeg gjør alt annet. Er helt meningsløse oppgaver og, så ser liksom ikke noe lys i tunnelen.. Usj, jeg har jobbet mandag, tirsdag og jobber imorgen Har jobbet mye mer enn det jeg hadde planer om i mai! Føler det og har bidratt til å ta vekk en del av energien min, men jeg trenger penger! Snart ferie, snart ferie messer jeg i hodet mitt for tiden! Oppmuntring: Faget jeg ikke fulgte (kræsjet med noe annet) og ikke leste mer pensum enn hjemmeeksamen krevde, trodde jeg selvsagt at jeg skulle stryke i... Men jeg fikk en C! VELDIG fornøyd med den! Gratulerer! Lykke til folkens! Jeg har hatt en eksamen idag.. gud bedre for en historie. Jeg tror eksamen i seg selv gikk greit, men problemet var at jeg ikke hadde fått med meg at A, B og c delen skulle skrive så separate ark. Dumt. Vakta sier "nei..det er ikke greit". Ja men hva skal jeg gjøre da? Heldigvis fikk jeg lov til å skrive over C delen på et separat. Så gikk jeg fra unviersitetet på vei til toget, mens jeg tenkte at søren heller, jeg hadde så dårlig magefølelse, fordi jeg vet at et av papirene mine var bare kladd, og jeg tenkte de hadde kastet de virkelige svarene mine. Gikk tilbake, ventet i 45 min på å få snakke med vakta..Satt på gangen og snufset og var helt på gråten.. fikk dobbeltsjekket.. og takk Jesus, alt var heldigvis i orden. I mellomtiden hadde jeg skrevet mail til professor, der jeg unnskylde for at jeg hadde surret det til men håpet alt ville bli ok likevel. Med stressfaktor 100, en migrene som satt igang som følge av dette, vondt i ræva og dårlig i magen kom samboer og henta meg. Er letta siden professoren har skrevet tilbake at det er greit og at oppgaven selvfølgelig vil bli rettet likevel. Dog, kan ikke ta pause , nå er det bare å vente på at migrenemedisinen skal jobbe og så må jeg skrive ferdig bacheloroppgaven det neste 2,5 døgnet (som jeg for øvrig mangler 2 kapitler i) . Igjen, lykke til dere andre! Uff, det der hørtes bare forferdelig ut! Men bra det ordnet seg! Begynner å bli lei nå, eksamen torsdag og fredag og jeg klarer ikke å konse Hvordan skal dette gå??
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mai 2011 #1667 Skrevet 24. mai 2011 Lykke til! Hjemmeeksamen her. Ser jævlig svart på det Oi, må bare moderere meg litt her. Jeg er nå ferdig med 3 av 4 spørsmål, og ser absolutt ikke svart på ting mere. Det jeg er redd for er imidlertid at det er en felle i oppgavene siden de var så enkle...
Gjest Anuket Skrevet 24. mai 2011 #1668 Skrevet 24. mai 2011 Oi, må bare moderere meg litt her. Jeg er nå ferdig med 3 av 4 spørsmål, og ser absolutt ikke svart på ting mere. Det jeg er redd for er imidlertid at det er en felle i oppgavene siden de var så enkle... Det går nok bra! Det er i grunn bare å gå gjennom tingene flere ganger og kanskje få noen andre til å se over? Ferske øyne ser det man selv ikke ser
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mai 2011 #1669 Skrevet 24. mai 2011 Det går nok bra! Det er i grunn bare å gå gjennom tingene flere ganger og kanskje få noen andre til å se over? Ferske øyne ser det man selv ikke ser Takk. Snakket med noen medstudenter, og de var redde for det samme, så åpenbart ikke bare meg, heldigvis.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mai 2011 #1670 Skrevet 24. mai 2011 Ferdig med hjemmeeksamen! Brukt kun en dag på den, når vi egentlig har fem dager. Woha!
Gjest Anuket Skrevet 24. mai 2011 #1671 Skrevet 24. mai 2011 Ferdig med hjemmeeksamen! Brukt kun en dag på den, når vi egentlig har fem dager. Woha! gratulerer! Tror jeg snart hopper i loppekassen - men har en god flyt nå! Typisk at det skjer nesten kl 23 på kvelden
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 24. mai 2011 #1672 Skrevet 24. mai 2011 Jeg får gjerne også best flyt når jeg har drevet på en stund.. Jobbet i 8 t med hjemmeeksamen nå, og de siste timene var meget effektive
Gina_ Skrevet 24. mai 2011 #1673 Skrevet 24. mai 2011 Så bra Raggsokken! Jeg har også alltid best flyt etter kl 21... veldig irriterende
JumboJenny Skrevet 24. mai 2011 #1674 Skrevet 24. mai 2011 Gi meg produktivitet! sitter her, nettopp knertet en Red Bull, og venter på at hjernen skal lese alle disse artiklene for seg selv. Tror jammen jeg skriver introduksjonen på oppgaven på nytt..bah.
Ametrin Skrevet 25. mai 2011 #1675 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Én uke igjen til siste eksamen! Oh la la :happy: Gruer meg så klart til den, siden jeg ennå ikke har lest gjennom hele pensum, men likevel....ferie! Yeeey! Samtidig henger jeg inne på studentweb og venter på sensuren fra hjemmeeksamen... Huff og huff! Endret 25. mai 2011 av Frk Solstråle
Gjest Anuket Skrevet 25. mai 2011 #1676 Skrevet 25. mai 2011 Sittet og lest siden litt over åtte i morges, og snart ferdig med første gjennomgang av kompendiet med alle oppgavene gjennom semesteret, og det før kl 12! Jey Så er det gjennomgang av del 2, og mer repetisjon, føler jeg er litt rolig nå. Men får garantert panikk igjen senere *snart ferie* *snart ferie*
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 25. mai 2011 #1677 Skrevet 25. mai 2011 Flinke Anuket.. Jeg har ferie om tre uker jeg. Lenge til, hmf.
Gjest Anuket Skrevet 25. mai 2011 #1678 Skrevet 25. mai 2011 Jeg er avhengig av å få minst en C og helst en B i dette faget for å få snittet til masteren (tror uansett jeg ikke har snittet) Eksamens på fredag har jeg mer eller mindre gitt opp - har ikke hatt tid til å lese i det, alt for mye pensum, og jeg konter...samtidig så er det er fag jeg kan droppe eller luke ut av vitnemålet mitt (har for mange studiepoeng).
ninuska_ Skrevet 25. mai 2011 #1679 Skrevet 25. mai 2011 (endret) Jeg er avhengig av å få minst en C og helst en B i dette faget for å få snittet til masteren (tror uansett jeg ikke har snittet) Eksamens på fredag har jeg mer eller mindre gitt opp - har ikke hatt tid til å lese i det, alt for mye pensum, og jeg konter...samtidig så er det er fag jeg kan droppe eller luke ut av vitnemålet mitt (har for mange studiepoeng). Søker du master til høsten? Jeg vet hva du mener med å være avhengig av å få en karakter for å få opp snittet Nå er det akkurat under en uke til neste eksamen - og jeg får ikke til å åpne bøkene. Andre dagen på rad. Motivasjon, hvor er du? Samtidig henger jeg inne på studentweb og venter på sensuren fra hjemmeeksamen... Huff og huff! Jeg henger selv inne på studentweb, selv om det er flere dager igjen til sensuren.. bare sånn i tilfelle de blir ferdig før Endret 25. mai 2011 av ninuska_
Gjest _Hufsa_ Skrevet 25. mai 2011 #1680 Skrevet 25. mai 2011 Jeg henger selv inne på studentweb, selv om det er flere dager igjen til sensuren.. bare sånn i tilfelle de blir ferdig før Hehe, det bruker jeg også å gjøre. Reloader gjerne titalls ganger daglig. Og det også i tilfeller hvor jeg faktisk vet hva karakteren kommer til å bli (eksamen med fasit som har blitt lagt ut)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå