Kladd Skrevet 22. mai 2011 #1641 Skrevet 22. mai 2011 Vel.. jeg skulle nesten ønske at jeg dro ut i går og drakk meg full.. for det høres nesten ut som min dag med en vri - jeg var ikke den fulle, men jeg føler meg like klein for jeg er så trøtt, og med det har jeg ikke fått lest noe Min romkamerat kom hjem midt på natta. Han hadde glemt nøkkel. Og når jeg slapp han inn, så skulle han skravle, skravle, skravle.. og riste i meg.. jeg fikk ikke sove.. og han vekket meg flere ganger i løpet av morgenen med å poke meg. Hele dagen gikk i dass, ja.. Eksamen på mandag her også Minner meg om da jeg bodde i kollektiv og en av jentene plutselig hadde bestemt seg for å ha tequila-fest for linjeforeninga dagen før jeg hadde eksamen! Dette fant jeg ut da jeg kom hjem fra lesesalen klokka 11 på kvelden. Da var jeg glad jeg hadde foreldre som bor i samme by - jeg dro hjem dit og sov! Lykke til i morgen! Jeg har medisin for ikke-medisinere på tirsdag. Enda ikke åpnet boka eller noe - ble litt mer hektisk enn jeg trodde dette semestert! Noen som har tips til en god speed-lese-teknikk i dette faget? Har ikke mulighet til å bruke hele morgendagen en gang
ninuska_ Skrevet 22. mai 2011 #1642 Skrevet 22. mai 2011 (endret) Har fått lest utrolig lite frem til nå, men er i gang og repeterer samt jobber litt med forelesningsnotater Eksamen på torsdag og fredag - så er det ferie! Å, jeg misunner tidlig ferie! Lykke til i morgen! Jeg har medisin for ikke-medisinere på tirsdag. Enda ikke åpnet boka eller noe - ble litt mer hektisk enn jeg trodde dette semestert! Noen som har tips til en god speed-lese-teknikk i dette faget? Har ikke mulighet til å bruke hele morgendagen en gang Takk! Jeg vil tro at det beste du kan gjøre uten å lese er vel å se på videoforelesningene og pugge MC-eksamen som er lagt ut. Å lese boka blir vel et litt for stort prosjekt på en dag? Endret 22. mai 2011 av ninuska_
Kladd Skrevet 23. mai 2011 #1643 Skrevet 23. mai 2011 Å, jeg misunner tidlig ferie! Takk! Jeg vil tro at det beste du kan gjøre uten å lese er vel å se på videoforelesningene og pugge MC-eksamen som er lagt ut. Å lese boka blir vel et litt for stort prosjekt på en dag? Å se alle videoforelesninger er vel også et litt vel stort prosjekt for en dag. Hadde egentlig bestemt meg for å bare drite i faget og stryke, men så fant jeg ut at jeg kanskje skulle prøve likevel... Får vel bare krysse i vildens sky og håpe på det beste!
Samulita Skrevet 23. mai 2011 #1644 Skrevet 23. mai 2011 Samulita gjør ting hun ikke kan, del 1: Naturfagseksamen. 2
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1645 Skrevet 23. mai 2011 Eksamen på onsdag, og jeg har vel egentlig gitt opp. Faget har blitt nedprioritert til de grader, og om jeg står er det et under. Skal dukke opp på eksamen, men bruker lesedagene på å fokusere på andre eksamener istedenfor. Så får jeg bruke sommerferien på å lære meg det faget jeg nå sannsynligvis stryker i :-/
Gjest idakaroline Skrevet 23. mai 2011 #1647 Skrevet 23. mai 2011 Ferdig med tre av fem eksamener! Idag syns jeg det gikk kjempe bra også, hurra
Rayanne Skrevet 23. mai 2011 #1648 Skrevet 23. mai 2011 Hvordan jobber dere når dere har hjemmeeksamen? Bruker dere all tida fra morgen til kveld, eller jobber dere i økter? Og hvor lenge klarer dere å sitte i ett?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 23. mai 2011 #1649 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har hjemmeeksamen nå. Driver som regel på 8-16 med små pauser, samt litt på kveldstid.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2011 #1650 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har et spørsmål alle sammen: Jeg skal opp til muntlig eksamen som privatist i Psykologi. Vet noen om det er bare sensor, eller om det er både sensor og faglærer (eller blir vel eksaminator) som er til stedet på eksamen? Trenger svar fort!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 23. mai 2011 #1651 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har alltid hatt både faglærer og en sensor på muntlig eksamen på vgs.
Kælly Skrevet 23. mai 2011 #1652 Skrevet 23. mai 2011 men dette er som privatist. da har man jo ikke faglærer sånn ellers
Gjest idakaroline Skrevet 23. mai 2011 #1653 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har et spørsmål alle sammen: Jeg skal opp til muntlig eksamen som privatist i Psykologi. Vet noen om det er bare sensor, eller om det er både sensor og faglærer (eller blir vel eksaminator) som er til stedet på eksamen? Trenger svar fort! Jeg gikk opp som privatist i både norsk og engelsk nå nylig, og da var det både en lærer og en sensor. Begge to var fra samme skole, siden jeg var privatist. Om det er det samme med psykologi, vet jeg ikke.
Gjest idakaroline Skrevet 23. mai 2011 #1654 Skrevet 23. mai 2011 (endret) Dobbel Endret 23. mai 2011 av idakaroline
Lumos Skrevet 23. mai 2011 #1656 Skrevet 23. mai 2011 Hvordan jobber dere når dere har hjemmeeksamen? Bruker dere all tida fra morgen til kveld, eller jobber dere i økter? Og hvor lenge klarer dere å sitte i ett? Jeg bruker som regel å skrive til "krampa tar meg" første dagen, også heller finpusse, justere og rette på ting resten av dagene. Hvis det er korte oppgaver 1000-1500 ord og sånn, skriver jeg nesten hele oppgaven første dagen. Bare skriver alt jeg kommer på om temaet :gjeiper: 1
Gjest Anuket Skrevet 23. mai 2011 #1657 Skrevet 23. mai 2011 jeg klarer virkelig ikke å konsentrere meg! Bare TO eksamner igjen denne uken så er det ferie, men jeg vimser rundt! Help
Porcelain Skrevet 23. mai 2011 #1658 Skrevet 23. mai 2011 Samme her anuket.. Leverer nok en mappeeksamen på torsdag, og hele dagen på onsdag går bort på jobb.. Men klarer ikke å få gjort noe som helst, er så drittlei av studiet og faget og alt at jeg gjør alt annet. Er helt meningsløse oppgaver og, så ser liksom ikke noe lys i tunnelen..
Gina_ Skrevet 23. mai 2011 #1659 Skrevet 23. mai 2011 Oppmuntring: Faget jeg ikke fulgte (kræsjet med noe annet) og ikke leste mer pensum enn hjemmeeksamen krevde, trodde jeg selvsagt at jeg skulle stryke i... Men jeg fikk en C! VELDIG fornøyd med den!
ninuska_ Skrevet 23. mai 2011 #1660 Skrevet 23. mai 2011 Gratulerer Gina_! Yey! Alltid deilig følelse å få bekreftelse på at det gikk bedre enn man trodde Nå kollapser kroppen min etter å ha vært klar for det hele dagen etter eksamen for jeg sov kun 1.5 t i natt.. Lykke til med eksamen dere som har i morgen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå