Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Two down, one to go. :fnise:

Skjønner ikke hvorfor jeg var så redd. Eksamen i England er easy peasy. :jepp:

Ergo.... jeg er fornøyd med meg selv.

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Slenger meg på her , jeg også.

Jeg har eksamen om to uker, min siste eksamen. Men det er en skikkelig monstereksamen, masse å lese, har et stort litteraturemne. I det det siste har jeg slitt med å finne motivasjonen til å lese, er så lei!!!Jeg prøver å være på lesesalen så mye som mulig, men det hjelper ikke, jeg er så surrete også får jeg ikke lest så mye likevel. Tenkte denne tråden vil motivere meg litt, håper i hvertfall det.

Gleder meg til å bli ferdig.....

Endret av Vinglepetra
Skrevet

Kun finpuss og avrunding igjen på bacheloroppgaven! HURRA!

Skrevet

Kun finpuss og avrunding igjen på bacheloroppgaven! HURRA!

Så gøy :hoppe: Husker den følelsen av å nesten være ferdig!

Jeg har bare jobbet med tidligere eksamensoppgaver i dag.

Tok en pause etter skolen, men jeg skal fortsette snart etter en nespresso :kaffekopp:

Skrevet

Jeg ble syk på eksamensdagen i går :snurt: Typisk min flaks, hadde gleda meg sånn til å bli ferdig! Nå må jeg ta den igjen i høst en gang, antageligvis i september/oktober. På en annen side, eksamensoppgåvene var ikke slik noen hadde trodd, så jeg tror det er like greitt at jeg ikke fikk tatt den. Nå skal jeg lese litt i sommar sånn at jeg kan gjøre det superbra i høst. :P

Skriver på hjemmeksamen nå da, den skal jeg i alle fall få ferdig :) Skal inn onsdag, blir godt det :D

AnonymBruker
Skrevet

Leser til siste eksamen på mandag, og begynner å bli skikkelig lat og lei :sjenert: Det er første gang eksamen i det faget er skriftlig, så jeg har ikke gamle oppgaver å lese på heller. Mye av stoffet er ganske detaljert puggeri, noe jeg bare ikke orker å legge så mye vekt på nå. Men det går nok greit. Lykke til dere andre som har igjen eksamener :)

Skrevet

Eh... Jeg var kjempe smart i går og dro ut med venninne for å drikke øl! :tommel:

Needless to say så er jeg bakfull i dag og helt ute av stand til å ta inn informasjon. Det var jo en hel dag rett i dass. Satser på å sitte oppe utover natten og bruke hele morgendagen på pugging.

Eksamen på mandag :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Eh... Jeg var kjempe smart i går og dro ut med venninne for å drikke øl! :tommel:

Needless to say så er jeg bakfull i dag og helt ute av stand til å ta inn informasjon. Det var jo en hel dag rett i dass. Satser på å sitte oppe utover natten og bruke hele morgendagen på pugging.

Eksamen på mandag :sjenert:

Vel.. jeg skulle nesten ønske at jeg dro ut i går og drakk meg full.. for det høres nesten ut som min dag med en vri - jeg var ikke den fulle, men jeg føler meg like klein for jeg er så trøtt, og med det har jeg ikke fått lest noe :ler:

Min romkamerat kom hjem midt på natta. Han hadde glemt nøkkel. Og når jeg slapp han inn, så skulle han skravle, skravle, skravle.. og riste i meg.. jeg fikk ikke sove.. og han vekket meg flere ganger i løpet av morgenen med å poke meg. Hele dagen gikk i dass, ja.. Eksamen på mandag her også :jepp:

Gjest Naenia
Skrevet

Eksamen på mandag, har fått lest i... Syv timer i dag? Føler meg flink! Er igjennom kompendiet og den viktigste boka. Den andre boka er ting jeg kan mye om fra før av. I morgen blir det repetisjon og tankekart! :jepp:

Skrevet

Hadde min første eksamen i dag. Tror det gikk bedre enn jeg hadde forventet :) Skulle egentlig begynne å lese til neste når jeg var ferdig i dag. Men da fikk jeg deilig stress-release hodepine, så jeg sparer det til i morgen i stedet for.

Skrevet

Så bra Jill! :) Viktig med fri samme dag som du har hatt eksamen om du har mulighet, mitt hode funker i alle fall ikke mer de dagene ;)

Gjest Anuket
Skrevet

Gratulerer Jill! :hoppe:

Bare å slappe av! Jeg var på jobb til langt på natt rett etter eksamen og jobb i dag og jeg klarer ennå ikke å hente meg inn :sjenert: Starter i morgen for fullt igjen :) Nyt fridagen din!

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg ikke vært effektiv i det hele tatt! Har lest, men sakte, vært på nettet, gjort andre ting... kommer meg nok gjennom mesteparten av pensum, men hadde egentlig planlagt å få tid til å repetere de viktigste tingene også. Jaja, kvelden er ennå ung :roll:

Skrevet

Jeg har én stor eksamen og fire mindre. Trenger motivasjon til å fokusere. Vanlivis så er eksamensangsten en god pådriver for å lese, men nå da jeg kun har én stor så er det lett å slappe litt for mye av. Ønsker alle lykke til videre med lesing! Nå er det tid for beauty/brain-søvn:)

Skrevet

Forresten, noen som har noen gode tips til, eller som også leser på farmakologi?

Skrevet

Vel.. jeg skulle nesten ønske at jeg dro ut i går og drakk meg full.. for det høres nesten ut som min dag med en vri - jeg var ikke den fulle, men jeg føler meg like klein for jeg er så trøtt, og med det har jeg ikke fått lest noe :ler:

Min romkamerat kom hjem midt på natta. Han hadde glemt nøkkel. Og når jeg slapp han inn, så skulle han skravle, skravle, skravle.. og riste i meg.. jeg fikk ikke sove.. og han vekket meg flere ganger i løpet av morgenen med å poke meg. Hele dagen gikk i dass, ja.. Eksamen på mandag her også :jepp:

Å, herregud. Da hadde jeg klikket i vinkel!! :kjefte:

Bakfull i går og i dag er jeg så "heldig" at jeg har blitt syk. Enten syk eller fysisk utbrent. Klarer nesten ikke å løfte hverken bena eller armene, men jeg sitter nå her på lesesalen allikevel. Om det jeg leser faktisk fester seg er en annen ting :sukk:

Gjest Anuket
Skrevet

:overrasket: Ney fy fader, da hadde jeg nok klikket...

Oi! Lykke til på mandag!

Har fått lest utrolig lite frem til nå, men er i gang og repeterer samt jobber litt med forelesningsnotater :sjenert: Eksamen på torsdag og fredag - så er det ferie! :hoppe:

Skrevet

jeg har 8 eksamen tilsammen, endelig ferdig med 5. bare 3 igjen! HURRAA!!... men gu hvor sliten jeg er av å lese å lese å leeeeeseeee *gjesp*

Skrevet

1 down 2 to go:)

Meh, bokmål på tirsdag og nynorsk på onsdag, deretter muntligtrekking 7. juni. Deilig å være ferdig med spansk iaf....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...