Gjest boblebrus Skrevet 19. mai 2011 #1601 Skrevet 19. mai 2011 Eksamen i morgen! Jeg føler ikke at jeg kan noen ting! Begynte å lese intensivt i går kveld (har vært på forelesninger og lest litt før også, men det var plutselig i går kveld det liksom "gikk opp" for meg at jeg faktisk skal ha eksamen ), og jeg må nok sitte oppe en stund i kveld også ja for å få med meg mest mulig. Ææææ! Jeg vedder på at alt jeg har lest på ikke dukker opp i en bisetning engang på eksamensoppgavene, og at jeg sitter og ser ned på oppgavearket med en gang jeg får det og tenker "Hva i...?".
Gjest Aliyyah Skrevet 19. mai 2011 #1602 Skrevet 19. mai 2011 Jeg vedder på at alt jeg har lest på ikke dukker opp i en bisetning engang på eksamensoppgavene, og at jeg sitter og ser ned på oppgavearket med en gang jeg får det og tenker "Hva i...?". Måtte nesten le litt. Det er slik sånn for meg også noen ganger. Føler at jeg ikke kan stoffet godt nok, og så imorgen når jeg får oppgavene så ser jeg at "Jammen...!" "Hæææææh?" Fikk meg forresten en liten støkk. Skulle sjekke for sikkerhets skyld at det var kl 10 jeg skulle møte imorgen. Har tatt feil. 9 var det visst. Enda litt tidligere opp enn planlagt.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1603 Skrevet 19. mai 2011 Jeg hadde muntlig eksamen i dag, godt å få det overstått! Synes det gikk ganske greit, men klarer ikke prate sammenhengende lenge nok, hverken når jeg kan kan mye eller litt mindre om stoffet. Fikk to sentrale oppgaver, det ene tror jeg jeg svarte bra på, det andre var jeg nok litt mer nølende og svarte litt mer "tull" på (vanskelig å si ting riktig bare ut fra hodet, lettere når man har det skriftlig foran seg og kan tenke lenger). Vet ikke karakteren ennå, og den skal legges sammen med en semesteroppgave jeg føler er ganske dårlig. Nå er det bare igjen én eksamen, i et koselig fag (hvor det dessverre er en del puggekunnskap)
Gina_ Skrevet 19. mai 2011 #1605 Skrevet 19. mai 2011 Lykke til alle sammen! Det er utrolig herlig når dere blir ferdige, uansett hvordan eksamen går.
odah Skrevet 19. mai 2011 #1606 Skrevet 19. mai 2011 (endret) Ferdig med eksamen idag! Jippiii Endret 19. mai 2011 av odah
Gjest Anuket Skrevet 19. mai 2011 #1607 Skrevet 19. mai 2011 Eksamen i morgen! Jeg føler ikke at jeg kan noen ting! Begynte å lese intensivt i går kveld (har vært på forelesninger og lest litt før også, men det var plutselig i går kveld det liksom "gikk opp" for meg at jeg faktisk skal ha eksamen ), og jeg må nok sitte oppe en stund i kveld også ja for å få med meg mest mulig. Ææææ! Jeg vedder på at alt jeg har lest på ikke dukker opp i en bisetning engang på eksamensoppgavene, og at jeg sitter og ser ned på oppgavearket med en gang jeg får det og tenker "Hva i...?". Da er vi to! 1
FruLuna Skrevet 19. mai 2011 #1608 Skrevet 19. mai 2011 Har eksamen på mandag og har egentlig ikke begynt å lese skikkelig på den fordi jeg prioriterer å lese på monstereksamenene som kommer etter... Men i morgen, lørdag og søndag skal jeg bare lese på mandagens eksamen. Det er så mye jeg skal kunne!!! Og det er helt umulig å lære seg alt!! ARGH! FRUSTRASJON! SINNE!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 19. mai 2011 #1609 Skrevet 19. mai 2011 Aiai. Hjemmeeksamen, men har ikke fått sett på den enda, må gjøre ferdig en oppgave à 1000 ord først. I helgen skal hesten på utstilling, så må prioritere det. STRESS.
HedvigR Skrevet 19. mai 2011 #1610 Skrevet 19. mai 2011 Oi, denne tråden har jeg ikke sett før, men slenger meg på! Jeg har eksamen imorra, og merkelig nok er jeg helt rolig.. har ikke hjernen min helt skjønt det er dagen før eksamen tro? Føler meg godt forberedt heldigvis, og håper på en god karakter :D Faget et forresten engelsk i grunnskolelærerutdanninga, og temaet grammatikk.
Bellamy Skrevet 19. mai 2011 #1611 Skrevet 19. mai 2011 eksamen i morgen.. kan absolutt ingenting, og kommer garantert til å stryke. Hvor i helvette ble det av dette semesteret?! Hadde jo så god tid!!
Gjest Anuket Skrevet 19. mai 2011 #1612 Skrevet 19. mai 2011 Eksamen imorgen..og nå er klokken 21.13. Tror kanskje jeg skal legge meg og håpe at jeg på et vis våkner opp i morgen og kan hele pensum uten problemer!
JumboJenny Skrevet 19. mai 2011 #1613 Skrevet 19. mai 2011 Lykke til dere som har i morgen! Krysser fingrene =) Selv har jeg slått ihjel 10 timer idag, på en blanding av bacheloroppgaven og på et annet fag jeg har til uka. Akkurat nå ligger jeg på sofaen og ser på forelesning etter forelesning.. Vil se på tv!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 19. mai 2011 #1614 Skrevet 19. mai 2011 Lykke til dere som har i morgen/neste uke Jeg skal tenke masse på dere!!!
HedvigR Skrevet 19. mai 2011 #1615 Skrevet 19. mai 2011 Henger meg på med å si lykke til til dere andre som også har eksamen imorra!
Lista Skrevet 19. mai 2011 #1616 Skrevet 19. mai 2011 Tror det gikk greit i dag, så da unner jeg meg en frikveld før jeg begynner å lese til min aller aller siste eksamen :D Heldiggris Har min første i morra og det kommer ikke til å gå så bra.. Man må ha C eller bedre for å få autorisasjon fra Finanstilsynet for å kunne utøve yrket. Jeg har bestemt meg for å begynne på noe annet enn det jeg gjør nå, når jeg er ferdig med bacheloren om ett år, men vil jo fortsatt ha C eller bedre. Det må nesten gå som det går nå :gjeiper:
HedvigR Skrevet 20. mai 2011 #1617 Skrevet 20. mai 2011 Ferdig! Det gikk utrolig raskt! Var ferdig lenge før tida, men føler det gikk bra og klarte alle oppgavene. Satser på en god karakter 1
Gjest idakaroline Skrevet 20. mai 2011 #1618 Skrevet 20. mai 2011 Idag starter forberedelsene til mandagens eksamen! Denne gangen er det engelsk jeg skal ta, for å få generell studiekompetanse. Udir.no publiserte forberedelsesdelen idag, og det kan se ut som at emnet passer meg ganske så bra :D
Kladd Skrevet 20. mai 2011 #1619 Skrevet 20. mai 2011 Uff. Eksamen i dag gikk kjempedårlig Følte jeg kunne alt greit, men ikke i det detaljnivået de forventet...
Gjest Vampen Skrevet 20. mai 2011 #1620 Skrevet 20. mai 2011 Hjemmeeksamen startet i dag.. Har akutt vondt i vill-ikke, arbeidsvegring og null motivasjon. Seriøst, VIL IKKE!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå