AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1481 Skrevet 7. mai 2011 har neste uke eksamen i 1 avd jus. en eksamen på syv fag.... dette er også den eneste eksamen hele skoleåret..... tortuuuuur! ganske sikker på at det går rett vest og at den må tas om igjen til høsten.. uff.... har lest gjennomsnittlig bra, men ingenting kan forberede meg på en sånn eksamen å stryke er hvertfall en motivasjon til å "vise de" på neste forsøk
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. mai 2011 #1482 Skrevet 7. mai 2011 Jeg hater om mulig hjemmeeksamen enda mer nuh... Usj.
Gjest idakaroline Skrevet 8. mai 2011 #1483 Skrevet 8. mai 2011 Nå skal jeg begynne å lese til muntlig engelsk i morgen! Gleder meg faktisk til eksamen i morgen, noe som aldri har skjedd før noen gang
Gjest Anuket Skrevet 8. mai 2011 #1484 Skrevet 8. mai 2011 Jeg misliker denne helgen sterkt merker jeg, jobbet hele helgen - dvs. stuck inne i et varmt lokale med fin utsikt til parken hvor alle ligger og soler seg - for å så dra rett hjem for å lese Jeg hater eksamenstiden i mai altså! Jobb i 5 timer, og nå er det inne for å lese...jeg har på meg shorts og singlet bare for å ha en illusjon om at jeg nyter solen og varmen her
Gina_ Skrevet 8. mai 2011 #1485 Skrevet 8. mai 2011 Sukk, eksamen imorgen og tirsdag, og sliter voldsomt med å få lest. Skal lese til eksamen imrgen, men den på tirsdag vurderer jeg å droppe. Jeg vet bare ikke...
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1486 Skrevet 8. mai 2011 Uff. Jeg har eksamen til tirsdag, og jeg har alltid problemer med å lese et par dager før eksamen. Jeg tror det er fordi jeg aller helst vil fortrenge den, fordi jeg blir så utrolig stressa med en gang jeg begynner å tenke på den. Løsningen er å legge bort bøkene og glemme dem for en liten stund. Kanskje ikke den beste løsningen Jeg veksler mellom å tro at det går bra og at det kommer til å gå rett til h... fordi jeg ikke har vært flink til å lese jevnt i det hele tatt dette semesteret. Jeg er flink til å tenke katastrofetanker og se for meg at vi får oppgaver på eksamen som er helt annerledes enn alt jeg har forberedt meg på og at jeg kommer til å glemme alt når det virkelig gjelder. Åhr. Jeg drømmer om å bli en sånn flink student som ikke må leve med eksamensangst og skippertaksstress i en måned fordi alt plutselig kommer over meg på en gang. Vi prøver igjen neste semester
Gjest idakaroline Skrevet 8. mai 2011 #1487 Skrevet 8. mai 2011 Nå har jeg lest siden klokka 11 idag. Jeg kan ganske mye og har grei oversikt over det meste i boka, men likevel er det mye som gjenstår. Har ikke ord for hvor godt det skal bli når jeg er ferdig!!
Gjest Vampen Skrevet 8. mai 2011 #1488 Skrevet 8. mai 2011 Nå har jeg lest siden klokka 11 idag. Jeg kan ganske mye og har grei oversikt over det meste i boka, men likevel er det mye som gjenstår. Har ikke ord for hvor godt det skal bli når jeg er ferdig!! Så flink du er! Jeg har det egentlig ganske behagelig dette semesteret. Jeg har endelig fått kvinnet meg opp til å skrive det siste arbeidskravet, så det er levert for 1 time siden. Jeg har utsatt det leeeenge, en skikkelig drittoppgave som jeg har store vegringer mot å begynne på. Har surret rundt i 2 uker å forsøke å finne ut hva jeg skal skrive om. Så det er litt digg å være ferdig ja.. Nå er det bare igjen å lese 2 bøker, jeg har vært flink til å lese dette semesteret og det er litt deilig og ikke sitte her med masse ulest pensumlitteratur i siste liten. Ny opplevelse.. Så, 20. mai begynner vi med hjemmeeksamen. Det er en 3 dagers, men siden den er lagt på fredag, mandag og tirsdag blir det i realiteten 5 dager. 25 mai er det sommerferie og det er første gang på mange år at jeg og samboer kan feire bursdagene våre (begge har 28. mai) uten at jeg må sitte med hodet i en bok eller ta en eksamen! Lykke til til alle som har eksamen i disse dager!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. mai 2011 #1490 Skrevet 8. mai 2011 Jeg kan IKKE si det samme, min hjemmeeksamen er ikke check!
ninuska_ Skrevet 8. mai 2011 #1491 Skrevet 8. mai 2011 Jeg kan IKKE si det samme, min hjemmeeksamen er ikke check! Når skal du levere?
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. mai 2011 #1492 Skrevet 8. mai 2011 Ikke før tirsdag, men er så frustrert. Leste gjennom, og så at rettsgrunnlaget mitt var feil, så her sitter jeg, og må begynne på nytt
ninuska_ Skrevet 8. mai 2011 #1493 Skrevet 8. mai 2011 (endret) Ikke før tirsdag, men er så frustrert. Leste gjennom, og så at rettsgrunnlaget mitt var feil, så her sitter jeg, og må begynne på nytt Neeei, det høres veldig kjedelig ut Hvor lang tid har du hatt på oppgaven? Tenkte om du har skrevet masse.. Men du har fortsatt tid igjen! You can do it Endret 8. mai 2011 av ninuska_
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 8. mai 2011 #1494 Skrevet 8. mai 2011 Har en uke totalt, og måtte fjerne ca 1000 ord. Ikke så mye, men er et forbanna vanskelig tema, så kan ikke bare trylle frem 1000 nye ord
ninuska_ Skrevet 8. mai 2011 #1495 Skrevet 8. mai 2011 Har en uke totalt, og måtte fjerne ca 1000 ord. Ikke så mye, men er et forbanna vanskelig tema, så kan ikke bare trylle frem 1000 nye ord Uffa! Det er jo 1000 ord man har lagt tid og energi i
Bellamy Skrevet 9. mai 2011 #1496 Skrevet 9. mai 2011 Eksamenstid er noe dritt! Egentlig er det vel jeg som er dritt, som har vært urutinert (lat? ) dette semesteret og nå sitter her med masse ulest pensum.. Har heldigvis vært på de fleste forelesningene, så det jeg leser nå gir hvertfall litt mening! Stå på folkens, dette klarer vi!
Gjest Anuket Skrevet 9. mai 2011 #1497 Skrevet 9. mai 2011 Uff altså, jeg stod opp kl 7, var ferdig med dusjing, etc. halv åtte og nå er klokken ni og jeg sitter og suller! Nå er det skjerpings!
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #1498 Skrevet 9. mai 2011 Jeg føler meg så populær på datasalen når jeg må printe ut hele pensum. Fatter ikke hvorfor de ikke bare kan lage en kopi til oss, slik at vi slipper å skrive ut alt selv. Klarer virkelig ikke å lese til eksamen på en data-skjerm... Og ja, det betyr at jeg fortsatt ikke har begynt å lese pensum. Hurray!
Gjest idakaroline Skrevet 9. mai 2011 #1499 Skrevet 9. mai 2011 Hadde muntlig idag igjen. Syns jeg hadde gjort det utrolig bra, helt til jeg fikk karakteren! Fikkk en sånn midt på treet karakter. Er så ekstremt misfornøyd, for hadde lest og lest og var sååå forberedt. Åh, for noe dritt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå