Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deler den følelsen med deg nå! Eksamen nærmer seg med stormskritt, og hva gjør jeg? Surfer på nettet, har tapas/venninne/ost og vin/pleie-bakrusen-kvelder i hytt og pine..ikke bra dette nei.

Men idag er det skjerpings, kom hjem fra jobb for en times tid siden,har spist middag, skal på forelesning, så en times jogging og SÅ LESE. Vips hele dagen var borte..arg - hvor er tiden hen? :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag har jeg vært meget produktiv. Endte opp med å skrive halve bacheloressayet mitt. Det skal nå bare være på ca. ti sider, men det er gøy å føle at man er så motivert at tiden flyr. Det kan ha noe med at jeg faktisk kom meg på skolen (!) og at jeg hadde en meget lang kaffepause med venninna mi før jeg begynte å skrive. Gjentakelse i morgen (satser i hvertfall på det) :jepp:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Flink du er!

Snart bare en uke til eksamen her også + en måned til neste. Urk.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Iiiik, en uke til eksamen. Og jeg skal ikke begynne med lesinga før i morgen (er et fag jeg har fra før) :sjenert:

Skrevet

aiai...ikke lenge igjen! Har ennå 3 uker til min, men er så treg med lesingen uff. Krysser fingrene for deg! :jepp:

Skrevet

Så tidlig dere har eksamen! Jeg har ikke før om 12 uker.

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg har en i slutten av mars, en i midten av april og to i slutten av juni :( + den neste uke.

Skrevet

...sliter veldig med motivasjonen denne helgen! Jeg holder på å pine med gjennom en obligatorisk oppgave som skal inn på tirsdag - den skal være på maks 700 ord. Gud så kjedelig :tristbla:

Skal nå heldigvis noe koselig om en times tid, så burde hoppe i dusjen snart.

Hvordan går det med dere andre? Alle har motivasjon så det suser?

Skrevet

...sliter veldig med motivasjonen denne helgen! Jeg holder på å pine med gjennom en obligatorisk oppgave som skal inn på tirsdag - den skal være på maks 700 ord. Gud så kjedelig :tristbla:

Skal nå heldigvis noe koselig om en times tid, så burde hoppe i dusjen snart.

Hvordan går det med dere andre? Alle har motivasjon så det suser?

Jeg har ikke gjort noe skolearbeid i helgen. Skal prøve å få gjort unna det meste i ukedagene, men det ser litt dårlig ut framover. I morgen skal jeg opp på skolen og skrive oppgave/lese. Det er vel det eneste jeg klarer for tiden - skrive oppgave (for jeg syns det er gøy :ler:)

Hva skriver du oppgave i, Anuket? :)

Skrevet

Hehe bra noen liker å skrive oppgave - kanskje du vil skrive litt for meg og? :fnise:

Gjør kort rede for forskjellen mellom normative, kognitive (deskriptive) og performative kildeutsagn og vis eksempler på dette fra den etterfølgende kildeteksten (Kieltraktaten fra 14. Januar 1814). 2. Hva fikk Kielfreden å si for Norges statsrettslige stilling?

Gud så kjedelig sier jeg bare! Jeg er virkelig interessert i hansatiden etc. når det kommer til Norges historie, men unionsgreiene med unntak av Kalmarunionen gjør meg sprø...

Ja, jeg skulle egentlig lese til eksamen, men så måtte jeg jobbe med denne oppgaven som skal inn på tirsdag. Så har ikke fått gjort noe lesing! Hjelpes, kommer til å stresse veldig uken før kjenner jeg..

Skrevet

Hehe bra noen liker å skrive oppgave - kanskje du vil skrive litt for meg og? :fnise:

Gjør kort rede for forskjellen mellom normative, kognitive (deskriptive) og performative kildeutsagn og vis eksempler på dette fra den etterfølgende kildeteksten (Kieltraktaten fra 14. Januar 1814). 2. Hva fikk Kielfreden å si for Norges statsrettslige stilling?

Gud så kjedelig sier jeg bare! Jeg er virkelig interessert i hansatiden etc. når det kommer til Norges historie, men unionsgreiene med unntak av Kalmarunionen gjør meg sprø...

Ja, jeg skulle egentlig lese til eksamen, men så måtte jeg jobbe med denne oppgaven som skal inn på tirsdag. Så har ikke fått gjort noe lesing! Hjelpes, kommer til å stresse veldig uken før kjenner jeg..

Å, det hørtes... kjedelig ut :ler: men snart er det over!

Nå er jeg straks på vei til lesesalen - stod opp bittelitt senere i dag enn planlagt, men jeg tenker at det er bedre enn ingenting!

God lesedag! :tommelsmil:

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Motivasjon, motivasjon - HVOR ER DU?????????? :rope:

Jeg skal begynne å lese til eksamen NÅ. Har den på fredag. Yey.

Skrevet

Fy det var tidlig!! Du er flink! :jepp:

Straks på vei til jobb, så min leseøkte begynner nok ikke før kl 16 idag. :sukk:

• 2 uker senere...
Gjest Anuket
Skrevet

Da er jeg igang med min siste innspurt! Mandag er det eksamen!

Hvordan gikk det med din Ms. Raggsokk? :skravle:

Skrevet

Hvor mange eksamener har dere i år? (hvis ikke noen har spurt tidligere..)

Har hatt lange dager denne uka. Og i hele dag har jeg har jobbet flittig med oppgaven som skal inn 1. april. Har forsåvidt skrevet det meste av innholdet, men jeg merker at det ikke er min beste oppgave. Heldigvis kun bestått / ikke bestått på den. Skal bli ferdig med den i løpet av uka -- merker det er masse annet som må gjøres. Søknadsfrister for masterstudier og diverse :grine:

:kaffekopp:

Skrevet

Jeg har en skoleeksamen og innlevering av bacheloroppgave... Om to uker skal jeg ha en breddetest på to timer, skyt meg!

Skrevet

Jeg holder på med første hjemmeeksamen nå jeg!

I år har jeg 3 oppgaver, og 3 eksamener. Jippi... Tar 60 studiepoeng da :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...