AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1161 Skrevet 13. desember 2010 Jeg pleier å ha med et par brødskiver og en banan Har som regel dårlig tid på eksamen, så jeg spiser med den ene hånden, mens jeg skriver med den andre Passer på å åpne matposen før eksamen starter, slik at det ikke bråker.
sauen87 Skrevet 13. desember 2010 #1162 Skrevet 13. desember 2010 Har eksamen fra helvete på fredag... Sitter hjemme og leser, orker ikke være på skolen fordi stemningen er så ufattelig dårlig pga denne eksamenen. Strykprosenten er HØY, og det er tre deler der alle deler må bestås for å stå på eksamen. Leser som en gal, men stoffet er tungt og fælt... Så på denne eksamenen er jeg faktisk glad så lenge jeg består. Hadde eksamen her i forrige uke og er ganske sikker på at jeg strøk, men har klart de 3 andre... 4 dager til juleferie!!!!!! Skal bli godt å kunne slappe av på kvelden, uten dårlig samvittighet fordi man burde lese istedenfor! =)
Gjest Violently Happy Skrevet 13. desember 2010 #1163 Skrevet 13. desember 2010 Etter min eksamen på onsdag har jeg bare juleferie og deretter skal jeg søke jobb.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1164 Skrevet 13. desember 2010 Jeg har hatt en eksamen idag. Jeg har fremdeles 3 til.. i morgen, torsdag og fredag.
Gjest kml Skrevet 13. desember 2010 #1165 Skrevet 13. desember 2010 Har eksamen fra helvete på fredag... Sitter hjemme og leser, orker ikke være på skolen fordi stemningen er så ufattelig dårlig pga denne eksamenen. Strykprosenten er HØY, og det er tre deler der alle deler må bestås for å stå på eksamen. Leser som en gal, men stoffet er tungt og fælt... Så på denne eksamenen er jeg faktisk glad så lenge jeg består. Hadde eksamen her i forrige uke og er ganske sikker på at jeg strøk, men har klart de 3 andre... 4 dager til juleferie!!!!!! Skal bli godt å kunne slappe av på kvelden, uten dårlig samvittighet fordi man burde lese istedenfor! =) Hva har du eksamen i?
Gjest Uglefot Skrevet 13. desember 2010 #1166 Skrevet 13. desember 2010 UUUUÆÆÆÆÆ,kaster opp over pensum!! Sliten og dritalei.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1167 Skrevet 13. desember 2010 UUUUÆÆÆÆÆ,kaster opp over pensum!! Sliten og dritalei. Samme her!! Faglærer må vare ufattelig snill i morgen for at jeg skal kunne klare å stå
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 13. desember 2010 #1168 Skrevet 13. desember 2010 Det går nok bra med dere i morgen, folkens!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2010 #1169 Skrevet 13. desember 2010 Hadde eksamen i dag som gikk rimelig bra, var nok ikke alle detaljer som kom helt på plass, men det bør i hvert fall holde til en B (det er en ganske lett eksamen, dvs lett å forberede seg til, så sikkert mange fyldige besvarelser). Har eksamen i morgen i et fag jeg sliter mer i, så er spent på om jeg klarer å få inn noe mer kunnskap i løpet av kvelden Foreløpig i dag har jeg nesten ikke åpnet bøkene.
Kladd Skrevet 13. desember 2010 #1170 Skrevet 13. desember 2010 Åååh... Jeg. Bare. MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!! Klarer ikke holde meg! *Krampe* JEG HAR JULEFERIEEEE!!! Men nå er det jo bare 10 dager til jul, så dere alle er jo også snart ferdige! Lykke til i allefall!
Eyedea Skrevet 14. desember 2010 #1171 Skrevet 14. desember 2010 Ferdig med to av tre eksamener, hadde min andre i går. Sov vel kanskje to og en halv time natt til i går, så jeg var rimelig trøtt! Men tror det gikk bra likevel! :-) Uheldigvis er det et eller annet som går i kollektivet for tiden, så utpå kvelden følte jeg meg elendig. Frøs og var kvalm. Endte med at jeg kastet opp og bare måtte gå og legge meg klokka ni! Håper virkelig at jeg blir bedre til fredag, som også er den vanskeligste eksamenen(finans og økonomistyring)... Lykke til til alle dere som også skal ha eksamen- snart jul nå!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1173 Skrevet 14. desember 2010 Jeg har min første i dag og siste på mandag! Og en til i mellom der. Vil ha ferie!!! Lykke til til alle som skal ha eksamen i dag
sauen87 Skrevet 14. desember 2010 #1174 Skrevet 14. desember 2010 Hva har du eksamen i? Finans og økonomistyring! Vræææl...
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1175 Skrevet 14. desember 2010 jeg har eksamen i kveld. herregud jeg gruer meg! er kvalm!
Gjest Uglefot Skrevet 14. desember 2010 #1176 Skrevet 14. desember 2010 jeg har eksamen i kveld. herregud jeg gruer meg! er kvalm! Gjør noe totalt annet i timene før eksamen, Skru opp musikken og ta en dans. Synes det hjelper å fokusere på noe annet enn pensum sånn rett før eksamenen. Lykke til iallefall! Disse dagene før eksamen er en karuselltur av følelser. I det ene sekundet så tenker jeg,pokker,dette går rett vest. Så blir jeg lammet av fullstednig panikk. Så stresser jeg pågrunn av panikk. Så tenker jeg Pytt pytt,det ordner seg..Slitsomt. Her er jeg Og så gjør typen slik (ikke fysisk da..) Og så blir jeg litt sånn Det ordner seg,jul blir det allikevel! 1
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1177 Skrevet 14. desember 2010 Hadde eksamen i dag i et fag jeg ikke har helt kontroll på, og det gikk egentlig bra. Det var et par (mindre) ting jeg bommet på og noe som sikkert ikke får full pott, men i hovedsak er jeg fornøyd. Da er det én eksamen igjen, og den er ikke så viktig i den store sammenhengen (valgfritt emne), så slapper litt av selv om jeg gjerne vil ha en god karakter.
Metazoa Skrevet 14. desember 2010 #1178 Skrevet 14. desember 2010 Haha Uglefot, sånn føles det her også til tider! Fikk første resultat idag da, på en MC-eksamen. Det ble en B, fornøyd med det! Nå har jeg en eksamen igjen, den viktigste, på torsdag. Og jeg er helt handlingslammet, klarer ikke få åpnet bøkene. Jeg tror jeg er redd for å få bekreftet hvor lite jeg kan.. Selvsabotasje tror jeg man kaller sånt. Hittil i dag har jeg sett tre episoder med In Treatment, spist en pose bamsemums, lekt med katten og tatt en halvtimes lur. Nå sitter jeg i det minste ved pulten, så kanskje jeg får åpnet boka før middag.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2010 #1179 Skrevet 14. desember 2010 Gjør noe totalt annet i timene før eksamen, Skru opp musikken og ta en dans. Synes det hjelper å fokusere på noe annet enn pensum sånn rett før eksamenen. Lykke til iallefall! Disse dagene før eksamen er en karuselltur av følelser. I det ene sekundet så tenker jeg,pokker,dette går rett vest. Så blir jeg lammet av fullstednig panikk. Så stresser jeg pågrunn av panikk. Så tenker jeg Pytt pytt,det ordner seg..Slitsomt. Her er jeg Og så gjør typen slik (ikke fysisk da..) Og så blir jeg litt sånn Det ordner seg,jul blir det allikevel! Haha, beste beskrivelsen ever! Føler det på akkurat samme måte Første eksamen er overstått. Det gikk ikke spesielt bra. Jeg står, men vil jo helst ha bedre enn E liksom! Neste er i morgen, så nå har jeg ingen lesetid å miste
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. desember 2010 #1180 Skrevet 14. desember 2010 Lykke til, dere som har i morgen I morgen kveld, så er det jeg som sitter her og er nervevrak... Tro meg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå