Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest goodtwin
Skrevet

sitter å har laga oppgaver til meg selv som jeg prøver å løse.. har eksamen på onsdag og skal levere mappe på torsdag (og skal jobbe i morra og på tirsdag... kjempesmart..) men jeg tror faktisk jeg begynner å få ting under kontroll!

Videoannonse
Annonse
Gjest Galithralia
Skrevet

Har min eksamen på onsdag og :sjenert: har sluttet med notater, så nå sitter jeg hjemme og leser høyt for meg selv, synes det hjelper å lese høyt

Skrevet

Herreguuud, hvor blir dagene av?! :lete:

Det lurer jeg også på :sukk:

Statistikkeksamen på neste mandag - men masse annet som har hopet seg opp. Prøver å tenke positivt - jeg skal komme meg gjennom enda et semester :ler:

Skrevet

Dager?? Jeg lurer på hvor timene har blitt av, jeg :(

9 timer til eksamen. Æsj.

Skrevet

Er det nå jeg skal si at jeg allerede er ferdig med mine 3 eksamener dette semesteret? :ler: Masse lykke til alle sammen, jeg misunner dere faktisk som har mer tid å faktisk få inn informasjonen i hodet enn det jeg hadde.

Skrevet

Ja, da var 3-dagers hjemmeeksamen igang. Oppgavene var overraskende greie :) nesten litt For greie, er redd oppgaven kommer til å bli mye svada, men det virker nesten som om det er det de er ute etter...? :lete: uansett, så skal oppgaven være på maks 2000 ord, så blir nok ferdig i dag, og det er jo deilig! Da har jeg faktisk juleferie! Jipppiii! :D

Gjest Galithralia
Skrevet

To dager igjen, og jeg klarer ikke å konsentrere meg om å repetere...har en eksamen igjen etter denne. All energien er borte :sjenert:

Gjest Violently Happy
Skrevet

Har eksamen den 9 og den 15 og jeg blir snart sprø. Faen så mye stress. Kommer til å se ut som Julian Assange før han farget håret sitt. :gjeiper:

Skrevet

Jeg har eksamen nå imorgen. Men det som plager meg fælt akkurat nå er det faktum at hun ene jeg bor med har bestemt seg for å ha vors ikveld uten å si ifra til meg. Vi hadde en enighet å alltid spørre. Jeg kan se forbi dette på hverdager når det "bare" er skole dagen etter, men jeg har fuckings eksamen imorgen! *klikk*

Gjest Galithralia
Skrevet

Jeg har eksamen nå imorgen. Men det som plager meg fælt akkurat nå er det faktum at hun ene jeg bor med har bestemt seg for å ha vors ikveld uten å si ifra til meg. Vi hadde en enighet å alltid spørre. Jeg kan se forbi dette på hverdager når det "bare" er skole dagen etter, men jeg har fuckings eksamen imorgen! *klikk*

Håhå nei du. Jeg hadde plent nektet, og hvis hun fortsatt ville ha vors så måtte de ha vært ute av huset kl 22.. :kjefte: Synes du skal si ifra! Du har jo eksamen i morgen, det er viktigere enn vors!

Skrevet

^Det må du bare gi beskjed om at er uaktuelt.

Jeg sitter med kun mappeeksamener dette semesteret.. På en måte greit nok, men herregud så mange ganger man kan forandre en tekst uten å bli fornøyd.. Har 6 tekster totalt som skal skrives også, så har egentlig ganske lite tid på alt til sammen. Skal levere 2 tekster på fredag, der har jeg sagt meg ferdig med den ene og skal begynne på nytt med den andre.. også 4 tekster neste onsdag, der har jeg ikke begynt på 2 av de og er halveis på de 2 andre.

Problemet er at jo mer jeg leser jo mer usikker blir jeg på det jeg allerede har skrevet :( Så får liksom aldri fullført noe som helst..

Skrevet

I dag har jeg levert inn prosjektet i fag nummer 2, så nå er det bare to fag igjen! Men 15 studiepoeng på to uker kan bli noe hardt merker jeg.

Skrevet

Hadde muntlig eksamen i dag, det gikk greit, fikk B (eksamen + et gruppearbeid). Er ikke komfortabel med muntlig som eksamensform, og følte jeg ikke fikk sagt alt jeg kunne (i tillegg fikk jeg noen litt overraskende spørsmål :fnise: ), i tillegg kunne nok gruppearbeidet vært hakket bedre, men må si meg fornøyd. Det er ikke et fag jeg føler jeg er spesielt sterk i heller.

Skrevet (endret)

Hadde muntligeksamen i dag. Fikk en C. Med tanke på at jeg virkelig har angst for muntligeksamener så er det for meg bra, jeg blir ordentlig fysisk dårlig ved slike anledninger. Jeg klarte så vidt å sitte oppreist føler jeg. Det som er derimot er surt er at det var en "veldig sterk C", og at jeg ble felt på det faktum at jeg hadde brukt "the" foran "revolution", framfor bare "revolution". Jeg var jo så shitnervøs at jeg rett og slett ikke helt klart å formulere alt 100 %. Greit, det er feil, men jeg synes at når de faktisk mener jeg hadde "mye bra faglig innhold å komme med og hadde god kunnskap om det jeg snakket om", så burde man ikke trekkes så mye. Mener jeg. Det er sjeldent jeg faktisk er uenig om en eksamenskarakter, men akkurat her er jeg det. Nå skal det sies, sensor er kjent for å være streng, så jeg fikk ihvertfall høre at det faktisk var veldig bra. Han legger lista ekstremt høyt (har andre sagt), så da beroliger jeg meg med det.

Uansett, fordi jeg hater muntligeksamenr, og jeg nå slipper å føle meg fysisk dårlig, så er jeg fornøyd. Eller, jeg kommer nok til å irritere meg litt for karakteren en liten stund allikevel. Dette var liksom *mitt fag*. :sukk:

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

har 48-timers hjemmeeksamen fra i dag, sliter fælt. har ikke fått skrevet mer enn et par ord... problemet er at et av spørsmålene i oppgaven baserer seg på to ulike begrep som det ikke står noe som helst om i pensumlitteraturen, og som jeg ikke finner noe informasjon om ved å google (og jeg er selverklært verdensmester i googling)... vi har ikke lov til å samarbeide med noen, så jeg kan ikke spørre andre om hjelp heller. og faglærer svarer ikke på spørsmål. "jippi", en dag bortkasta...

:/

Skrevet (endret)

---

Endret av hannahjoe
Gjest Galithralia
Skrevet

har 48-timers hjemmeeksamen fra i dag, sliter fælt. har ikke fått skrevet mer enn et par ord... problemet er at et av spørsmålene i oppgaven baserer seg på to ulike begrep som det ikke står noe som helst om i pensumlitteraturen, og som jeg ikke finner noe informasjon om ved å google (og jeg er selverklært verdensmester i googling)... vi har ikke lov til å samarbeide med noen, så jeg kan ikke spørre andre om hjelp heller. og faglærer svarer ikke på spørsmål. "jippi", en dag bortkasta...

:/

Hvilke begrep er det snakk om? Kanskje noen her på KG vet? Blir litt dumt hvis man ikke kan spørre noen..

Skrevet

Hadde muntligeksamen i dag. Fikk en C. Med tanke på at jeg virkelig har angst for muntligeksamener så er det for meg bra, jeg blir ordentlig fysisk dårlig ved slike anledninger. Jeg klarte så vidt å sitte oppreist føler jeg. Det som er derimot er surt er at det var en "veldig sterk C", og at jeg ble felt på det faktum at jeg hadde brukt "the" foran "revolution", framfor bare "revolution". Jeg var jo så shitnervøs at jeg rett og slett ikke helt klart å formulere alt 100 %. Greit, det er feil, men jeg synes at når de faktisk mener jeg hadde "mye bra faglig innhold å komme med og hadde god kunnskap om det jeg snakket om", så burde man ikke trekkes så mye. Mener jeg. Det er sjeldent jeg faktisk er uenig om en eksamenskarakter, men akkurat her er jeg det. Nå skal det sies, sensor er kjent for å være streng, så jeg fikk ihvertfall høre at det faktisk var veldig bra. Han legger lista ekstremt høyt (har andre sagt), så da beroliger jeg meg med det.

Uansett, fordi jeg hater muntligeksamenr, og jeg nå slipper å føle meg fysisk dårlig, så er jeg fornøyd. Eller, jeg kommer nok til å irritere meg litt for karakteren en liten stund allikevel. Dette var liksom *mitt fag*. :sukk:

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg har muntligeksamen neste uke. Gruer meg som pøkk. Får ikke fram alle ordene jeg vil ha, og roter svært mye når jeg står der med sensor rett foran meg. Akkurat i det jeg klarer å roe meg, er det som regel over. :/

Men gratulerer med å være ferdig! :D En C er jo ikke verst!

Skrevet

Hadde eksamen nr. 3 av 3 i dag. Aner ikke hvordan det gikk, var en litt merkelig eksamen med uventet fokus. Tror ikke jeg strøk, og får ikke A, men utenom det kan det gå alle veier. Jaja. Bare 3 uker til juleferie :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...