monkeyhub Skrevet 21. november 2010 #1041 Skrevet 21. november 2010 1. desember er det eksamen i arbeids- og organisasjonspsykologi. Har ikke lest absolutt hele pensum, men av det eg har lest så er det ekstremt mye gjengivning av funn fra ulike studier. BLIR GAL! Har ikke sjangs om å huske alle de ulike studiene som har blitt gjort, hvilke årstall eller utgivelser de ble utgitt i.. I tillegg blir det referert til de samme studiene i ulike artikler og omvendt. Om eg bruker noe som er funnet i en studie i besvarelsen min, er det da "greit" å ikke referere til den som faktisk fant ut av dette? Er det innforstått at besvarelsene tar utgangspunkt i pensum, uten at en må referere til forfattere/utgivelser? Er nokså frustrert for øyeblikket..går nok over;)
Kladd Skrevet 21. november 2010 #1042 Skrevet 21. november 2010 Nå er jeg møkkatrøtt og drittlei av denne oppgaven, men den SKAL bli ferdig i kveld! I CAN DO IT!
ninuska_ Skrevet 21. november 2010 #1043 Skrevet 21. november 2010 Endelig ferdig med resultatdelen i bacheloroppgaven - da gjenstår kun diskusjonen. Veldig fornøyd
JumboJenny Skrevet 21. november 2010 #1044 Skrevet 21. november 2010 Så flinke dere er =) Selv har jeg vært ganske ålreit produktiv idag, nå er det 3 uker til eksamen.. og 4 eksamener på 1 uke. Det blir hardt! så er det fri frem til 7 januar for neste eksamen Har valgt bachelorretning nå også, så det blir spennende framover!
AnonymBruker Skrevet 21. november 2010 #1045 Skrevet 21. november 2010 De er nok ikke de eneste håpløse - jeg har en eksamen 14, to 15 og en 16! Jeg høyner med tre den 12., en den 13., to den 14. og en den 15!
AnonymBruker Skrevet 22. november 2010 #1046 Skrevet 22. november 2010 Bare noen dager igjen nå til jeg skal levere inn eksamensoppgaven. Nå skal jeg komme meg opp tidlig i morgen (i dag, for å være nøyaktig..) og skrive den ferdig, om jeg så gruer meg aldri så mye og får aldri så mye panikk! Det hjelper meg ingenting å skyve den unna, det bare forsterker panikken og frustrasjonen. Jeg vil ut av dette forbannede mønsteret. Puh, greit å få det ut... Lykke til til dere andre med eksamener og oppgaver og det som er.
LadyB Skrevet 23. november 2010 #1047 Skrevet 23. november 2010 Stå på, jenter! I morgen er min siste skoleeksamen, og det er denne jeg gruer meg mest til av alle eksamenene dette semesteret. Er utrolig nervøs nå, og har overspist totalt i kveld for å prøve å roe nervene, men nerver og kvalme på toppen var ikke egentlig en god idé... men skal bli uuutrolig deilig å være ferdig! Får prøve å fokusere på det!
Kónguló Skrevet 23. november 2010 #1048 Skrevet 23. november 2010 Meh, fikk tilbake 1 av 3 store prøver dette semesteret, og selv om jeg følte jeg kunne masse og klarte meg bra så ble det 5/10 Skikkelig skuffa nå, og begynner å bli redd for at eksamen da skal gå dårlig.. Håper hvertfall at de har flere spørsmål på eksamen enn på prøver, der har de 10 spørsmål, og hvert spørsmål riktig gir deg en karakter høyere.. Ikke mye rom for feil! Dessuten er lærerene veldig trege med å vise oss gamle eksamensoppgaver, så jeg venter fortsatt på de selv om det er under 2 uker til eksamen. Ææh Lykke til alle sammen!
AnonymBruker Skrevet 23. november 2010 #1049 Skrevet 23. november 2010 Åh, her må jeg følge med! Har ikke eksamen før 9.desember, men er godt i gang med gamle eksamensoppgaver. Tar gjerne imot tips om hva folk spiser under eksamenslesingen
Gjest boblebrus Skrevet 23. november 2010 #1050 Skrevet 23. november 2010 Har eksamen på torsdag og fredag. Den på torsdag tror jeg går rimelig greit med litt intensiv lesing i morgen, mens den på fredag har jeg langt fra oversikt over (mye pensum). Skal selvfølgelig prøve, men tror nok det blir trekk under eksamen eller et svært dårlig resultat, så det blir nok et nytt forsøk neste gang eksamen holdes (til våren). Velvel. Sånn går det. Føler at det burde gå bra til våren i alle fall, men jeg må rett og slett ha mer tid til å lese alt sammen. Var ikke flink nok til å beregne lesing og slikt dette semesteret. (Skjerpings! ) Men ja. Den første eksamenen min på torsdag skal i alle fall gjennomføres, og jeg håper det går bra tvi tvi!
hannahjoe Skrevet 25. november 2010 #1051 Skrevet 25. november 2010 (endret) --- Endret 8. november 2019 av hannahjoe
Gjest boblebrus Skrevet 25. november 2010 #1052 Skrevet 25. november 2010 Hvordan gikk det i dag, boblebrus? Det gikk faktisk helt greit Blir nok ikke toppkarakter, da noen av spørsmålene var helt "HÆ?" og typisk nok fikk jeg jo ikke spørsmål om det jeg hadde pugget mest på.. Men jeg klarte da noe Eksamen i morgen har jeg gitt opp. Null oversikt. Jeg kan noe av pensum, men noe er ikke nok. Mulig det er usporty av meg, og jeg skal prøve å sitte litt for å se om jeg kan svare på noe, men går det ikke er det like greit å prøve igjen til våren. Sånn går det når man først i slutten av semesteret finner ut hvor omfattende alt er og hvor mye man må kunne Heldigvis vet jeg nå hvor mye jeg må kunne, og skal strukturere meg skikkelig etter jul! Lykke til alle andre der ute som har eksamensperiode nå
hannahjoe Skrevet 26. november 2010 #1053 Skrevet 26. november 2010 (endret) --- Endret 8. november 2019 av hannahjoe
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 26. november 2010 #1054 Skrevet 26. november 2010 (endret) Sitter her og skriver oppgave. Eksamen 15.desember, og har lest litt, men løst mest oppgaver. Over helga skal jeg lese mer nøye, og da forhåpentligvis få enda bedre forståelse for oppgavene jeg løser. Endret 26. november 2010 av Ms. Raggsokk
Gjest Miam Skrevet 26. november 2010 #1056 Skrevet 26. november 2010 En uke til jeg er ferdig med eksamen!
FruLuna Skrevet 26. november 2010 #1057 Skrevet 26. november 2010 Siste eksamen på mandag. Drittlei av å lese, men har fortsatt en del igjen... ;(
AnonymBruker Skrevet 28. november 2010 #1058 Skrevet 28. november 2010 Sitter og leser til muntlig eksamen på mandag - er et praktisk fag, så egentlig tror jeg det går greit, men akk så kjedelig å lese. Deretter er det to uker til skriftlige eksamener, skal ha tre stk. I fjor hadde jeg flest 5-poengsfag, i år er det to 10-poengs og to på 5 (hvorav det ene blir ferdig til mandag), så er litt bekymret for om jeg egentlig får lest nok på de "større" fagene.
Gjest kml Skrevet 28. november 2010 #1059 Skrevet 28. november 2010 Jeg har tre eksamener fordelt på de neste tre ukene. Første eksamen er nå på mandag og det er utrolig mye stoff og komme igjennom. Det er litt skummelt fordi det er stilskriving uten hjelpemidler, så faren er høy for at oppgaven handler om et tema jeg ikke kan så mye om, fordi det er så omfattende pensum
Green Lady Skrevet 28. november 2010 #1060 Skrevet 28. november 2010 Eksamen i brand management i morgen. Kom litt skjevt ut nå rett før eksamen, ganske irriterende egentlig, da alt pensum var ferdiglest for lenge siden. Ting tok litt lenger tid enn beregnet, så fikk ikke satt meg ned å pugge før i går. Mye kan jeg fra før, så det bra boken skal ikke by på store problemer. Det er verre med de 30-35 fagartiklene vi må kunne Får garantert spørsmål om dem i morgen. Så må prøve å "tyde" dem og pugge de i dag. De er jo så vanskelig og akademisk skrevet, så er nesten helt håpløst å dra ut essensen i dem, og hva de som frem til. Sukk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå