ninuska_ Skrevet 11. oktober 2010 #981 Skrevet 11. oktober 2010 Jeg kom meg gjennom to hele kapitler av kvalitativ Big achievement!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 12. oktober 2010 #982 Skrevet 12. oktober 2010 Klsr for siste forelesning og siste innspurt i dag Føler jeg kan mye, men jeg får alltid jernteppe på eksamen.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. oktober 2010 #983 Skrevet 14. oktober 2010 Eksamen straks! Wæh, jeg er redd dette går en viss plass. Får alltid skrivesperre, og tipper det går den veien denne gangen også. Jaja, satser på en karakter midt på treet...
PecanPie Skrevet 14. oktober 2010 #984 Skrevet 14. oktober 2010 Gikk det bra, Ms. Raggsokk? God følelse etterpå? Jeg skulle liksom lese i dag, utrolig lurt å gjøre det hjemme.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 14. oktober 2010 #985 Skrevet 14. oktober 2010 Knakende god følelse, men vanskelig fag. Så jeg satser på en C Slet veldig på en oppgave, tror jeg fokuserte litt lite på det som faktisk var hovedpoenget.... Jaja, sånt skjer. Nå er det iallefall helg, og på mandag er det nytt fag og blanke ark
CoffeeGirl Skrevet 16. oktober 2010 #986 Skrevet 16. oktober 2010 Jeg hater hjemmeeksamen, og kvalifiseringsoppgaver :dåne:
ninuska_ Skrevet 18. oktober 2010 #987 Skrevet 18. oktober 2010 Hatt fri hele helgen - vært på besøk hjemme Denne uka skal være geek-week Starter med eksperiment i dag; så lese og skrive til gruppeoppgave i morgen!
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. oktober 2010 #988 Skrevet 18. oktober 2010 Deilig med blanke ark og nytt fag! Kjøpte pensum for 1900 kr i dag, for bare to måneder.. Jaja. Litt sure penger men.
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2010 #989 Skrevet 18. oktober 2010 I dag gikk det trått å komme i gang med lesingen, men når jeg er ferdig i dag, er jeg ferdig med pensum i et av fagene mine og det er ikke den verste følelsen man kan ha Det gjenstår enda å repetere og lære, men med notater og oversikter ser det så mye mer overkommelig ut enn når man har pensum på flere hundre sider foran seg. Det står ikke akkurat like bra til i de andre fagene, men akkurat i dag gidder jeg ikke å la det ødelegge
ninuska_ Skrevet 19. oktober 2010 #990 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har holdt på med gruppearbeid og vært på statistikk-kurs idag. I morgen skal jeg bli ferdig med øvingen jeg må få godkjent for å ta eksamen. Kort og greit
FruLuna Skrevet 21. oktober 2010 #991 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Sov lenge i dag, og satte i gang med kollokvieforberedelse kl 10. Har fått gjort en del frem til nå På mandag er det 4 uker til første eksamen - ALTFOR kort tid! Har ikke lest på en uke og ligger langt bak skjema. Fra nå skal lesing prioriteres, og alle sosiale aktiviteter kun være en belønning hvis jeg har hatt en bra lesedag Hvordan går det med dere andre? EDIT: Hjelp! Jeg tenkte feil...på mandag er det 3 UKER til første eksamen.... Endret 21. oktober 2010 av FruLuna
PecanPie Skrevet 21. oktober 2010 #992 Skrevet 21. oktober 2010 På tide å sette seg for å lese litt om Asperger syndrom og mobbing. I morgen blir det lesesal, alt for mange forstyrrelser hjemme. At man aldri lærer.
Gjest goodtwin Skrevet 28. oktober 2010 #993 Skrevet 28. oktober 2010 Da er eksamensperioden i gang. Har eksamen i ernæring på torsdag, en avkryssingseksamen, så nå leses det for fullt her om fett og proteiner.
ninuska_ Skrevet 28. oktober 2010 #994 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Eksamenstid her også - men jeg har selvfølgelig ligget hjemme hele uka med over 40 i feber Har innleveringer i starten av uka. Skal prøve å få gjort det i helgen. Mesteparten er ferdig, bare litt igjen! Og jeg fant ut at det var best å bytte problemstilling i bacheloroppgaven, så da blir det et nytt teorisøk! Endret 28. oktober 2010 av ninuska_
SmallTalk Skrevet 28. oktober 2010 #995 Skrevet 28. oktober 2010 Og bare sånn for å gni det inn, så er jeg fortsatt sjeleglad for at jeg aldri mer skal ta en eksamen! Kommer ikke til å savne det helvete, akkurat! Lykke til, alle sammen!
Kónguló Skrevet 28. oktober 2010 #996 Skrevet 28. oktober 2010 Fortsatt en måned igjen til eksamen her, men vi har en stor prøve hver helg fremover, på fredag eller lørdag Koslig av de å legge alle prøver til en helgedag, sånn at vi får vært minst mulig sosiale :gjeiper:
ninuska_ Skrevet 31. oktober 2010 #997 Skrevet 31. oktober 2010 Levert inn begge øvingene mine - da kan jeg slappe av litt før jeg skal lese i morgen
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. november 2010 #998 Skrevet 1. november 2010 Flink du er, ninuska! Nå er det , lesing og snart forelesning her. Har veiledningstime i dag, deilig med litt rettleiing i paragrafjungelen!
Gjest Violently Happy Skrevet 1. november 2010 #999 Skrevet 1. november 2010 AAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGHHH! Én måned igjen til eksamen +/-, tre skriftlige eksamener 9, 10 og 15 desember og jeg sliter med å lese pensum! >.< Kommer ikke til å klare å huske Norges lover sånn helt uten videre. D:
Green Lady Skrevet 1. november 2010 #1000 Skrevet 1. november 2010 Akkurat fire uker igjen til eksamen. Har siste forelesing om tre uker - det er ulovlig sent! Har bare fire eksamener og fire innleveringsoppgaver, så det skal nok gå greit. Ser frem til juleferie den 21.desember.. DET er ulovlig sent, det!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå