Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

:)Skjønner det MissStiles!

Idag hadde jeg min siste eksamen... Hjernen henger ikke med, og tror at jeg har flere eksamener å lese på. Nå har denne perioden vart i 2.5 måned, så nå er jeg rimelig klar for FERIE.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mir, gratulerer med å være ferdig med eksamen! God sommer og ferie!

Skrevet

Nå har jeg fått dato for konteeksamen. Om akkurat 1 mnd. Gruer meg! Bare begynne å lese!

Skrevet

Skal ikke si hva jeg fikk (da vil nok en viss gjest skrike ut), men jeg er veldig fornøyd, og utrolig lettet over at eksamen gikk så bra, ettersom jeg har vært mye syk dette semesteret.

Skrevet

Veldig fornøyd med at jeg fikk B på min ene eksamen. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har eksamen om under 3 uker. Burde begynt å lese for LENGE siden men nei..

Noen flere som skal ha eksamen i august?

Skrevet

Åj, hvorfor eksamen så sent?

Semesteret mitt starter i august, så ingen eksamen før desember. Lykke til på eksamen! :)

Skrevet

Åj, hvorfor eksamen så sent?

Semesteret mitt starter i august, så ingen eksamen før desember. Lykke til på eksamen! :)

Jeg må konte en eksamen. Takk.

Skrevet

Idag skal jeg begynne å lese til eksamen. Absolutt IKKE lyst!

Skrevet

Nå har endelig timeplanen min kommet opp for høsten. Gleder meg masse til å begynne å studere igjen! Er det noen andre som føler det slik.. eller har nerden i meg tatt over? :lete:

Har tatt et ekstrafag i år siden det virket så spennende, skal ta opp et fag + to metodefag og skrive bacheloroppgave. Høres veldig mye ut, men siden det blir en del metodefag som går over i hverandre, så har jeg troen på at det skal gå så fint!

Gruer meg litt til statistikkfaget for jeg har null kontroll når det kommer til tall og regning, men jeg ser på det som en utfordring! Etter å ha gått fra å gråte og ville brenne bøkene mine langt ut i semesteret i det ene faget i vår, til å nekte å la dem vinne over meg, som endte opp i veldig god karakter, så har jeg funnet ut at jeg klarer det jeg har lyst å klare! (litt optimisme på starten av semesteret skader ikke :ler:)

Hvordan går det med lesinga, MissStiles? Og hvordan gikk det med innsending av begrunnelse for karakter på bacheloroppgaven? Og det gikk opp et lys for meg nå; skal du ikke følge oss i tråden fra høsten av? :klø:

Skrevet

Nå har endelig timeplanen min kommet opp for høsten. Gleder meg masse til å begynne å studere igjen! Er det noen andre som føler det slik.. eller har nerden i meg tatt over? :lete:

Har tatt et ekstrafag i år siden det virket så spennende, skal ta opp et fag + to metodefag og skrive bacheloroppgave. Høres veldig mye ut, men siden det blir en del metodefag som går over i hverandre, så har jeg troen på at det skal gå så fint!

Gruer meg litt til statistikkfaget for jeg har null kontroll når det kommer til tall og regning, men jeg ser på det som en utfordring! Etter å ha gått fra å gråte og ville brenne bøkene mine langt ut i semesteret i det ene faget i vår, til å nekte å la dem vinne over meg, som endte opp i veldig god karakter, så har jeg funnet ut at jeg klarer det jeg har lyst å klare! (litt optimisme på starten av semesteret skader ikke :ler:)

Hvordan går det med lesinga, MissStiles? Og hvordan gikk det med innsending av begrunnelse for karakter på bacheloroppgaven? Og det gikk opp et lys for meg nå; skal du ikke følge oss i tråden fra høsten av? :klø:

Å, statistikk er så KJEMPEGØY! NOT! Hehe :fnise: Trodde ikke jeg skulle klare det faget men fikk C på eksamen og B på deleksamen. Superfornøyd!

Tja, bare en uke igjen til eksamen nå. Er sliten etter 5 dager med pugging og lesing på skolen. Vi er 3-5 stk som jobber sammen. Leser og gjør oppgaver sammen. Det hjelper. Håper virkelig at jeg klarer å stå og kanskje få en god karakter. Siste sjanse jeg har i dette faget.

Vi fikk en begrunnelse og jeg har snakket med folk om det. Ikke bestemt oss for hva vi skal gjøre. Prøver å finne ut om det er nok grunnlag til å klage. Fristen er ikke før 19.august.

Du har rett! Jeg er ferdig som student etter denne eksamen. Både trist og glad for det.

Hvor lenge har du igjen?

Skrevet

8 dager til semesterstart! Woæ! Egentlig litt godt også, er bra å komme inn i en ordentlig rutine og hverdag igjen :) Gleder meg litt til å komme til Bergen igjen også kjenner jeg. Håper semesteret blir bra!

Skrevet

2 dager igjen til eksamen! Både gruer og gleder meg!

Skrevet

Eksamen imorgen! :sukk:

Skrevet

Eksamen imorgen! :sukk:

Meg og :( *krysser fingrene* Lykke til! :D

Skrevet

Meg og :( *krysser fingrene* Lykke til! :D

Lykke til!

Skrevet

Lykke til! :)

Takk!

Eksamen om 2 timer!

Skrevet

Lykke til. :)

Takk! Endelig ferdig. Bare vente 3 uker til resultatet kommer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...