Gjest Iah Skrevet 1. juni 2010 #762 Skrevet 1. juni 2010 Ja, slik jeg forsto det ble listene hengt opp på skolen med en gang de var klare, for deretter å bli lagt ut på studentweb når eksamenskontoret fikk registrert dem. Jeg kommer til å være på skolen klokken 11, så da skal jeg henge ved eksamenstavlen. Skal ikke opp før 11:45 så jeg får litt tid til å fordøye den skriftlige karakteren. Kjære vene jeg gruer meg.
Mir Skrevet 1. juni 2010 #763 Skrevet 1. juni 2010 Det går helt sikkert bra! Du virker jo som en som jobber hardt og strukturert hele tiden ! Du kan oppgaven din! Skal krysse fingrene selv om jeg ikke tror det trengs! =)
Gjest Iah Skrevet 1. juni 2010 #764 Skrevet 1. juni 2010 Det går helt sikkert bra! Du virker jo som en som jobber hardt og strukturert hele tiden ! Du kan oppgaven din! Skal krysse fingrene selv om jeg ikke tror det trengs! =) Tusen takk, jeg tror det trengs. Jeg har uten tvil jobbet hardt og strukturert, men jeg har tatt intet mindre enn 50 studiepoeng dette semesteret, så jeg hadde rett og slett ikke mulighet til å jobbe så mye med oppgaven som jeg hadde ønsket. Nå skal jeg snart gå ned til bussholdeplassen, skal bli deilig å bli ferdig med dette helvetessemesteret, skal aldri ta så mange studiepoeng på et semester igjen, det er rett og slett ikke verdt det.
Mir Skrevet 1. juni 2010 #765 Skrevet 1. juni 2010 Du får oppdatere oss med de gode nyhetene når du kommer hjem igjen da =) =) Hade!
ninuska_ Skrevet 1. juni 2010 #766 Skrevet 1. juni 2010 (endret) Tusen takk, jeg tror det trengs. Jeg har uten tvil jobbet hardt og strukturert, men jeg har tatt intet mindre enn 50 studiepoeng dette semesteret, så jeg hadde rett og slett ikke mulighet til å jobbe så mye med oppgaven som jeg hadde ønsket. Nå skal jeg snart gå ned til bussholdeplassen, skal bli deilig å bli ferdig med dette helvetessemesteret, skal aldri ta så mange studiepoeng på et semester igjen, det er rett og slett ikke verdt det. Lykke til! Angående studiepoeng - det er slitsomt å ta ekstra studiepoeng, spesielt siden man ikke får like god tid til alt. I år tok jeg 52,5 studiepoeng. Ambisjonene var litt på topp på starten av semesteret Eksamen igår gikk greit. Jeg er litt skuffet over meg selv - for første gang i mitt liv har jeg opplevd å få (h)jern(e)teppe. Jeg fikk to temaer jeg kunne inn og ut (som min professor hadde sagt at om jeg fikk, kunne det ikke bli dårligere enn A), men i det jeg skulle til å skrive, så var det som om alt skrudde seg av. Det var forferdelig, men jeg fikk skrevet ned noe. Kanskje jeg skulle lyttet til marerittet natten før eksamen.. nei, det var ikke helt min dag. Nå har jeg to eksamener igjen. Satser på at det går bedre på dem! Den første gikk jo veldig bra, så.. nei, det er kjedelig å være skuffet, men men Det kan ikke stoppe lesinga! Endret 1. juni 2010 av ninuska_
Mir Skrevet 1. juni 2010 #767 Skrevet 1. juni 2010 Nå er jeg rimelig forbanna. Vi fikk svar på prosjektoppgaven nettopp, og av 40 grupper er det kun 5 grupper som har bestått. Hva er dette da ? Vi har virkelig en dybde i oppgaven, og statikk og måle-instrumenter er helt kurant, samt den teoretiske delen og svarene som er gitt. Fatter rett og slett ikke hva som kan være galt. Nå skal vi møte med veileder på torsdag, og jeg har eksamen på fredag og selvfølgelig kan ikke de andre gruppemedlemmene, så dette er jo bare flott. Gruppearbeid var det siste jeg trengte nå i denne stressende perioden med 5 andre eksamener. :|
FruLuna Skrevet 1. juni 2010 #768 Skrevet 1. juni 2010 Eksamen i morgen....jeg har angst...kan ingenting...
ninuska_ Skrevet 1. juni 2010 #769 Skrevet 1. juni 2010 Nå er jeg rimelig forbanna. Vi fikk svar på prosjektoppgaven nettopp, og av 40 grupper er det kun 5 grupper som har bestått. Hva er dette da ? Vi har virkelig en dybde i oppgaven, og statikk og måle-instrumenter er helt kurant, samt den teoretiske delen og svarene som er gitt. Fatter rett og slett ikke hva som kan være galt. Nå skal vi møte med veileder på torsdag, og jeg har eksamen på fredag og selvfølgelig kan ikke de andre gruppemedlemmene, så dette er jo bare flott. Gruppearbeid var det siste jeg trengte nå i denne stressende perioden med 5 andre eksamener. :| Det høres rart ut! Er det vanlig at det er så få som får bestått i faget? Fikk dere ingen tilbakemelding på oppgaven med en gang? Håper det ordner seg for deg, at det går fort å fikse det som trengs for å få den bestått (hvis det er slik at dere får levere inn på nytt)!
Gjest Iah Skrevet 1. juni 2010 #770 Skrevet 1. juni 2010 Lykke til! Angående studiepoeng - det er slitsomt å ta ekstra studiepoeng, spesielt siden man ikke får like god tid til alt. I år tok jeg 52,5 studiepoeng. Ambisjonene var litt på topp på starten av semesteret Eksamen igår gikk greit. Jeg er litt skuffet over meg selv - for første gang i mitt liv har jeg opplevd å få (h)jern(e)teppe. Jeg fikk to temaer jeg kunne inn og ut (som min professor hadde sagt at om jeg fikk, kunne det ikke bli dårligere enn A), men i det jeg skulle til å skrive, så var det som om alt skrudde seg av. Det var forferdelig, men jeg fikk skrevet ned noe. Kanskje jeg skulle lyttet til marerittet natten før eksamen.. nei, det var ikke helt min dag. Nå har jeg to eksamener igjen. Satser på at det går bedre på dem! Den første gikk jo veldig bra, så.. nei, det er kjedelig å være skuffet, men men Det kan ikke stoppe lesinga! Jeg har også hatt en slik eksamen i år. Nervene tok totalt kontrollen over meg. Eksamen i dag gikk knallbra! Jeg fikk B totalt på bacheloren og det er jeg virkelig fornøyd med. Nå skal jeg ta sommerferie med god samvittighet! Ønsker alle dere som ikke er ferdig lykke til.
ninuska_ Skrevet 1. juni 2010 #771 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har også hatt en slik eksamen i år. Nervene tok totalt kontrollen over meg. Eksamen i dag gikk knallbra! Jeg fikk B totalt på bacheloren og det er jeg virkelig fornøyd med. Nå skal jeg ta sommerferie med god samvittighet! Ønsker alle dere som ikke er ferdig lykke til. Gratulerer med karakter! Ha en fin sommerferie!
Mir Skrevet 1. juni 2010 #772 Skrevet 1. juni 2010 ninuska: Ja er veldig rart, spesielt når man virkelig tror man har gjort en veldig god rapport. Ifjor var det også få grupper som bestod, og alle koordinatore her sier at ingen kan forvente å få A, og ikke mange får B. Jeg tror ikke karakterene i dette faget (og et par andre fag) har vært høyere enn C noen gang. Når så får grupper, 5 av 40, får stryk, så vil jeg si at dette sier noe om hva koordinatorer forventer, og at de kanskje burde se på seg selv og sine egne forventninger? Vi får levere inn igjen om 3 uker, så det er greit.
MissStiles Skrevet 2. juni 2010 #773 Skrevet 2. juni 2010 Jeg ligger helt ødelagt på sofaen. Jeg har ikke tid til å være syk. Mister en del dag med jobbing.
MissStiles Skrevet 2. juni 2010 #774 Skrevet 2. juni 2010 Jeg ligger helt ødelagt på sofaen. Jeg har ikke tid til å være syk. Mister en del dag med jobbing.
ninuska_ Skrevet 3. juni 2010 #775 Skrevet 3. juni 2010 Blitt bedre, MissStiles? Er kjedelig å være syk når man har ting man må ha gjort. Jeg hadde en supereffektiv dag igår. Begynte ikke å lese før tolv, men det var fordi jeg visste jeg skulle lese til sent på kvelden. En venninne og jeg hadde en god økt med diskusjon til langt ut på natt og det fikk meg til å innse hva jeg kan og ikke kan så godt før eksamen i morgen! Kos dere med lesing i dag
Gjest Iah Skrevet 3. juni 2010 #776 Skrevet 3. juni 2010 Gratulerer med karakter! Ha en fin sommerferie! Tusen takk! Må si det er veldig deilig å ha dager hvor jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil og ikke trenger å forholde meg til leselister og ha stress hengende over meg hele tiden. Håper det går bra med dere andre! Målstreken nærmer seg vel for de fleste nå, så stå på!!
*Numi* Skrevet 3. juni 2010 #777 Skrevet 3. juni 2010 Leverte nest siste eksamen i dag! Om én uke har jeg levert den siste. Gleder meg til å bli ferdig...
FruLuna Skrevet 3. juni 2010 #778 Skrevet 3. juni 2010 Hadde første eksamen i går, det var en merkelig eksamen med mange sære spørsmål som var laaaangt utenfor kjernepensum. Godtar noen slike spørsmål (de må jo skille ut A'ene), men når større deler av eksamen er slik, blir jeg litt irritert... Men alle jeg snakker med etter eksamen følte det samme, så godt det ikke bare var meg I morgen er siste eksamen, og jeg begynner å bli ganske nervøs i forhold til den... skal bare lese et par timer til, så tar jeg meg fri i kveld. Så reiser jeg hjem på ferie fra helgen av, og skal gjøre ferdig hovedoppgave i løpet av de neste to ukene. Men kaller det ferie likevel. Hurra for snart sommerferie!
MissStiles Skrevet 4. juni 2010 #779 Skrevet 4. juni 2010 Blitt bedre, MissStiles? Er kjedelig å være syk når man har ting man må ha gjort. Etter 2 dager sengeliggende har jeg endelig kommet meg på skolen igjen. Håper at partneren min har fått gjort en del. Og at vi får gjort en del idag. Vi har veiledning idag også. Bare 1 uke igjen til innlevering nå!!
Mir Skrevet 4. juni 2010 #780 Skrevet 4. juni 2010 Lykke til =) Selv har jeg eksamen idag klokka 15.45. Synes jeg fortjener å bestå denne, men å huske formler er ikke min sterkeste side;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå