venus_ Skrevet 25. mai 2010 #721 Skrevet 25. mai 2010 På mitt studium kommer det an på om det er et obligatorisk fag eller ikke. De andre fagene kan vi velge friere, så da går det jo an å erstatte det med noe annet hvis man føler det er umulig å oppnå ok resultat i det. Jeg er litt utenom det vanlige løpet pga fag jeg har fra før, og det virker som så lenge jeg har 180 stp inkludert de obligatoriske + nødvendige poeng med studieretningsfag (hvor det er litt å velge mellom), så kan jeg få vitnemål for bachelor (jeg kan visst også begynne på master før jeg har alle de obligatoriske, så lenge jeg har 180 stp). Jeg tar bare noen fag som enkeltemnestudent. Har lite lyst å konte!
MissStiles Skrevet 26. mai 2010 #722 Skrevet 26. mai 2010 En ny dag!! Nå skal jeg et par timer på skolen sammen med skrive partneren min også sitte litt hjemme etterpå og skrive.
superior Skrevet 26. mai 2010 #723 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg skal lese 200 sider pensum i dag. Lest det raskt før, så skal være litt nøyaktig i dag. Får håpe det funker. Skikkelig "kult" at man må drasse med seg egen dorull på uib for tida, haha. Renholdsstreik liker vi IKKE nei. Endret 26. mai 2010 av superior
Mir Skrevet 26. mai 2010 #724 Skrevet 26. mai 2010 ååå hehe har dere streik =) så kjedelig da.... Mange folk med egen dorull der da? Jeg har begynt å lese på examen jeg har neste onsdag.. denne ukas må jeg bare blåse i, fordi jeg har ikke gjort noe som helst. Dumt men sant! Blir noen lange uker dette.. : ) koselig.
FruLuna Skrevet 26. mai 2010 #725 Skrevet 26. mai 2010 Jeg har eksamen neste onsdag og fredag. Er godt i rute med lesing, men stresses litt av at jeg har en del andre ting som skal fikses samtidig, blant annet en forskningspresentasjon. Og Ting Tar EKSTREMT LANG Tid. Jaja. Snart tid for kollokvie...
superior Skrevet 26. mai 2010 #726 Skrevet 26. mai 2010 ååå hehe har dere streik =) så kjedelig da.... Mange folk med egen dorull der da? Jeg har begynt å lese på examen jeg har neste onsdag.. denne ukas må jeg bare blåse i, fordi jeg har ikke gjort noe som helst. Dumt men sant! Blir noen lange uker dette.. : ) koselig. Mange som gå rundt med det i lomma ja. Ikke er det tørkepapir når man vasker seg på hendene heller. Nice. Jeg bor noen meter unna skolen, så foretrekker å gå hjem, siden doene ikke er vasket på en god stund.
Merriman Skrevet 26. mai 2010 #727 Skrevet 26. mai 2010 Nå har det gått veldig bra på eksamen i eldre europeisk historie og moderne verdenshistorie. Fredag har jeg min siste eksamen, eldre norsk historie, som jeg "forsov" meg til før jul. I motsetning til de to første eksamene klarer jeg bare ikke lese mer enn 10 minutter av gangen. Det er så forferdelig uinteressant. Jeg tenker på alt det vanvittig spennende som har skjedd rundt omkring i løpet av verdenshistorien, og da virker begivenhetene i lille Norge som å se på maling tørke. Men men, i morgen får jeg lese et sammendrag av hva som har skjedd i tiden 1537 - 1814. Jeg satser på en E! ^^
krem Skrevet 27. mai 2010 #730 Skrevet 27. mai 2010 Justerende muntlig om to timer... Er enda ikke helt blank, men det kommer nok snart... Oppgaven som teller 70% av denne karakteren gikk ikke så bra, så jeg er litt lite motivert... Men skal gjøre mitt beste, og håper på å vippe den opp et hakk!
Lista Skrevet 27. mai 2010 #731 Skrevet 27. mai 2010 (endret) har eksamen om 50 min! Matte for økonomer. Satser på A Wish me luck! Endret 27. mai 2010 av soenes
Mir Skrevet 27. mai 2010 #734 Skrevet 27. mai 2010 Lykke til ja =) Selv har jeg vært ok flink idag, og har satt igang å lese på de resterende eksamenene. SKulle bare lese litt i senga, og vips våkna jeg halvannen time senere.. ; ) Var litt kjedelig stoff. Får ta meg en kaffekopp og sette igang igjen! =)
Gjest Iah Skrevet 27. mai 2010 #735 Skrevet 27. mai 2010 Eksamen i morgen, og har MYE å gjøre. Sitter og lager sammendrag og noterer for harde livet her.
superior Skrevet 27. mai 2010 #736 Skrevet 27. mai 2010 Lykke til folkens! I morgen er det tre uker til min eksamen. Hadde satt meg opp en leseplan, som jeg har falt av allerede, ikke noe godt tegn. Men begynner med blanke ark igjen i morgen ^^
Gjest Iah Skrevet 28. mai 2010 #737 Skrevet 28. mai 2010 Ja, da har jeg min nest siste eksamen om noen få timer. Er så trøtt og sliten, håper virkelig dette går bra.
superior Skrevet 28. mai 2010 #739 Skrevet 28. mai 2010 Lese en ca 70 sider nå, så tar jeg helga... Gjeesp.
Mir Skrevet 28. mai 2010 #740 Skrevet 28. mai 2010 Har ca 5 timer på meg til å lese... men sitter bare her og kikker på grand prix sanger på youtube. Kan noen banke litt vett inn i skallen på meg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå