Mir Skrevet 24. mai 2010 #701 Skrevet 24. mai 2010 Da er vi to. Vi er faktisk 3.. Makan til latmannsliv igår.
MissStiles Skrevet 24. mai 2010 #702 Skrevet 24. mai 2010 Iah og Mir, godt å høre at det ikke bare er meg. Det frister mye mer å sitte ute i det fine været. Men når man er avhengig av pc så funker det dårlig. Dessverre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #703 Skrevet 24. mai 2010 Fikk ikke gjort noe igår. Klarte ikke å finne motivasjonen. Så idag må jeg ta meg sammen. jeg og, har eksamen på onsdag og kan altfor lite, og jeg må stå på denne, er sur på meg selv for at jeg ikke begynte før
Anglofil Skrevet 24. mai 2010 #704 Skrevet 24. mai 2010 Jeg synes også det er vanskelig å finne motivasjon nå altså. Bah! Mvh Yvonne
-Carrie Skrevet 24. mai 2010 #705 Skrevet 24. mai 2010 Det er mangel på motivasjon her og! Eksamen på onsdaf, så nå MÅ jeg ta meg sammen
MissStiles Skrevet 24. mai 2010 #706 Skrevet 24. mai 2010 De siste par timene har jeg bare sittet og gjort masse annet.. Vært flink før idag.. Men jeg vil gjerne bli ferdig med det jeg holder på å skrive!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #707 Skrevet 24. mai 2010 Eksamen i morgen, og jeg sitter mest og surrer på nettet Rekker å lese gjennom resten av pensum, men skulle jo egentlig hatt tid til å repetere litt også... det er et litt nedprioritert fag, jeg har ikke vært på forelesningene pga kræsj med et større og vanskeligere fag, og har bare lest noen få dager Men etter denne er jeg ferdig for våren
Mir Skrevet 24. mai 2010 #708 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har faktisk ikke gjort en dritt. Dette er ulikt meg. Jeg er ikke god på tall og utregninger, og det er nettopp dette jeg har av examener denne uka. Jeg konter.Det får bare bli sånn. Jeg drar, gjetter litt på Multiple Choice og så får jeg trå til skikkelig de 3 uker jeg har til rådighet seinere. Litt skuffa over meg selv, men nå er det for sent å lære uansett. Lykke til dere andre.
MissStiles Skrevet 24. mai 2010 #709 Skrevet 24. mai 2010 Jeg var skuffet over at jeg ikke fikk gjort noe igår. Idag har jeg vært flink på dagen men etter at jeg spiste middag så klarte jeg ikke å gjøre noe mer. Så jeg gir opp for idag. Skal på skolen imorgen tidlig. Er spent på hvor mye partneren min har gjort siden fredag.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #710 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har faktisk ikke gjort en dritt. Dette er ulikt meg. Jeg er ikke god på tall og utregninger, og det er nettopp dette jeg har av examener denne uka. Jeg konter.Det får bare bli sånn. Jeg drar, gjetter litt på Multiple Choice og så får jeg trå til skikkelig de 3 uker jeg har til rådighet seinere. Litt skuffa over meg selv, men nå er det for sent å lære uansett. Lykke til dere andre. Det er kanskje nettopp fordi det er for seint å lære slike ting at du ikke kommer igang nå? Om du hadde begynt å lese og regne for noen få dager siden vil jeg tro det hadde vært vanskelig å komme ordentlig ovenpå... jeg er ganske flink i slike fag, men hvis jeg så nær eksamen hadde følt at jeg ikke var helt med, tror jeg jeg kunne valgt samme strategi som deg framfor å lese til nesten ingen nytte.
Mir Skrevet 24. mai 2010 #711 Skrevet 24. mai 2010 Hei til siste. Jeg er ikke en som bare begynner like før examen, jeg er vanligvis flink til å følge med fra uke til uke, gjøre oppgaver. problemet jeg har er at jeg ikke husker formler, eller ikke forstår linken mellom hva jeg gjør. Det kommer ikke intuitivt til meg, og jeg må lære det ved å pugge det. Jeg kan gjøre samme oppgaven 3 ganger, og dagen etter så husker jeg det ikke. I tillegg så har vi hatt prosjekter som har tatt så mye tid, at jeg ikke har hatt nok tid til å fokusere 100 %. Huff... : ) takk for inspill.
ninuska_ Skrevet 24. mai 2010 #712 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har bare slappet av hele helgen - sammen med sambo. Det har vært deilig, men jeg merker at det stikker litt i samvittigheten nå. Heldigvis en hel uke igjen til eksamen - og i morgen skal jeg stå ordentlig på
MissStiles Skrevet 25. mai 2010 #713 Skrevet 25. mai 2010 æææææææ... sovet dårlig i natt og er fortsatt sykt trøtt... Håper jeg får skrevet noe idag!! Før jeg skal på jobb.
superior Skrevet 25. mai 2010 #714 Skrevet 25. mai 2010 Jeg har hostet opp en oppgave på 700 ord på en time, jammen ny rekord for meg gitt. N er det bare en oppgave igjen, så er det lesing-lesing-lesing, og så eksamen.
venus_ Skrevet 25. mai 2010 #715 Skrevet 25. mai 2010 Noen som vet hva som skjer om man ikke tar opp igjen en eksamen man stryker på?
Gjest Iah Skrevet 25. mai 2010 #716 Skrevet 25. mai 2010 Noen som vet hva som skjer om man ikke tar opp igjen en eksamen man stryker på? Det skjer jo ingenting. Annet enn at du ikke får omgjort lån til stipend for det faget i lånekassen.
venus_ Skrevet 25. mai 2010 #717 Skrevet 25. mai 2010 Det skjer jo ingenting. Annet enn at du ikke får omgjort lån til stipend for det faget i lånekassen. Men den kommer på kompetansebeviset? Eller går det an å ta et annet fag og erstatte det med?
Gjest Iah Skrevet 25. mai 2010 #718 Skrevet 25. mai 2010 Men den kommer på kompetansebeviset? Eller går det an å ta et annet fag og erstatte det med? Dette vet jeg dessverre ikke. Men jeg vil tro at det kommer an på hva du studerer.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mai 2010 #719 Skrevet 25. mai 2010 Men den kommer på kompetansebeviset? Eller går det an å ta et annet fag og erstatte det med? På mitt studium kommer det an på om det er et obligatorisk fag eller ikke. De andre fagene kan vi velge friere, så da går det jo an å erstatte det med noe annet hvis man føler det er umulig å oppnå ok resultat i det. Jeg er litt utenom det vanlige løpet pga fag jeg har fra før, og det virker som så lenge jeg har 180 stp inkludert de obligatoriske + nødvendige poeng med studieretningsfag (hvor det er litt å velge mellom), så kan jeg få vitnemål for bachelor (jeg kan visst også begynne på master før jeg har alle de obligatoriske, så lenge jeg har 180 stp).
MissStiles Skrevet 25. mai 2010 #720 Skrevet 25. mai 2010 17 dager til jeg er ferdig på skolen!! Helt sykt å tenke på!! Etter 3 år!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå