Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eksamen idag klokka 11, jiiiha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksamen idag klokka 11, jiiiha.

Lykke til!!

Skrevet

Venter fortsatt på resultater.. Hater å vente!!

Idag er det bachelor jobbing hjemme hos meg. Siden skolen har stengt!

Skrevet

Ble ferdig med min siste eksamen på tirsdag, nå er det bare oppgavejobbing før jeg er heelt ferdig!

Skrevet

Jeg har hatt en bra lesedag :) Og ble rent lykkelig av å gå hjem fra lesesalen i solskinn og med sommermusikk i ørene :rødme: Slike små pauser i eksamensstresset må jeg bare unne meg.

Jeg har startet opp for fullt med kollokvier med min superflinke kollokviegruppe, denne og neste uke har vi 2-3 kollokvier per uke, og siste ca 10 dager før eksamen skal vi ha hver dag. Hver person har ett tema fra pensum som de "foreleser" for de andre. Så nå må jeg sette meg ned og forberede mitt tema for i morgen. Først har jeg noen timer klinikk, så jeg får ikke tid til å gjøre det i morgen.

Første eksamen om under 3 uker, men foreløpig har ikke angsten satt seg skikkelig...håper den holder seg borte lenge...

Skrevet

Da er bacheloroppgaven ferdigskrevet og printet. I natt blir det døgning, og lesing til eksamen i morgen. Gruer meg veldig, har ikke fått lest nok. Gleder meg til morgendagen er over, da vil grammatikkeksamen være overstått og bachelor levert.

Blir jobbing i helgen, men 17.mai er det bare å kaste seg over bøkene igjen.

Skrevet

Jeg driver å repeterer for harde livet. Hater å repetere, det er møkk-kjedelig! Blæ!! Nå er jeg så lei at jeg føler for å brenne bøkene på verdens største st. hansbål! :kjefte:

Sliten og lei... Sommerferie om 12 dager! *holde ut*

Skrevet

Da er jeg offisielt ferdig! Dvs, oppgaven er ferdig, bare litt småplukk med å lage forside og fikse litt på litteraturlisten igjen. Men oppgaven er ferdig! :danser:

Printing og levering i morgen, og så er det ferie!!!

Skrevet

Andre dagen denne uka som har forsvunnet ut i influensa og soving på sofaen. Nå må jeg snart bli frisk!

Skrevet

Sommerferie om 7 dager, og 2 eksamener før den tid. Akkurat nå føler jeg at jeg kan MINIMALT! utrolig slitsomt. Jeg leser så mye nå som er overhodet mulig for et menneske, og helg og 17.mai kan jeg se lenge etter..... :(

Gjest boblebrus
Skrevet

en forferdelig hjemmeeksamen endelig innlevert! :bolledeig:

bare exphil-flervalgsprøve igjen før sommerferien! :danse: Lykke til, alle dere andre eksamensmennesker!

Skrevet

Resultatet fra semesteroppgaven skulle vært klar denne uka. Men nei.. Ikke noe beskjed om at den er forsinket heller..

Skrevet

jeg er helt enig. eksamen fremkaller bare mange humørsvingniger og uro. i natt drømte jeg at jeg og sambo krangla. (føre var tenker jeg). huff huff. måtte sende ham ut i dag for å bune båten så jeg kan få noen timer for meg selv, men jeg innser at konsentrasjonen ikke er tilstedeværende. det er så lite motiverende å lese til eksamen når hele 17 mai ryker. uni. har loddtrekning om hvem som skal ha eksamen 18 mai, i år ble det et av mine fag. kunne vi ikke heller hatt eksamen idag? jeg vil mye heller ha eksamen en lørdag, hvertfall hvis det betyr at jeg slipper å sitte inne hele 17 mai å høre på alle menneskene ute som har det gøy.

jeg likte mye bedre når man kaldte det tentamen, var ikke så alvorlig, men likevel var det det. ellers kunne jeg ønske at man hadde mange oppgaver før eksamen sånn at man i allefall hadde en anelse om hva som var naturlig å få som oppgave på eksamen... jeg liker ikke selvstudium, skal aldri melde meg på det igjen!

huff huff så negativ jeg er. tror jeg skal ta meg en joggetur å se om det hjelper. lykketil dere andre som sitter å strever med eksamensnerver...

Skrevet

Jeg fatter ikke at de idiotene som bor over meg ikke skjønner at de må vise hensyn i eksamenstiden :( De spiller kjempehøy musikk nesten hver dag, og nå er klokkn 0300 og de har fest. Greit nok at det er helg, men jeg synes eksamenstid burde være unntakstid, og de fleste normale mennesker burde skjønne at det er mange som leser til eksamen i helgene :kjefte:

Skrevet

Jeg har omgangssyken, noe som er veldig dårlig timing mtp at jeg har eksamen til fredag. Jeg orker nesten ingenting. Får håpe jeg blir frisk til i morgen!

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg har omgangssyken, noe som er veldig dårlig timing mtp at jeg har eksamen til fredag. Jeg orker nesten ingenting. Får håpe jeg blir frisk til i morgen!

Mvh Yvonne :heiajente:

God bedring :goodbye:

Skrevet

Dette går bare ikke! :| Tørr, vanskelig språkbruk i boka og et fag jeg ikke interesserer meg for i det hele tatt... Har ikke trua idag.

God bedring Yvonne

Skrevet

Dette går bare ikke! :| Tørr, vanskelig språkbruk i boka og et fag jeg ikke interesserer meg for i det hele tatt... Har ikke trua idag.

God bedring Yvonne

Der har du et godt poeng. Hvis du ikke interesserer deg i faget så vil du heller ikke lære noe. Da er det bedre å bli hjemme.

Hvis du har lyst til å engasjere deg så hjelper det ofte å starte med de tingene av faget som interesserer deg og det du kan fra før. Prøv å finne sammenhenger mellom disse og det du ikke kan eller ikke er interessert i. Ofte er det en rød tråd gjennom hele faget som du kan finne.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har fått lest ganske greit fra ca kl 11 i dag, kun avbrutt av noen småpauser, klesvask og en liten sovepause... Skal en tur ut om 2-3 timer og ta et glass vin (ett glass - skal hjem tidlig ;)). Fikk ikke lest noe i går, men tar meg likevel fri på nasjonaldagen. Eksamen er ikke før om 2 uker, så jeg tror uansett ikke det er utslagsgivende for resultatet. Har lest ferdig ukens plan i det ene faget, i det andre ligger jeg ganske langt etter (rundt 60 sider), men jeg får heller ta det igjen neste uke. Har ikke like mye undervisning neste uke som jeg hadde denne uken (denne uken var det 8-16 hver dag + kollokvie to dager), kun forelesninger 12-16 og så kollokvie tre dager. Så håper å komme i mål...

Skrevet

Siste eksamen på torsdag, og jeg har lest 20 % av pensum. Dette kan gå svært dårlig, men jeg satser på å få bestått - heldigvis er dette et uviktig fag som ikke vil telle til f.eks masteropptak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...