ninuska_ Skrevet 9. mai 2010 #621 Skrevet 9. mai 2010 I dag er siste dag med hjemmeeksamen, den skal leveres imorgen. Jeg har litt teori igjen, masse redigering, og hele konklusjonen. Jeg må klare det før jeg legger meg, så det kan potensielt bli en lang natt. Men jeg håper på det beste! Lykke til! Håper du blir ferdig med alt du har planlagt! Jeg har slappet av til nå, men skal ta fatt i bøkene straks. Var deilig å løse kryssord på senga og koble ut en liten stund når jeg har stått opp tidlig hver eneste dag nå - og like tidlig skal det bli denne uka! Ha en fin dag alle sammen!
Gjest Iah Skrevet 9. mai 2010 #622 Skrevet 9. mai 2010 I dag skal jeg gjøre MASSE, og føler at jeg har kommet ganske godt i gang. Blir veldig stresset av at jeg må gjøre flere ting på en gang, men jeg skal bite tennene sammen og virkelig gå inn for å klare alt sammen!
PecanPie Skrevet 9. mai 2010 #623 Skrevet 9. mai 2010 Åh, stressnakken har meldt seg, og selvfølgelig verre enn noen sinne! Våknet for en stund siden (klokken er her 8.21 am) og kjente at jeg var stiv ved høyre skulderblad. OK, tenkte jeg, best å ta det lungt. Så sto jeg på badet og kjente at nakken også var med på leken, og det er vondt å bevege hodet fram og tilbake. Blir litt zombie-like liksom. Jeg får ta meg en tur og kjøpe kaffe, slik at jeg ikke stivner i denne stillingen fra morgenen av. Og jeg som hadde tenkt til å være effektiv fra første øyeblikk!
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. mai 2010 #624 Skrevet 9. mai 2010 I dag er siste dag med hjemmeeksamen, den skal leveres imorgen. Jeg har litt teori igjen, masse redigering, og hele konklusjonen. Jeg må klare det før jeg legger meg, så det kan potensielt bli en lang natt. Men jeg håper på det beste! Skal levere i morgen jeg også.. Jeg mangler 1000 ord, konklusjon, litteraturliste og innholdsfortegnelse. Lover ikke så godt, dette! Lykke til med skrivingen!
Gjest Miam Skrevet 9. mai 2010 #625 Skrevet 9. mai 2010 Åh, stressnakken har meldt seg, og selvfølgelig verre enn noen sinne! Våknet for en stund siden (klokken er her 8.21 am) og kjente at jeg var stiv ved høyre skulderblad. OK, tenkte jeg, best å ta det lungt. Så sto jeg på badet og kjente at nakken også var med på leken, og det er vondt å bevege hodet fram og tilbake. Blir litt zombie-like liksom. Jeg får ta meg en tur og kjøpe kaffe, slik at jeg ikke stivner i denne stillingen fra morgenen av. Og jeg som hadde tenkt til å være effektiv fra første øyeblikk! Uff, så kjedelig da! Det er så typisk at det skjer sånne ting når man har sittet med hode i bøkene over flere uker. Du må ha god bedring iallfall Jeg bruker å få svært stiv nakke et par dager/en uke etter jeg er ferdig med eksamen, for da får jeg endelig roet ned og slappet av, og da skjer det masse Får du de berømte stresskvisene da? Jeg har fått det utbruddet. Føler meg fæl og stygg!
MissStiles Skrevet 9. mai 2010 #626 Skrevet 9. mai 2010 Neste uke kommer karakteren til den siste semesteroppgaven! Veldig spent!!
Gina_ Skrevet 9. mai 2010 #627 Skrevet 9. mai 2010 Skal levere i morgen jeg også.. Jeg mangler 1000 ord, konklusjon, litteraturliste og innholdsfortegnelse. Lover ikke så godt, dette! Lykke til med skrivingen! Huff da! Håper det går bra for deg! Jeg har skrevet det aller meste nå, så nå er det redigering. Har kommet innenfor den magiske grensa på x antall ord, så nå skal jeg finpusse, omformulere, og prøve å få en rød tråd Kanskje vi går på samme studie? Studerer du i Oslo?
PecanPie Skrevet 9. mai 2010 #628 Skrevet 9. mai 2010 Uff, så kjedelig da! Det er så typisk at det skjer sånne ting når man har sittet med hode i bøkene over flere uker. Du må ha god bedring iallfall Jeg bruker å få svært stiv nakke et par dager/en uke etter jeg er ferdig med eksamen, for da får jeg endelig roet ned og slappet av, og da skjer det masse Får du de berømte stresskvisene da? Jeg har fått det utbruddet. Føler meg fæl og stygg! Nei, jeg tror ikke jeg får stresskviser. I så fall må det være sjokoladekviser, fordi jeg overbeviser meg selv gang på gang at sjokolade er fint for å holde seg våken! I dag har jeg fått skrevet litt på essay, så nå har jeg 800-2000 ord igjen der. Jeg håper på å få skrevet minst 1000 ord til, kanskje 1200-1400. Tror det skal gå bra. Nå leser jeg litt på den eksamenen jeg tror skal gå greies. Prøver å ikke si det for mange ganger til meg selv, for da legger jeg bare bort stoffet. Senere i ettermiddag skal jeg på kollokvie og jobbe mot den eksamenen som er vanskeligst. Skal bli godt å prate med noen om faget. Lyspunktet i det hele er at om det ikke går kjempebra gjør det ikke så mye. Karakterene herfra "teller ikke" på vitnemålet jeg får i Oslo. Der får jeg bare bestått/ikke bestått. Selv om jeg veldig gjerne skulle hatt tre A-er fra et av toppuniversitetene i verden å vise fram til fremtidige arbeidsgivere.
Gjest Iah Skrevet 9. mai 2010 #629 Skrevet 9. mai 2010 Får du de berømte stresskvisene da? Jeg har fått det utbruddet. Føler meg fæl og stygg! Haha, akkurat det samme her. Har et monster på haka som jeg ikke klarer å la være å pille på. Huff, hater eksamensperioden.
Gina_ Skrevet 9. mai 2010 #630 Skrevet 9. mai 2010 Haha, akkurat det samme her. Har et monster på haka som jeg ikke klarer å la være å pille på. Huff, hater eksamensperioden. Hm, kanskje derfor jeg også har hatt flere kviser enn vanlig den siste uka? Jobber med den forbaska konklusjonen nå, er NESTEN ferdig. Bare litt lesing over den, er ferdig om en time om jeg klarer å konse. Skrevet 1500 ord i dag, oppgaven lyder ca 2500 ord... For mye
Gina_ Skrevet 9. mai 2010 #631 Skrevet 9. mai 2010 FERDIG!!! Nå skal jeg bare levere oppgaven fysisk imorgen, og etter det er det bare én vanlig skoleeksamen (takk gud, hater hjemmeoppgaver) før sommerferie!
MissStiles Skrevet 10. mai 2010 #632 Skrevet 10. mai 2010 En ny dag med bachelor jobbing!! Liker ikke mandager men men..
ninuska_ Skrevet 10. mai 2010 #633 Skrevet 10. mai 2010 Gratulerer med alle innleveringer Åh, jeg har følelsen av at når jeg drar hjem, denne fantastiske mandagen, at det er.... HELG! Og selv om jeg vet det er mandag, så virker det som om kroppen min forventer en helg
Gjest Miam Skrevet 10. mai 2010 #634 Skrevet 10. mai 2010 Nå har jeg sittet her på pc-stuen å lest i 4 timer ca! Jeg føler meg bare så flink atte. Nå har jeg KG-pause Skal researche litt på en oppgave etter på! Så skal jeg lese meeer... Føler dagen i dag er samme dagen som i går jeg, og som dagen før der igjen, osv...
Pneumonia Skrevet 10. mai 2010 #635 Skrevet 10. mai 2010 Hadde hjemmeeksamen forrige uke, og fant raskt ut at det ikke er noe for meg. For et stress. Har to skriftlige og en muntlig eksamen igjen før jeg kan ta sommerferie, men det tror jeg blir en fest sammenlignet med forrige uke.
PecanPie Skrevet 10. mai 2010 #636 Skrevet 10. mai 2010 Da har jeg startet dagen med å skrive noen hundre ord på essayet mitt. Straks frokost. Våknet av at noen kjørte helikopter mellom kl 6 og 730. Hvem kjører vel helikopter på den tiden av døgnet?! Passer dårlig i eksamensstria.
Gjest Iah Skrevet 10. mai 2010 #637 Skrevet 10. mai 2010 Her skrives det så blekket spruter. Håper jeg klarer målet mitt på 3000 ord i dag. Det er mye og jeg er bare ca halvveis, men føler at skrivingen går ganske lett nå. Og bra er det, for leveringsfristen er farlig nær.
ninuska_ Skrevet 10. mai 2010 #638 Skrevet 10. mai 2010 (endret) Da har jeg startet dagen med å skrive noen hundre ord på essayet mitt. Straks frokost. Våknet av at noen kjørte helikopter mellom kl 6 og 730. Hvem kjører vel helikopter på den tiden av døgnet?! Passer dårlig i eksamensstria. Akkurat som når naboen støvsugde kl. 03.30 (!) om natta mens de trampet rundt som elefanter De velger iallefall veldig dårlig tidspunkt av døgnet til å bedrive med disse aktivitetene. I dag var jeg på skolen i 10t. Og det verste var at jeg følte meg som verdens største nerd i det jeg så på klokka etter 10t og tenkte entusiastisk at jøss, jeg klarer ihvertfall fire-fem timer til - dette var jo gøy. Da sendte jeg melding om at sambo måtte komme og bære meg fysisk ut av lesesalen, for ellers ble jeg sittende til i natt (ja, det var etter jeg hadde mistet telling på antall kopper med kaffe jeg hadde drukket).. Å nei, det har vært en fin dag. Jeg er veldig overrasket over meg selv. Et øyeblikk følte jeg meg som superwoman - om bare alle dager var som denne Endret 10. mai 2010 av ninuska_
PecanPie Skrevet 10. mai 2010 #639 Skrevet 10. mai 2010 Akkurat som når naboen støvsugde kl. 03.30 (!) om natta mens de trampet rundt som elefanter De velger iallefall veldig dårlig tidspunkt av døgnet til å bedrive med disse aktivitetene. I dag var jeg på skolen i 10t. Og det verste var at jeg følte meg som verdens største nerd i det jeg så på klokka etter 10t og tenkte entusiastisk at jøss, jeg klarer ihvertfall fire-fem timer til - dette var jo gøy. Da sendte jeg melding om at sambo måtte komme og bære meg fysisk ut av lesesalen, for ellers ble jeg sittende til i natt (ja, det var etter jeg hadde mistet telling på antall kopper med kaffe jeg hadde drukket).. Å nei, det har vært en fin dag. Jeg er veldig overrasket over meg selv. Et øyeblikk følte jeg meg som superwoman - om bare alle dager var som denne Oi, jøss. Jeg tenkte også "superwoman". Bra jobba hvertfall! Gleder meg litt til å komme tilbake til trauste Blindern med trauste lesesaler og kjip kaffe. Nå er jeg særdeles spent på hvordan eksamenene mine går i morgen. Har jobbet ganske dårlig. På en annen side, kom gjennom pensum for et par uker siden, og stoff har blitt repetert i alle forelesninger. Så egentlig er man jo ganske bra rustet. Får vel bare ha trua!
PecanPie Skrevet 11. mai 2010 #640 Skrevet 11. mai 2010 Første eksamen overstått, tror den gikk ganske dårlig. Klarte å svare på for mange spørmsål! At det går an! Jaja, i alle fall ferdig med den da! Ny eksamen om bare noen timer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå