Skusla Skrevet 20. august 2003 #1 Del Skrevet 20. august 2003 NÅÅÅÅ er det "bare" 26 dager igjen til jeg og min kjære reiser til Usa.. Kan nesten ikke vente. Det er tre år siden jeg var der sist, å så broren min, så det blir utrolig fint. Noen som har tips til meg? Jeg har vært i USA noen ganger før, men jeg blir alltid glad for tips ang shopping ol. Skal til Atlanta. Om noen har vært der, og har noe å fortelle så hadde jeg blitt veldig glad.. Hilsen ho som gledaaa se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 20. august 2003 #2 Del Skrevet 20. august 2003 Å så kjekt jeg har så lyst å reise til Usa. Kos dere masse der da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 20. august 2003 #3 Del Skrevet 20. august 2003 *telle ned sammen med Skusla* :blunke: 26 dager igjen, vennen :D Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atacand Skrevet 20. august 2003 #4 Del Skrevet 20. august 2003 USA eller United Bulk er et bra sted,jeg har vært i Tennesee og Texas.Disse to stedene er for cowgirls & cowboys. Jeg er cowgirl light og Texas er det varmt og godt.Dallas er en by som ble spessiell for meg fordi jeg besøkte stedet hvor JFK ble drept. Jeg mines den dagen i november med smerte Hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 21. august 2003 #5 Del Skrevet 21. august 2003 Heisann Skusla....25 dager igjen nå :D Her er en liten link til deg shopping i Atlanta Klem, Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 21. august 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 21. august 2003 Hehe, takk A.L Har vært innom den før, og lagt den linken til favoritter... :D Alltid beredt. Bare 25 dager igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 23. august 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 23. august 2003 23 DAGER IGJEN Det har nesten ikke gått opp for meg skikkelig at jeg faktisk SKAL reise. Det er så utrolig på en måte. Når det er så lenge siden jeg har sett de, og nå at jeg ENDELIG skal bort å se de. Få gi broren min- verdens beste bror- en god, lang klem. Få SE han i øynene. Kan nestne ikke forstå at det SKJER .. Kommer til å grine som bare det, når jeg ENDELIG ser han på W.B. Hartsfield. Reisa kommer til å føles ut som mnd'er. Å sitte på flyet bortover, å bare VENTE på at snart, snaaart får jeg se de igjen. Føler at humøret mitt stiger bare ved tanken... Får ta med meg sovetabletter, så jeg sover hele turen. Da går det fort da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. august 2003 #8 Del Skrevet 23. august 2003 Denne turen har du fortjent BIG TIME, Skusla!!!! Gleder meg med deg - og kan hjelpe deg med tellinga! Kleeem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. august 2003 #9 Del Skrevet 23. august 2003 Jepp, det har du. Det kommer til å bli SÅ BRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. august 2003 #10 Del Skrevet 23. august 2003 ååååååååååååååååååååååå sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. august 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 29. august 2003 Care; Du har fått deg en super avatar! :D Sexy mama... Veeeel, i dag er det "bare" 17 dager igjen til avreise... Hurra og atter hurra..... Nå har jeg nedtelling for fullt, men hjemmelaga nedtellingskalender og det hele.. Første jeg gjør hver morgen er å krysse ut enda en dag. Takk for koselige innlegg Kverula og Middis. Det satt jeg pris på. Føler jeg har fortjent turen selv også egentlig. Det er så lenge siden, og det skal bli terapi i seg selv å få møte bror igjen. Vel, da må jeg stikke. Fysio kaller.... 17 dager, 17 dager, 17 dager, 17 dager, 17 dager... Weeeeh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 29. august 2003 #12 Del Skrevet 29. august 2003 Velkommen hit!!! Ikke glem Hvor i Atlanta skal du bo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 29. august 2003 #13 Del Skrevet 29. august 2003 Har egentlig aldri hatt den store drømmen om USA, men etter å ha vært der i vår, var det kjærlighet ved første blikk. Moren min vokste imidlertid opp hos sine besteforeldre og min oldefar (Hennes bestefar) bodde i USA fra han var 17 til han var 37. Det påvirket ham selvfølgelig og han viderførte nok mye av dette til min mor. Reiser over igjen i februar/mars og planen er å starte i DC og kjøre sørover. Målet er New Orleans, men på veien skal vi i hvertfall innom Spartanburg i South Carolina... Har en del bra shoppinglinker, men de ligger på jobb-PC'n. (Kan finne dem frem når jeg kommer dit...). Ellers er det beste tipset å kjøpe "amerikanske" varer (Stort sett produsert i Kina...) som Ralph Lauren, Tommy Hilifiger, Calvin Klein, Levi's, Docker's, Nike, Adidas o.s.v. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 30. august 2003 #14 Del Skrevet 30. august 2003 16 dager igjen - ikke sant? :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 30. august 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 30. august 2003 Jooooooo... :D 16 DAGER IGJEN... Care, you are the best.. hjelper meg med nedtelling... :D Fru. Com- Jeg skal bo i Marietta. Gleder meg noe sykt til å se Atlanta.. Har jo vært i USA noen ganger før, og jeg har forelsket meg helt i landet. Det er noe eget ved Amerika.. Vet ikke helt HVA men jeg elsker hvertfall å være der. Begge foreldrene mine gikk på College der borte, og pappa jobbet der borte for noen år siden. Uansett, så har jeg aldri vært i Atlanta, eller på Østkysten for den del. Likte godt vestkysten jeg, men nå blir det morsomt å se hvrodan det er i øst. Hadde vi hatt litt bedre tid skulle vi reist litt rundt til Florida, New Orleans osv, men men, det får heller komme neste gang vi reiser bortover. Har masse linker til klær og sånn jeg også Leo, men jeg tar GJERNE mot flere om du har.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 1. september 2003 #16 Del Skrevet 1. september 2003 Atlanta er så langt jeg kan huske, en superduper by! Er noen år siden jeg var der sist (12), men dog. Vil du gjøre noe ultra-turist-små-artig har du alltid Coca Cola museet. Jeg syns den type ting er litt sånn moro, jeg da! Ellers har du "the Varsity" som er en av USA's mest berømte fast-food restauranter, type, der har alle kjendisene spist, osv. Hører til Georgia Tech's Campus. Husker ikke helt hvorfor det skal være så bra der, men det skal det altså :D Når det gjelder klær og sånn, sjekk ut American Eagle Jeans. Jeg var i Statene i sommer, og ble veldig poitivt overasket over dette merket. Lee og Levis buksene var "really shitty", men veldig rimelig med jeans... Kos deg masse, tenker alvorlig på en tur i oktober! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 1. september 2003 #17 Del Skrevet 1. september 2003 I Atlanta har de et museum for Martin Luther King jr, dit kom jeg meg aldri, tror det er bedre enn Coca Cola. Det var ikke så utrolig om å gjøre. Det er fint å gå ut i Buckhead, masse barer og danseplasser på et mindre område. Peachtree avenue er en av hovedårene fra sentrum, Buckhead ligger langs den. Hvis du vil handle seriøst, så bør du sjekke ut Outlet malls, eller Outlet's som de kaller dem. Alle merker har outlet's, hvor de selger til ofte sterkt nedsatt pris. Et outlet mall har en samling av alskens merkebutikker, heter det ikke fabrikkutsalg på norsk? Det er ikke særlig utbredt eller populært i norge da, de selger som regel bare rask og andre/tredje sortering på fabrikkutsalg her, ikke ordentlige ting. Outlets i Atlanta Så har du jo olympiaparken da, det er et hotell som ligger kliss inntil olympiaparken som har snurre-tårn med restaurant. Det er absolutt flott å ta en drink der mens man titter ut på lysene i en mørk kveldsby. Ha en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.com Skrevet 1. september 2003 #18 Del Skrevet 1. september 2003 Dersom du skal ut på nattklubb ville jeg valgt Midtown or Downtown istedet for Buckhead, fordi Buckhead har forandret seg veldig disse siste årene. Outlet'en North på 400 er veldig bra så her trenger du ihvertfall en halv dag. GOD TUR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 2. september 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 2. september 2003 Outlet mall'ene er IKKE ukjent for meg ... ' Har vært i Usa noen ganger før, så jeg har vært på ett par noen ganger ja.. Gleder meg. Ellers; Takk for tipsene dere. Setter stor pris på de. *Skusla skriver flittig opp i notatboken sin* :D Ja, for nå er det BARE 13 DAGER IGJEN..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 14. september 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 14. september 2003 Hei hei NÅ er det dagen før dagen, og jeg er nesten ferdig med all pakkinga. Jeg gleder meg noe sinnsykt, og jeg kan nesten ikke tro at jeg nå skal reise,.. Endelig. Takk for alle koselige innlegg, hilsner både her og i dagboka mi + på PM. Kommer til å savne dere... :D stor klem fra Skusla- snart reiseklar....,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå