Gå til innhold

vil gutter dulles med når de er syke?

Gjest Gjest_jerry_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jerry_*

hei!

jeg var nylig hos en jeg driver litt på med, da han plutselig fikk kjempvondt i hodet. visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, hadde nettopp tenkt å dra hjem. jg åpnet vinduet og ga han litt vann, også spurte jeg om han ville at jeg skulle være der eller ikke. men han sa bare "det er jo ikke noe kult for deg". da sa jeg at jeg gjerne var der om han ville, hadde ikke hatt noe i mot det i det hele tatt. - fikk bare samme svar..

jeg tenkte at enten så var det et hint om at han ville at jeg skulle bli, men ikke turte å si det. eller et hint om jeg skulle gå...

siden vi ikke er sammen følte jeg det ble litt mye om jeg skulle vært der og passet på, så jeg gikk. jeg er ikke den moderlige typen. men for han kunne jeg gjerne vært der..

hadde foretrukket å være alene selv i den situasjonen, så jeg gikk.

tror dere han ble skuffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neste gang så spør du ham, betyr det at du VIL at jeg skal gå, eller VIL du at jeg skal bli.

Så gjør du det han sier. Rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinne, men typisk meg å si sånne ting, det. Vil gjerne ha hjelp/trøst, men blir for redd for at den andre ikke skal like seg/synes situasjonen er kjip/kjede seg osv. Tenker han ville at du skulle bli, men ikke ville at du skulle føle deg nødt til noe eller slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til TS : nei for all del, tror ikke det er så mange gutter som liker å bli dullet med når de er syke. Ikke jeg heller.

Viktigere å lytte til hva han sier : ikke noe trivelig for deg når han fikk sin hodepine. Da er det helt greit å gå. Det hadde vært ok for meg også. Ingenting å være bekymret over, men heller vis at du bryr deg ved å spørre via sms/tlf hvordan det går med ham, og eventuelt noe du kan gjøre for ham isåfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenker at det er heilt greit at du stakk, sidan dokke ikkje er skikkelig ilag og han svarte difust.

Men sånn generelt så trur eg gutar lika godt å bli dulla litt med når dei er sjuke. Dei er jo tross alt veeeeeldig sjuke (10x sjukare enn vi er, minst!) og då er det godt med litt ekstra oppmerksomtheit :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikser ikke mannesjuken! Hvordan kan menn få en forkjølelse til å være dommedag?

En venninne av meg er idolet mitt når det kommer til akkurat det der. Dersom kjærester ringer til henne og sier (les: syter og ynker seg) at de er syke, sier hun ganske enkelt:

"Ja, ok. Da snakkes vi om en ukes tid da. God bedring"

Klikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det ikke er mulig å si at gutter/menn vil det ene eller andre når de er syke. Det er vel individuelt hvor mye eller lite dulling man ønsker. Hvordan èn bestemt person ønsker å bli behandlet når han er syk er det jo ingen her som kan vite noe om, det kan TS bare finne ut ved å spørre personen selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikser ikke mannesjuken! Hvordan kan menn få en forkjølelse til å være dommedag?

Jeg vet! Når menn er syke, så er det som om de er dødssyke. Men når vi jenter er syke, så spiller det ingen rolle. Da holder de seg unna. Hm..

Tror det var like greit at du gikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn jeg kjenner ringer mamma når de er syke..... :skratte:

Min mann liker å bli tatt vare på når han er syk.

Han syns det er deilig når jeg lager en kopp te, og pakker teppet ekstra godt rundt ham når han har feber og fryser, og han syns det er godt at jeg tømmer bøtta når han har oppkastsyken.

Er han stiv i skuldrene så masserer jeg, og har han svettet ut dynen etter natten, så skifter jeg på den.

Dette kommer helt naturlig for meg - det er godt å få dulle litt med ham! :)

Han gjør ikke like mye for meg om jeg er syk, men han prøver da i det minste :)

Og så lager han som regel middagen da - og det er jo deilig å slippe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...