Gå til innhold

Hvordan feirer dere nyttårsaften?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nyttårsaften er årets mest oppskrytte dag/kveld ;)

Tror aldri jeg har vært på en skikkelig bra fest da...

De siste årene har vi vært hjemme her (har hund og barn), bedt de som vil komme og har laget god mat.

Et år var faktisk jeg og sambo alene nyttårsaften, og jeg holdt på å grine da vi fant ut at det ble sånn, men det var faktisk kjempehyggelig! :)

I fjor satt vi ute i boblebadet med bobler i glasset og så på raketter; helt fantastisk :)

I år vet jeg ikke hvem eller hvor mange vi blir, men en kalkun på 5,5kg er kjøpt inn, så får vi se.

For kalkun må man ha! Helstekt er best. Med hjemmelaget potetmos, min gode spesialsaus, rosenkål, minigulrøtter, soppstuing og rørte tyttebær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest heipådeg_*

Ifjor var vi på middag o fest uti de små timer, hos et vennepar av oss som bor 5 minutter fra vårt hus. For første gang på år & dag, faktisk, siden vi har 3 barn på 3,7 og 17.

17-åringen tilbød oss nyttårsaften ifjor, for han fikk alltid prioritet på helger osv.. ,og vi takket overrasket og med glede jatakk. :)

Det var skikkelig stilig nyttårsaften ifjoe- vi hadde det kjempemorro, men iår, når eldstesønnen vår har blitt 18, er vi faktisk storfornøyd med "avbrekket" vi fikk ifjor, og har lyst til å tilbringe nyttårsaften med bare oss & barna ( med eller uten 18-åringen, som skal på fest med "dama" ). Hele julen blir feiret med familie & venner i Frankrike, hvor min mann er ifra, og vi er tilbake i Norge den 30.12 Gleder oss masse til å feire alene,sammen med barna - vi skal gjøre det skikkelig kos, og tviler ikke ett sekund på at vi vil nyte hvert sekund! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...