Gå til innhold

~ Anti-vinterkampanjen 2003 ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Jeg er også med, men tar perm i desember. Jeg elsker jul og alt det innebærer, men i januar er det frem med varmtvannsbøttene, da går Tex løs på snøhaugene utenfor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også være med...Der jeg er fra hadde vi for fire år siden inten mindre enn 3, 5, tre komma fem ja, meter snø...så ikke folk på flere uker...

Så jeg melder meg inn og betaler gjerne ekstra kontigent for å slippe snøen i år????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg melder meg inn og betaler gjerne ekstra kontigent for å slippe snøen i år????

Vet ikke om jeg kan love noe, men kontigenten kan uansett settes inn på kontonr. 2456.56.23145.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med' date=' men tar perm i desember. Jeg elsker jul og alt det innebærer, men i januar er det frem med varmtvannsbøttene, da går Tex løs på snøhaugene utenfor....[/quote']

Enig med deg.. Jul er koselig .. men vi behøver ikke sne annet enn på julaften og kanskje førstedag :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
...og vinteren nærmer seg med stormskritt.

Hadde jeg hatt muligheten til å stoppe den, hadde jeg uten tvil gjort det!

Har du forsøkt å stoppe den da, Livets datter?

Forsøk litt til da....

Kom opp på fjellet for noen dager siden, 10-15 cm nysnø... :x

Den er heldigvis borte nå, men kommer nok igjen... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde igår. Tok med meg en stor gryte ut på gårdsplassen, og puttet oppi alle ingredienser som brukes til en "stoppe-vinteren-formel"; Inngrodde tånegler, pungen fra en død rotte, hår fra manen på en hest osv... Så nå er det bare og vente og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde igår. Tok med meg en stor gryte ut på gårdsplassen' date= og puttet oppi alle ingredienser som brukes til en "stoppe-vinteren-formel"; Inngrodde tånegler, pungen fra en død rotte, hår fra manen på en hest osv... Så nå er det bare og vente og se.

Virker jo.... :lol:

I vertfall for i dag.... :ler:

Skal se i min store klokebok, kanskje jeg også kan bidra litt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candyfloss

Æsj, liker ikke vinter.

Blir i dårlig humør.

I desember hadde det vært 2årsdagen til meg og eksen min. EKSTRA ille!

Hater snøen som legger seg overalt, hendene som blir blå og kalde, ... så mye mas og tjas med jakke, luer og skjerf... sommer 4ever! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...