Gå til innhold

~ Anti-vinterkampanjen 2003 ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Julaften er den eneste dagen den KAN være snø!

*husjer vinter-vennlige Ragnhild ut av tråden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem inviterte snø elskere. ikke snakk om jul enda da, blir i dårlig humør jeg nå. er litt tidlig og begynne og øve på glade jul er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og kulde og is på trappa og masse klær og vasse-i-snø-fordi-jeg-ikke-rekker-å-måke-før-jeg-skal-på-jobb og skrape is av bilen og ringe jobben fordi bilen ikke starter og så rekker jeg ikke møtet heller fordi naboen kjørte av veien og må ha hjelp til å komme seg opp... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det snart jul. Blir ikke det koselig dere? ;)

JOOOOO!! :hoppe::hoppe:

Om vinteren er det dessuten ingen ekle insekter eller varm sol som gjør at svetten renner, og man kan tenne levende lys og krype under pleddet med en god bok og bare koooose seg.

*liker vinteren*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til Linemor - er beæret over en slik utmerkelse etter kun kort tids medlemsskap, men hva sier formann Livets Datter til det?

-bøyer seg i støvet og skyver vinteren laaangt fram-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Er med for dette er en klubb som passer for meg, hater kulde, snø, slpas, vinter, kuldegrader, mørketiden i det store og det hele, og flytter derfor til Spania når vi er ferdig på skolen, gleder meg virkelig bort fra kulden :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til Linemor - er beæret over en slik utmerkelse etter kun kort tids medlemsskap, men hva sier formann Livets Datter til det?  

Etter nøye overveielse har jeg bestemt meg for å godkjenne ditt æres-medlemskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

...og vinteren nærmer seg med stormskritt.

Hadde jeg hatt muligheten til å stoppe den, hadde jeg uten tvil gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...