Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #1 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg trenger oppskrifter på julekaker som er kjappe å bake og som ikke krever at deigen står kaldt natten over. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 11. november 2009 #2 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg bruker denne oppskriften, den er superenkel pluss at en deig gir mange slag. Den skal stå kaldt et par timer så er den klar til bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #3 Del Skrevet 11. november 2009 Takk for svar! Dessverre er et par timer også for lang tid. Jeg trenger noen oppskrifer som eg kan røre sammen og bruke med en gang. Jeg uttrykte meg dessverre dårlig der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Markjordbær Skrevet 12. november 2009 #4 Del Skrevet 12. november 2009 Vepsebol er gode! her er en av mange oppskrifter der ute: http://www.matoppskrift.no/sider/oppskrift23144.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yummy_Mummy Skrevet 12. november 2009 #5 Del Skrevet 12. november 2009 Havremakroner kakemenn kokosmakroner serinakaker risboller Ferdig pepperkakedeig fra butikken er ikke noe nederlag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå