Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #1 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg ønsker meg Dr. Martens-sko. :D Modell 1914 eller 1490, tenkte jeg. Hvordan er de å gå med, er de vonde og harde, eller er de komfortable? Har hørt at de kan være glatte på is og snø. Stemmer dette? Jeje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2009 #2 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg ønsker meg Dr. Martens-sko. :D Modell 1914 eller 1490, tenkte jeg. Hvordan er de å gå med, er de vonde og harde, eller er de komfortable? Har hørt at de kan være glatte på is og snø. Stemmer dette? Jeje. jeg også.. 1490! de er kjempe kule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 12. november 2009 #3 Del Skrevet 12. november 2009 Gode å gå med etter at dei er gått inn, men mine gnagsår-rekordar er alle sett med DMs. Dei er livsfarlege på snø og is. Ellers bør du sjekke sålen skikkeleg, nokre gonger kjem spikaren frå såla gjennom og opp i hovedsålen, og det er ikkje så stas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. november 2009 #4 Del Skrevet 12. november 2009 De er vonde å gå inn, men når de først har blitt det er de veldig behagelige. Og de er kvalitet, så de varer. Jeg har hatt mine i 5 år nå, og det er fortsatt yndlingsskoparet mitt. (jeg har 1914) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 12. november 2009 #5 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg elsker Dr.Martens! Eneste som er litt kjipt, utenom det som allerede er nevnt, er at de er nokså tunge å gå med.. man får jo DE trente leggene av en tur med martens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå