Gå til innhold

Dr. Martens-sko

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker meg Dr. Martens-sko. :D Modell 1914 eller 1490, tenkte jeg. Hvordan er de å gå med, er de vonde og harde, eller er de komfortable? Har hørt at de kan være glatte på is og snø. Stemmer dette? Jeje.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg Dr. Martens-sko. :D Modell 1914 eller 1490, tenkte jeg. Hvordan er de å gå med, er de vonde og harde, eller er de komfortable? Har hørt at de kan være glatte på is og snø. Stemmer dette? Jeje.

:)

jeg også.. 1490! de er kjempe kule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode å gå med etter at dei er gått inn, men mine gnagsår-rekordar er alle sett med DMs. Dei er livsfarlege på snø og is. Ellers bør du sjekke sålen skikkeleg, nokre gonger kjem spikaren frå såla gjennom og opp i hovedsålen, og det er ikkje så stas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vonde å gå inn, men når de først har blitt det er de veldig behagelige. Og de er kvalitet, så de varer. Jeg har hatt mine i 5 år nå, og det er fortsatt yndlingsskoparet mitt. (jeg har 1914)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Jeg elsker Dr.Martens! Eneste som er litt kjipt, utenom det som allerede er nevnt, er at de er nokså tunge å gå med.. man får jo DE trente leggene av en tur med martens :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...