Gå til innhold

Noe ekstra i kirken...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en venninne som er kjempeflink til å spille fløyte. Teller på fingrene om jeg skal spørre henne om hun kan spille for oss, men er litt usikker på om hun blir støtt for at hun ikke er bedt (dette er en venninne jeg hadde god kontakt med i studietida, men mer sporadisk i årene etterpå). Tror nok jeg kommer til å spørre henne, forhåpentligvis synes hun det er koselig å kunne delta på vielsen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tidligere trompetlærer skal spille, og i tillegg håper vi å få til solosang og duett. Vielsen er det viktigste på hele dagen, og er derfor det vi jobber mest for at skal bli perfekt. Siden både jeg og samboeren min er opptatt av musikk, vil vi derfor ha mye musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spurt min ene kusine om hun og søsteren vil spille (fløyte og fiolin). Må nok ringe min andre kusine også. De er veldig flinke og har begge studert musikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en venninne som er kjempeflink på obo som spilte to soloinnslag og var med på utmarsen sammen med organisten (som også er en venninne av oss). Dessuten leste min søster på 12 år (som også var brudepike) et fint lite dikt om kjærlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstera mi skal spille harpe... ellers har vi planer om å samle et lite musikkorps av venner og familie til å spille Jan Magne Førdes "Bruremarsj" til utmarsjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Solosang av en venninne, en venn spilte piano til. I tillegg sang en gruppe venner en nydelig sang. Og 2 venner tok seg av tekstlesingen. Personlig og fin vielse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi hadde dette ;

Før ekteskapsinngåelsen sang et acapella kor " Ett liv med dig"

Etter ekteskapsinngåelsen spilte en kompis et vakkert fiolinstykke.

Til inn og ut marsj var det orgel og trompet .

Koret sang en sang til ....

Vi fikk myyyyyyyyyyyyyyyyyye skryt for spes koret fordi det var så annerledes og vakkert.

En annen ting var fiolinisten som pakket inn "JA`et " på en nydelig måte..

En verdensvant tante mente det var det vakreste bryllupet hun hadde vært i fordi det var så ekte og at det lå mye arbeid og gjenomtenkthet i det..

Jeg ser tilbake på vielsen som det største den dagen - enda vi hadde en fantastisk fest etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha trompet og orgel til inngangsmarsj, to solosanger og forlover som leser tekst. Gleder meg så ufattelig mye!

Har jobba litt med valg av program for det er det viktigste som skjer i løpet av hele dagen for oss.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skal ha to solosanger, Det vackrasta og The Rose. Har ikke spurt noen enda, men har ideer om hvem som kan bli aktuelle... hvis de vil og kan da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble overrasket med en fløyte-solo. DEt var en potpurri av mange romantiske og flotte melodier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt til det, men min forlover hadde ordnet med en overraskelse til meg.

:hoppe:

Hun hadde ordnet med en som spilte saksofon solo i kirken.

Det var bare helt utrolig nydelig, og jeg kan ikke takke forloveren min nok. :hjerte:

Da han spilte 'Kjærlighet' (Sissel Kyrkjebø) begynte tårene å trille.

Dette var min svigermors favoritt sang. Hun gikk bort for 2 1/2 år siden, men på denne måten fikk hun liksom være en del av sermonien. :)

Dersom noen bor i Oslo området kan jeg ordne kontakt med han om noen er intressert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi skal ikke gifte oss i kirke men på det nye Tinghuset her i byen. Var å så på vigselsrommet like etter at Tinghuset var ferdig og det er rett og slett nyyyyydelig!!

Men, er det noen her som også har/skal gifte(t) seg borgelig?! Vi har fått papirer fra Tinghuset og der sto det bl.a at man kunne ha musikalske innlegg hvis man ville og jeg lurer på noen her har noen ideer?? :)

Scorpina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren til samboeren min skal synge to sanger, men vi får ikke vite hvilke før den store dagen. Det blir hennes store overraskelse til oss. Og så skal hun nynne til inngangsmarsjen - "Bruremarsj" av Førde. Blir sikkert nydelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi hadde ei jente som sang "Mitt hjerte er ditt" av Alf Prøysen og "Kjærlighet" Sissel Kyrkjebø. Det var helt nydelige sanger. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...