Gjest Ethereal Skrevet 20. august 2003 #1 Del Skrevet 20. august 2003 Etter å ha hatt kort hår i flere år, har jeg nå begynt å få litt lengde på håret, og frisøren har brukt rettetang på mitt fra før av glatte hår. Hun anbefalte at jeg kjøpte en selv, men de tengene som selges hos frisøren, koster 1500,- Har noen anbefalinger til meg? Den bør være lett å bruke, og ikke skade håret. Dessuten har jeg hørt at keramiske plater er bedre enn metallplater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 20. august 2003 #2 Del Skrevet 20. august 2003 Dt er riktig at du bør ha med keramisk topp. Jeg anbefaler kjøp hos frisør. Men ikke alle er like dyre! Her i Trondheim koster de rundt 1000,- men jeg kjøpte hos en frisør et stykke utenfor byen og fikk den til 598,-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 20. august 2003 #3 Del Skrevet 20. august 2003 All varmebehandling skader håret, men det finnes beskyttende produkter å få kjøpt. Hvis du bruker et slikt, slites ikke håret så fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå