Gjest lykkelitn Skrevet 11. november 2009 #21 Del Skrevet 11. november 2009 jeg er vel litt heldig jeg da, siden jeg er 160 høy :D skal lete bra lenge før jeg finner en mann som er mindre:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #22 Del Skrevet 11. november 2009 Drit i hva de andre sier, jeg trodde selv aldri jeg kom til å falle for lave menn inntill jeg møtte en som bare tok pusten fra meg på alle måter. Og han er virkelig lav, kanskje på lik høyde som meg, 160 eller noe. Men det er akkurat det jeg finner interessant ved ham. Tviler på at jeg ville falt for ham på samme måte om han var skikkelig høy. Vet ikke hvorfro, kanskje jeg finner høye, kjekke menn skremmende? Hadde gitt blaffen i om han var lavere også! Teit å måle ting utifra høyde, liker dere hverandre kan de andre bare holde meningene for seg selv. Ikke la det gå for mye inn på deg iallefall, litt dumt om sånt drit skal ødelegge et skikkelig fint forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Rune_* Skrevet 11. november 2009 #23 Del Skrevet 11. november 2009 For å være ærlig så ser det rimelig dumt ut, der hvor damen er høyere enn mannen. Rollene blir jo helt snudd på hodet, hvor mannen blir den svake og feminine, og damen blir den store og sterke. Kan garantere at mannen din kommer til å slite psykisk med dette, selv om man ikke tør å innrømme det overfor deg. Det vil også garantert ligge i bakhodet ditt, kanskje uten av du er klar over det. Fra naturens side så er det ikke "riktig" at damen er høyere enn mannen, og slike instinkter er viktig å være klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 11. november 2009 #24 Del Skrevet 11. november 2009 For å være ærlig så ser det rimelig dumt ut, der hvor damen er høyere enn mannen. Rollene blir jo helt snudd på hodet, hvor mannen blir den svake og feminine, og damen blir den store og sterke. Kan garantere at mannen din kommer til å slite psykisk med dette, selv om man ikke tør å innrømme det overfor deg. Det vil også garantert ligge i bakhodet ditt, kanskje uten av du er klar over det. Fra naturens side så er det ikke "riktig" at damen er høyere enn mannen, og slike instinkter er viktig å være klar over. Hvorfor er det viktig å være klar over? Og hvor i naturen er det bestemt at mannen skal være høyere? Merkelig påstand. Napoleon var en liten mann, det samme var Alexander den store(til tross for tilnavnet). Tror ingen mente at de var pinglete og umandige av den grunn. Jeg lurer på om TS egentlig elsker denne mannen så høyt, når det er så viktig med høyden hans? Hadde kjæresten min vært kortere enn meg, hadde jeg gitt blaffen i det. Det er da ikke høyden hans som avgjør hva jeg føler for han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 12. november 2009 #25 Del Skrevet 12. november 2009 Ehh, er 180 for høyt til å være en dame Øhm, ja... Gjennomsnittshøyden for kvinner er 167/8, og for menn 178/9. Så du er høyere enn en gjennomsnittsmann, og han er høyere enn en gjennomsnittskvinne. I tillegg er du 13 cm høyere enn gjennomsnittskvinnen, mens han bare er lavere enn gjennomsnittsmannen med 9 cm. Så du er mer unormal enn ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest emmeline Skrevet 12. november 2009 #26 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg synes det ser dumt ut når kvinnen er høyere enn mannen, unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 12. november 2009 #27 Del Skrevet 12. november 2009 Napoleon var en liten mann, det samme var Alexander den store(til tross for tilnavnet). Aleksander den store fikk tilnavnet på grunn av _en_ stor kroppsdel. Derfor han var så poppis blant damene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest korreksjon Skrevet 12. november 2009 #28 Del Skrevet 12. november 2009 Napoleon var en liten mann Et godt eksempel på feilinformasjon om Napoleon er høyden. I historiebøkene har det hett at han var liten, men det stemmer ikke. Han var ca 169, og det er faktisk 4 centimeter lenger enn gjennomsnittshøyden på svenske soldater på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 12. november 2009 #29 Del Skrevet 12. november 2009 Så lenge du er tiltrukket av ham synes jeg du bør gi det en sjanse, tenk om han er drømmemannen og så gir du slipp på ham? Ikke bry det om hva venninnene dine sier. Alle har sine preferanser, og hvis du tenker på det er det sikkert noe med kjærestene til venninnene også som gjør at de er helt uaktuelle for deg, men perfekte for dem. Det er følelser og samhørighet som skaper et forhold, ikke hvorvidt man har fulgt reglene for høyde, vekt, utseende, etc... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 12. november 2009 #30 Del Skrevet 12. november 2009 Dette er bare nok et eksempel på at kvinner ikke greier å tenke selv ei heller å ha egne meninger og stå for dem. Merker det altfor ofte på jobben. Vi er 6 menn og 8 kvinner. Hvis en av oss gutta har en diskusjon eller konflikt med en av kvinnene der må de alltid søke trøst hos de kvinnelige kollegaene etterpå gjerne med timeslange samtaler for å få bekreftelse på at de de mener er "riktig". De greier rett og slett ikke ha en egen mening om hva de synes er bra eller dårlig når det kommer til stykket. Tja, tror nok heller du legger noe annet i den trøsten, enn det kvinner gjør. Kvinner vil i større grad teste ut sine egne meninger, for å forsikre seg om at de faktisk mener det de mener. Ikke bare gå rundt og mene noe man egentlig ikke har stått inne for på flere år. Men du må vel være kvinne for å skjønne den tankegangen Et godt eksempel på feilinformasjon om Napoleon er høyden. I historiebøkene har det hett at han var liten, men det stemmer ikke. Han var ca 169, og det er faktisk 4 centimeter lenger enn gjennomsnittshøyden på svenske soldater på den tiden. Hæ?! :klø: Noe jeg har gått glipp av? Napoleon var fransk Jeg har vært sammen med en som bare var noen få cm høyere enn meg. Det var selvfølgelig ikke avgjørende, men jeg husker at jeg syntes det var kjipt å rave over ham når jeg hadde høye heler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertil Skrevet 12. november 2009 #31 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg vet ikke men føler at samfunnet har mange fordommer mot lave menn. En høy og kjekk mann er noe alle liker, mens lave menn blir bare disset ned. Spesielt blant jenter, mange av mine veninner har fortalt meg at de ser ikke engang på fyren hvis han er under 185 cm. Jeg vet ikke, men når denne prinsen kom i mitt liv, erobret han mitt hjertet slik engang Napoleon og Alexander den store erobret store landområder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest korreksjon Skrevet 12. november 2009 #32 Del Skrevet 12. november 2009 Stjerne, opplysningene er hentet fra en svensk historiker, ergo svenske soldater... Litt misvisende. Du Bertil, hvor gammel er du egentlig? Enten elsker du ham og da gir du faen, eller så lar du ham gå sånn at han kan finne ei dame som elsker ham mer enn hun bryr seg om hva lavpannede grunne venninner sier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 12. november 2009 #33 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg vet ikke, men når denne prinsen kom i mitt liv, erobret han mitt hjertet slik engang Napoleon og Alexander den store erobret store landområder Personlig vet jeg ikke om er så hypp på å få hjertet mitt erobret i hverken Napoleons eller Alexander den store sin stil Uansett, hvorfor bryr deg deg om hva folk sier hvis han betyr så mye for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 12. november 2009 #34 Del Skrevet 12. november 2009 Ehh, er 180 for høyt til å være en dame ehh, ja, det er det vel ingen tvil om hvis du begynner å se rundt deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 12. november 2009 #35 Del Skrevet 12. november 2009 Personlig vet jeg ikke om er så hypp på å få hjertet mitt erobret i hverken Napoleons eller Alexander den store sin stil Uansett, hvorfor bryr deg deg om hva folk sier hvis han betyr så mye for deg? nei, du sier noe der...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertil Skrevet 13. november 2009 #36 Del Skrevet 13. november 2009 Det er spesielt foreldrene mine som ikke syns noe om dette. Jeg er deres enebarn og de har alltid vært opphengt i mine valg og nysjerrige på alt. Jeg er vant til å få mye oppmerksomhet av folk rundt meg, og nå som jeg finner min store kjærlighet kommer det mange spydige kommentarer som skjærer hjertet tvers gjennom. Det er sårt og smertefult, og ikke lett å beskrive. Han er drømmemann, men for dem er han ikke god nok for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2009 #37 Del Skrevet 13. november 2009 Og tenker du at det er du eller foreldrene som skal være kjæreste med denne mannen? Du trenger å bli voksen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann20 Skrevet 13. november 2009 #38 Del Skrevet 13. november 2009 Han er drømmemann, men for dem er han ikke god nok for meg. Da må du bevise for dem at han er god nok for deg, hvis det betyr sååå mye om hva de syns om høyden på kjæresten din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå