Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Del Skrevet 9. november 2009 blir Vazelina hjulkalender....igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Del Skrevet 9. november 2009 Den er så utgått, dessuten har Vazelina nye medlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 9. november 2009 #3 Del Skrevet 9. november 2009 blir Vazelina hjulkalender....igjen..... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!! HATER DET PROGRAMMET Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 10. november 2009 #4 Del Skrevet 10. november 2009 Syns de kunne sende The Julekalender hvert år Den er jul for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca26 Skrevet 12. november 2009 #5 Del Skrevet 12. november 2009 Syns de kunne sende The Julekalender hvert år Den er jul for meg! ja the julekalender var bra. eller de kan vise nissene på låven. eller det gikk kanskje på tvnorge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. november 2009 #6 Del Skrevet 12. november 2009 Det var på TV norge ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 12. november 2009 #7 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg digger Vazelina hjulkalender jeg! Men det er kanskje fordi jeg liker Vazelina da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå