Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt at jenta deres ENDELIG er ute! :strix:

Gratulerer så mye. :hoppe:

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hyggelig å se den nybakte moren her allerede!! Jeg var sikker på at du lå og sov jeg nå!! Jeg må si jeg er imponert over innstasen!!! Du har virkelig vært sterk!!!! :tommelopp:

Og gratulerer så mye igjen!!!!!! :yvonne:

Skrevet

Gratulerer så mye :klemmer: Leit å høre at fødselen var så tøff, men veldig godt å høre at hun er ute og har det bra :rødme:

Skrevet

Endelig!! :klemmer: Gratulerer! :strix:

Skrevet

Gratulerer så masse!!

:hoppe: :hoppe:

Skrevet

GRATULERER KJÆRE DEVILINA!!!

Jeg var sikker på du hadde født når jeg våknet i dag.....og da var det jo det!

har ikke masse tid her nå, men så skjønne lille bolla di er :rødme:

Gleder meg å se hun ved siden av Bumba :ler:

Skrevet

Så hyggelig å se den nybakte moren her allerede!! Jeg var sikker på at du lå og sov jeg nå!! Jeg må si jeg er imponert over innstasen!!! Du har virkelig vært sterk!!!! :tommelopp:

Og gratulerer så mye igjen!!!!!! :yvonne:

Søvn... skal man med det for da. Vært lite av i det siste, duppet litt av på dagen her etter fødselen.. 2 timer eller noe.. thats it.

Og til dere andre, tusen takk skal dere ha :hjerte:

Skrevet

Kjære kjære Devilina!!

Tenk at Wiktoria endelig er her!!

Gratulerer så masse!!! :strix:

Jeg befinner meg på fjellet utenfor dekning, men jeg måtte inn idag så snart jeg fikk muligheten for å sjekke ståa og jaggu hadde ikke gullet kommet til verden!

Kjempe glad på dine vegne vennen!! :hug:

Nyt nyt nyyyyyyt at du er MAMMA!!!! :rødme:

Mange gode klemmer fra meg til deg! :klem::hug:

Gjest luremegpå
Skrevet

Hei! Snikleser er jeg blitt..men nå har jeg lest maaaange sider i boken din, og må først av alt gratulere så masse me ei lita jente:)!!

Den fødeslen der var ikke noe kjekt å lese om, men heldigvis gikk alt bra da, selvom det sikkert var grusomt der å da!

Håper at tiden fremover blir magisk! Må si det er sporty å være her inne så fort etter fødsel :)

Skrevet

Tenk at lille W er faktisk like stor som Dina er nå :fnise:

53cm og 4400g ca på kontrollen på onsdag :ler:

Skrevet

awwwwww så skjønn W er :rødme: og må si du så jo bare sprek ut i forhold til den fødselen du fikk! Gleder meg å se Bumba ved siden av W.....blir jo DEN forskjellen tror jeg :fnise:

Mannen kom med gaven forresten, så vi må få treffes.......sender deg mld senere ;)

:klem:

Gjest Neferet
Skrevet

Gratulerer så masse med lille W!! :hjerte: Har vært på tursiden torsdag morgen, det første jeg måtte gjøre var å sjekke her!! Godt å høre at hun endelig kom ut for å møte dere!!!

:klemmer:

Skrevet

Gratulerer med jenta. :smilyblomst: Så bra at du endelig er i havn, men synd at fødselen drog slik ut og du ikkje sit igjen med den beste opplevelsen.

Skrevet

Litt hei og hopp :hoppe:

Siden jeg ikke har hørt noe regner jeg med dere skal hjem i dag....kos dere masse med W :)

Her blir det snart hjemreise også hvis Bumba fortsetter å spise som hun har gjort siste døgnet! :jepp:

TRILLEMAFIA before you know it ;)

Skrevet

Jepp :hoppe: vi er hjemme!!! :) og hun har oppført seg eksemplarisk i dag.... kun sovet og spist.. og BÆSJA!!!!! Vel fortjent... hun hadde jo så magevondt i går... så skiftet 3 bæsjebleier i natt og har tatt den 2 i dag bare vi kom hjem hit... bæsj er gøy :ler:

Til og med kjære skiftet en bæsje bleie, så stolt vettu... jeg ble ikke kvalm i det hele tatt og det gliset, må le av han :ler:

Skal si det var to pusekatter som hadde savnet oss ja :hjerte: men jøss så svære de hadde blitt på noen få dager, noen som blir fora godt i alle fall ;)

Tenkte å teste vogna etterpå... blåser litt men, må jo liksom ta en trilletur, er jo ikke lange biten bort til svigerinna mi :)

Forresten, til dere som følger med her og har født... hva er normalt av vann i beina? Har DE ENORME elefant føttene, hadde ikke så store når jeg gikk gravid en gang :dåne: nesten så jeg lurer på om dette kan være litt farlig. Er skikkelig press i de og litt små vondt faktisk... nå er jeg nummen i den ene også... nei, får lete fram støtte strømpene mine og hive i meg enda mere vann....

Skal ikke ha noe blodpropp her nei!! :nei:

Skrevet

Er dere hjemme allerede!? :nigo: Så deilig :) Kan tenke meg dere koser dere med bæsjebleiene :ler:

Skrevet

Jeg fikk også enormt med vann i beina når jeg kom hjem :sjokk: Men det gav seg etter noen dager.. :Nikke:

Skrevet

Så gøy.....bæsj liker vi vettu, da funker alt som det skal :fnise:

trilling er bare sååå gøøy, og ungene liker den bevegelsen tror jeg :)

Skulle liksom bli kvitt vann i kroppen etter fødsel....heldigvis ble jeg det siden jeg lå med dripp og sånt....tisset ene dagen 16 liter :sjokk:

Drikk masse vann og ikke spis masse salt....så vil det gi seg tenker jeg ;)

Skrevet

Jeg svettet ut mitt vann jeg :lol:

Måtte dusje flere ganger om dagen de dagene jeg var på sykehuset :fnise:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...