Muffin! Skrevet 30. juli 2010 #1901 Skrevet 30. juli 2010 Godt at jenta deres ENDELIG er ute! Gratulerer så mye.
cypress Skrevet 30. juli 2010 #1902 Skrevet 30. juli 2010 Så hyggelig å se den nybakte moren her allerede!! Jeg var sikker på at du lå og sov jeg nå!! Jeg må si jeg er imponert over innstasen!!! Du har virkelig vært sterk!!!! Og gratulerer så mye igjen!!!!!!
angelou Skrevet 30. juli 2010 #1903 Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer så mye Leit å høre at fødselen var så tøff, men veldig godt å høre at hun er ute og har det bra :rødme:
Neytiri Skrevet 30. juli 2010 #1906 Skrevet 30. juli 2010 GRATULERER KJÆRE DEVILINA!!! Jeg var sikker på du hadde født når jeg våknet i dag.....og da var det jo det! har ikke masse tid her nå, men så skjønne lille bolla di er :rødme: Gleder meg å se hun ved siden av Bumba
Devilina Skrevet 30. juli 2010 Forfatter #1908 Skrevet 30. juli 2010 Så hyggelig å se den nybakte moren her allerede!! Jeg var sikker på at du lå og sov jeg nå!! Jeg må si jeg er imponert over innstasen!!! Du har virkelig vært sterk!!!! Og gratulerer så mye igjen!!!!!! Søvn... skal man med det for da. Vært lite av i det siste, duppet litt av på dagen her etter fødselen.. 2 timer eller noe.. thats it. Og til dere andre, tusen takk skal dere ha
SøsterLiten Skrevet 30. juli 2010 #1909 Skrevet 30. juli 2010 Kjære kjære Devilina!! Tenk at Wiktoria endelig er her!! Gratulerer så masse!!! Jeg befinner meg på fjellet utenfor dekning, men jeg måtte inn idag så snart jeg fikk muligheten for å sjekke ståa og jaggu hadde ikke gullet kommet til verden! Kjempe glad på dine vegne vennen!! Nyt nyt nyyyyyyt at du er MAMMA!!!! :rødme: Mange gode klemmer fra meg til deg!
Gjest luremegpå Skrevet 30. juli 2010 #1910 Skrevet 30. juli 2010 Hei! Snikleser er jeg blitt..men nå har jeg lest maaaange sider i boken din, og må først av alt gratulere så masse me ei lita jente:)!! Den fødeslen der var ikke noe kjekt å lese om, men heldigvis gikk alt bra da, selvom det sikkert var grusomt der å da! Håper at tiden fremover blir magisk! Må si det er sporty å være her inne så fort etter fødsel
DDuck Skrevet 30. juli 2010 #1911 Skrevet 30. juli 2010 Tenk at lille W er faktisk like stor som Dina er nå 53cm og 4400g ca på kontrollen på onsdag
Neytiri Skrevet 31. juli 2010 #1912 Skrevet 31. juli 2010 awwwwww så skjønn W er :rødme: og må si du så jo bare sprek ut i forhold til den fødselen du fikk! Gleder meg å se Bumba ved siden av W.....blir jo DEN forskjellen tror jeg Mannen kom med gaven forresten, så vi må få treffes.......sender deg mld senere
Gjest Neferet Skrevet 31. juli 2010 #1913 Skrevet 31. juli 2010 Gratulerer så masse med lille W!! Har vært på tursiden torsdag morgen, det første jeg måtte gjøre var å sjekke her!! Godt å høre at hun endelig kom ut for å møte dere!!!
dreia Skrevet 31. juli 2010 #1914 Skrevet 31. juli 2010 Gratulerer med jenta. Så bra at du endelig er i havn, men synd at fødselen drog slik ut og du ikkje sit igjen med den beste opplevelsen.
Neytiri Skrevet 1. august 2010 #1915 Skrevet 1. august 2010 Litt hei og hopp Siden jeg ikke har hørt noe regner jeg med dere skal hjem i dag....kos dere masse med W Her blir det snart hjemreise også hvis Bumba fortsetter å spise som hun har gjort siste døgnet! TRILLEMAFIA before you know it
Devilina Skrevet 1. august 2010 Forfatter #1916 Skrevet 1. august 2010 Jepp vi er hjemme!!! og hun har oppført seg eksemplarisk i dag.... kun sovet og spist.. og BÆSJA!!!!! Vel fortjent... hun hadde jo så magevondt i går... så skiftet 3 bæsjebleier i natt og har tatt den 2 i dag bare vi kom hjem hit... bæsj er gøy Til og med kjære skiftet en bæsje bleie, så stolt vettu... jeg ble ikke kvalm i det hele tatt og det gliset, må le av han Skal si det var to pusekatter som hadde savnet oss ja men jøss så svære de hadde blitt på noen få dager, noen som blir fora godt i alle fall Tenkte å teste vogna etterpå... blåser litt men, må jo liksom ta en trilletur, er jo ikke lange biten bort til svigerinna mi Forresten, til dere som følger med her og har født... hva er normalt av vann i beina? Har DE ENORME elefant føttene, hadde ikke så store når jeg gikk gravid en gang :dåne: nesten så jeg lurer på om dette kan være litt farlig. Er skikkelig press i de og litt små vondt faktisk... nå er jeg nummen i den ene også... nei, får lete fram støtte strømpene mine og hive i meg enda mere vann.... Skal ikke ha noe blodpropp her nei!!
Pupsilure Skrevet 1. august 2010 #1917 Skrevet 1. august 2010 Er dere hjemme allerede!? Så deilig Kan tenke meg dere koser dere med bæsjebleiene
DDuck Skrevet 1. august 2010 #1918 Skrevet 1. august 2010 Jeg fikk også enormt med vann i beina når jeg kom hjem Men det gav seg etter noen dager..
Neytiri Skrevet 1. august 2010 #1919 Skrevet 1. august 2010 Så gøy.....bæsj liker vi vettu, da funker alt som det skal trilling er bare sååå gøøy, og ungene liker den bevegelsen tror jeg Skulle liksom bli kvitt vann i kroppen etter fødsel....heldigvis ble jeg det siden jeg lå med dripp og sånt....tisset ene dagen 16 liter Drikk masse vann og ikke spis masse salt....så vil det gi seg tenker jeg
DDuck Skrevet 1. august 2010 #1920 Skrevet 1. august 2010 Jeg svettet ut mitt vann jeg Måtte dusje flere ganger om dagen de dagene jeg var på sykehuset
Fremhevede innlegg