Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse masse masse lykke til idag!!! Vi heier på deg, og tenker hardt på deg i dag!! Snart har du lille W i armene dine!!

:duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva du holder på med akkurat nå :) Dette er kjempespennende! Og nå har ikke W noe valg lenger altså, nå må hun bare ut :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Jeg sverger på tro å ære at det skal jeg gjøre :Nikke:

Ikke kommet noen sms ennå, men det er midt i stellet til lille Bumba så vi gir det noen timer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tihiiiii NÅ har jeg fått nett(er gratis etter 17) og ja Icing, var midt i stellet vettu :gjeiper:

Første sms fra Devilina kl07:24 "Ligger til ctg registrering...Legen kommer halv åtte og skal titte oppi hønemor og sette gele der"

Ny sms kl10:45: "De glemte meg og hun andre på rommet, sittet 3 timer med ctg på og har vondt i ryggen :( "

sms 10:55: " Sovnet litt med ctg på, Kjenner ikke en dritt men har noen tak sier dem. Legen fikk nesten en finger inn i livmorhalsen. Så det her kommer til å ta tid"

Sms 11:17: "Mannen er her, vi går litt rundt, slapper av og lufter oss....skal bli sjekket igjen i to tiden"

sms 14:24: "Ny vurdering......har fått små tak eller murringer, men er like lukket som en østers :( De ville ikke gi ny dose med gele da det kunne bli for intenst, siden jeg hadde tak. Ny vurderig når kveldsvakta kommer"

Så noe er på gang, men spørs hvor tregt dette skal gå da :vetikke:

W NÅ MÅ DU KOMME, VI ER SÅ SPENNTE!!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er spanande :popcorn:

For alt man vet kan det jo plutselig løsne opp å gå kjempefort også :jepp:

Ååååh jeg gleder meg sånn på Devilina sine vegne :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:romeo: Da lille Wiktoria kom til verden, var alle her på KG veldig spent, de ønsket lykke til på ferden, hos Devilina som lå å pressa på :romeo:

(Må synges veldig fort for at den skal nogenlunde passe med melodien til lykke liten )

Jeg håper det løsner, og at den lille divaen kommer ut ut snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper at lille W kommer ut i løpet av kvelden, for dette er en flott dag å ha bursdag på :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering:

Har vært å besøkt Devilina og mannen nå......stakkars har ikke fått ny gele fordi hun har noen tak....men hun sier det kjennes bare ut som mensmurringer.....fått beskjed om å gå litt rundt og bevege seg.....men ser at hun er sliten og vil få W ut! Hun sier det er nesten som hun ville bare fått KS for å få det unnagjort.....uansett tror jeg hun gruer seg .....

Mannen ser utålmodig ut....han lovet å sende melding til meg om noe skulle skje....jeg er jo oppe halve natta alikevel :fnise:

Nei nå må jeg stikke å stelle Bumba, så håper vi noe skjer snart......for Devilina vil bli ferdig!

Oppdaterer når jeg vet noe mer :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, enda ikke skjedd noe.. Fullt forståelig at hun er sliten, stakkars.. Håper den lille divaen snart finner ut at hun vil hilse på foreldrene sine! :jepp:

Lykke til, Devilina! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at det ikke har skjedd noe enda :kose: Kanskje du kan prøve å stimulere brystvortene? Leste litt om det nå nettopp, at det kan hjelpe til med å starte fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal si til Devilina at Pupsi sier å stimulere brystvortene...men stakkars hun er bare sliten og vil bli ferdig.

Gleder meg til evt. neste mld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde dere ikke trodd jenter :fnise: Pc'en er med på sykehuset ;) kjære kom med den....

Så må slå av litt tid her... :ler:

Takk for alle lykke ønskninger, DET TRENGS!!!

For W har det alt for bra i magen. Rier er IKKE GODT! Og de jeg har er bare noen tak :dåne: slår ut godt over 100 på den dere ctg maskina... og så har det satt seg i ryggen nå.

Men har begynt å dabba av nå på kvelden, like greit... trenger søvn... det er jo på'n igjen med samme shiten i morgen.

Fikk rom samme med ei annen i dag, vi møtte opp begge klokka 7, hun hadde termin den 13 juli... tror dere faen meg ikke hun lå på alle fire og rauta som bare det, spydde og sto i... jordmor sjekket og der var det klart for fødsel ja :sukk:

Og han legen jeg snakket med på fredag sa at kun 1 av 5 føder første dagen på sånn gele.....

Ellers er alt bra, men tror det er en liten stund til jeg skal prøve meg på nr 2 :ler: og det før jeg har fått første mann ut....

Ååååå... nå er det barneskrik i gangene her :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...