DDuck Skrevet 23. juli 2010 #1721 Del Skrevet 23. juli 2010 Hva er vitsen med det liksom? Du skal jo settes i gang dagen etter uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. juli 2010 #1722 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg lover på tro og ære og ikke snike i køen, lilletrulta skal ikke komme før lille W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. juli 2010 Forfatter #1723 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg kunne ha blitt satt i gang til mandag... men legen synes jeg kunne vente litt til... for det er så morsomt å vente mener jeg ja da... Nei nå er det sovings her... tok en laaaang strek på 4 timer på dagen i dag... kjære vekket meg ikke så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. juli 2010 #1724 Del Skrevet 24. juli 2010 Hvorfor ville de ikke sette i gang til mandag? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #1725 Del Skrevet 24. juli 2010 Nei si det.... fikk jeg ikke noe svar på. Men... lørdag og hva skal man ta seg til tro? :klø: sto opp for en halv time siden, vondt i halsen og greier... DET var ikke moro!! Kjære purker og sover enda, ferien hans er jo snart over, så han skal vel sove det han kan før han må opp tidlig igjen... Pokkern altså, får jo W seint jeg da og han begynner på jobb igjen 2 august, må ikke tro han får lov til å være hjemme da... er jo sånn at mannen kan være hjemme i inntil 2 uker som sånn velferdspermisjon ting, men kjære får ikke betalt om han gjør det og sjefen hans liker det nok IKKE... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 24. juli 2010 #1726 Del Skrevet 24. juli 2010 Ja, det hjelper jo lite at man har krav på to ukers permisjon når man ikke får noen penger den perioden. Det er jo ikke akkurat alle som har råd til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #1727 Del Skrevet 24. juli 2010 Er nesten så jeg håper at det ender opp i haste KS, for da må han sykemelde seg fordi jeg er ikke istand til å løfte etc.... Nei... time will show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 24. juli 2010 #1728 Del Skrevet 24. juli 2010 Men du....har du fortalt dem om hvordan moren din hadde det.....synes dem det er det beste å prøve vanlig fødsel da eller??? Du har ikke blitt tilbudt KS da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. juli 2010 Forfatter #1729 Del Skrevet 24. juli 2010 Har fortalt det til jordmor jeg går til at det bekymrer meg og til leger jeg har møtt på sykehuset etc... men nei da... sånt noe er ikke arvelig etc... ja jøss.. time will show. Leger er jo alltid bedrevitere vettu De oppfordrer jo ALLE til å prøve vanlig fødsel, er jo derfor man går over også... for at det er mest heldig for barnet at det sterter selv... for å sette i gang er jo en liten risiko det også. KS blir man bare tilbudt om det er på medisinsk grunnlag etc og jeg har liksom lite å komme med på papiret der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #1730 Del Skrevet 25. juli 2010 Ordinær termin er 14 juli... Selv tror jeg at jeg går over men litt usikker på dato.... 21 juli kanskje...hmmm... (bestemor sin bursdag ) Linelia: 4 juli.... USA's national dag... hmm... opptimist? Mazilla: 5 juli Småkjekset: 7 juli (hadde ikke gjort noe, da blir svigerfar glad, det er bursdagen hans ) Muffin!: 7 juli Cypress: 10 juli (også en bra dato, da har svigers bryllupsdag ) Dinedama: 16 juli SøsterLiten: 16 juli Kanei: 17 juli Pupsi: 18 juli Tusle: 19 juli Neytiri: 20 juli Icing: 21 juli (bestemoren min sin bursdag) Neferet: 24 juli er da de regner overtid på meg, så da MÅ hun ut om hun ikke har kommet Fikk vite i dag at overtidsvurderingen blir 26 juli siden de ikke gjør sånt i helger.... MEN nå har jeg fått diskutert meg til en time 23 juli Som resulterte i at jeg skal legges inn 27 juli Nå er det ikke flere dager å tippe gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. juli 2010 #1731 Del Skrevet 25. juli 2010 Om to dager er hvelvet nødt til å åpne seg, og ut kommer lille "store" W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. juli 2010 #1732 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) synger en sang til lille W......vi ses om noen dager lalalalalalal Endret 25. juli 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #1733 Del Skrevet 25. juli 2010 Har sitti å lest litt om igangsetting på morgene og folks erfaringer etc... for det første tar det 2-3 dager.... og ofte havner man i haste KS når man er helt lukket som meg Og mange sier at det er veldig inntenst, for kroppen for et lite sjokk kan man si.... og så er det jo noen som sier at det har gått bra, til tross for noen helvettes smerter, men det har gått fort... Så etter nærmere ettertanke vet jeg ikke hva jeg har lyst til å oppleve... Nå gruer jeg meg bare..og det er fordi det har gått for lang tid. Takler ikke det med å vente på ting, for da har man tid til å reflektere og tenke... blir jo bare tullete i hodet av det :snufs: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 25. juli 2010 #1734 Del Skrevet 25. juli 2010 Du får prøve å spise veldig kryddra mat, shake litt på ass'n og håpe at det begynner å mykne oppi livmoren så du ikke får en hard fødsel, evt lakserolje.. Men mye av dette er bortkastet energi Jeg unner deg kun en fin fødsel, noe annet har du ikke fortjent siden du har måttet vente så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. juli 2010 #1735 Del Skrevet 25. juli 2010 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. juli 2010 #1736 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Jeg skjønner at dette her er utrolig kjipt for deg!! Og jeg har også lest det samme om igangsetting. Hvis det er noen trøst, så vil du om en uke sitte her med en baby, og være ferdig med alt det der. Endret 25. juli 2010 av Pupsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. juli 2010 #1737 Del Skrevet 25. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 25. juli 2010 #1738 Del Skrevet 25. juli 2010 tenker på dere, det blir feiring snart uansett hvordan fødselen blir......da blir det overstått og du holder på lille W og blir så oppslukt av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 25. juli 2010 Forfatter #1739 Del Skrevet 25. juli 2010 Vil ikke ha bebis jeg nå..... skummelt.... Jeg begynner å få en smule panikk her.... Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. juli 2010 #1740 Del Skrevet 25. juli 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg